Ik beweerde nooiit anders...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan Roep'n op 'n moos.
Tof.quote:
daaaaaaaaaaaagquote:
Neehoor. Even wennen, that's it.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij 'm ook kut vond
tuurlijkquote:
Dat had je hier in de KSC verteldquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
had ik al verteld dat ik gisteren 2 old-skool suske&wiske glazen heb gekocht?
quote:
quote:
viel te verwachtenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
lfs ik heb het gelezen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
Whehequote:
Tering, dat is kut...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gekquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe weet je dat nou weer?
Kut zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematiequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Kut zeg....![]()
Zal ik je meesmokkelen in m'n tas en je dan boven Suriname droppen?
Das wel erg zuur zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematie
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Gecondoleerd....;(quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
wat ontzettend kut voor julliequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaatquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
quote:
het gaat bij mij ook prima hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
met baggerlayout?quote:
quote:
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef OA het volgende:
En hoe zit het met vluchten naar de Antillen of Frans Guyana en vanuit daar verder??
gecondoleerd Aartiquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
lekker danquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat niet
thanks voor de condoleances. Het is de broer van mn vader, mn vader heeft wel plek, maar mn moeder nog niet. Er zijn 12 personen die willen gaan (o.a. zijn kinderen) en er is maar plek voor 7.
Nou, en als ik het kan.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
gewoon doen.
[..]
Muck kan het ook, en die is van de baggerlayout overgestapt.
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dan mag jij het mij lerenquote:
quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.
Je weet wanneer ik er benquote:
daaaaaaaaaaaaagquote:
he OpAquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Daag lieverdquote:
Doeiquote:
quote:
Heerlijk, vrouwen met dezelfde humor als jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |