quote:Moslims vormen over enkele generaties niet de meerderheid van de Nederlandse bevolking. Dat zegt Joop de Beer van het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI) zaterdag in een interview met de Volkskrant.
Volgens hem is de angst voor een onstuitbare 'tsunami' van moslims ongegrond. De 'schrikbeelden' die bestaan dat moslims de Europese bevolking gaan overvleugelen is niet gebaseerd op demografisch onderzoek, zegt De Beer, hoofd van de afdeling prognose van het NIDI. Hij denkt niet dat het aantal niet-westerse allochtonen in 2050 gestegen is naar 16 procent, zoals blijkt uit prognoses van het CBS. Volgens een ruwe schatting van het CBS is 54 procent van de niet-westerse allochtonen moslim.
"Als ik dat cijfer toepas op de prognose voor 2050, kom ik uit op 9 procent moslims.'' De Beer wil de problemen rond integratie en islam niet bagatelliseren. ,,De aanwezigheid van 2,7 miljoen niet-westerse allochtonen in 2050 zal volgens hem ongetwijfeld tot spanningen leiden. Dat komt ook omdat allochtonen zo geconcentreerd zijn in de grote steden, en binnen de grote steden in bepaalde wijken waar de problemen zich opstapelen.''
De Beer ziet anders dan PVV-leider Geert Wilders geen 'tsunami' van moslims opduiken. Hij voorziet de komende tijd vooral economische immigratie van geselecteerde migranten die aan de Nederlandse vraag naar arbeidskrachten zullen voldoen. Die migranten komen vooral uit Oost-Europa en Azië, verwacht hij. De demografen verwachten dat de immigratie uit moslimlanden minder sterk zal toenemen, mede omdat het toelatingsbeleid strenger is geworden.
Bron: frontpage.fok.nl
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een dom islamofiel stuk zeg.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat jouw statistieken en berekeningen eens zien dat het opiniestuk van dit dhimmitude figuur onderuit haalt wolfje !
[..]
Inderdaad. Laat jouw statistieken en berekeningen eens zien dat het opiniestuk van dit dhimmitude figuur onderuit haalt wolfje !
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zucht, die zijn al zovaak voorbij gekomen.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog nooit voorbij gekomen. Dat in tegenstelling tot cijfers die bovenstaand onderzoek onderschrijven. Kortom; kom met cijfers of hou je klep zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik geloof dit stuk wel
..maar er staat ook in dat er vooral een verminderde toename van moslims zal zijn door het strengere toelatingsbeleid.
Waamee mensen als Verdonk en wilders dus eigenlijk toch weer gelijk hebben gekregen.
quote:De demografen verwachten dat de immigratie uit moslimlanden minder sterk zal toenemen, mede omdat het toelatingsbeleid strenger is geworden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:41 schreef gelly het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op de cijfers en berekeningen die aantonen dat dat wel zo is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zelfs het altijd en eeuwige genuanceerde CDA had laatste de autochtoon opgeroepen om meer kinderen te krijgen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:40 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met een berekening die deze uitkomsten ondersteunt. Of hou anders gewoon je klep.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gedaan. Het is ook gewoon basisschool statistiek. Je neemt het aantal moslims, kijkt hoeveel kinderen ze krijgen en hoe de ontkerkelijking binnen deze groep plaats vindt. Uit al die cijfers blijkt een kleinere groei en uiteindelijk een stagnatie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Pony-Lover het volgende:
..maar er staat ook in dat er vooral een verminderde toename van moslims zal zijn door het strengere toelatingsbeleid.
Waamee mensen als Verdonk en wilders dus eigenlijk toch weer gelijk hebben gekregen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:41 schreef gelly het volgende:
[..]
1 Nee, dat staat er niet.[..]
Mede, niet vooral. Ook zonder die strengere regelgeving zouden 2 moslims nooit een meerderheid gaan uitmaken.
Maar ik wacht nog steeds op de cijfers en berekeningen die aantonen dat dat wel zo is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:46 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ja, dit kan iedereen roepen. Dat het makkelijk is, dat hoef je mij ook niet te vertellen. Maar kom eens met die berekening...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gedaan. Het is ook gewoon basisschool statistiek. Je neemt het aantal moslims, kijkt hoeveel kinderen ze krijgen en hoe de ontkerkelijking binnen deze groep plaats vindt. Uit al die cijfers blijkt een kleinere groei en uiteindelijk een stagnatie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Sterker, ik heb weleeens gehoord van moslims die menen dat IEDEREEN als moslim wordt geboren.
quote:De demografen verwachten dat de immigratie uit moslimlanden minder sterk zal toenemen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
De 9% die dan Moslim is woont in de Randstad, de 91% die dat niet is woont daarbuiten...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:35 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Zie jij in dat stuk een echte 'berekening' staan dan? Ik zie alleen maar wat zelfverzonnen uitkomsten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:12 schreef StefanP het volgende:
Vraag het de autochtone inwoners van de grote steden eens. Als je die vijf man nog weet te vinden.
Maar ach, het loopt zo'n vaart niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:12 schreef StefanP het volgende:
Vraag het de autochtone inwoners van de grote steden eens. Als je die vijf man nog weet te vinden.
Maar ach, het loopt zo'n vaart niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dit rapport valt in de rijke linkse traditie van wegkijken, bagitaliseren, schreeuwen dat het niet zo is, schelden en iedereen die de linkse waarheid niet onvoorwaardelijk aanvaart wegzetten als dom.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Natuurlijk is het een links rapport. Het speelt in op de volledig lege linkse beweringen dat de islam geen bedreiging is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, ben ik één van de vijf!?!
Berekeningen gaan nu eenmaal boven sentimenten, feiten boven emoties. Lijkt me gezond.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zeg eens dan - vind jij het normaal dat je in jouw stad -welke dat dan ook is- niet buiten kunt komen zonder dat zeker de helft van de mensen die je tegenkomt, allochtoon is? Vind je het normaal dat de bevolkingssamenstelling in minder dan twintig jaar tijd zo veranderd is? Vind je het normaal dat Mohammed de meest voorkomende naam is? Vind je het normaal dat twee derde van alle jeugd op de basisschool niet-westers is? Je maakt mij niet wijs dat jij nooit buiten loopt en je afvraagt of je uberhaupt nog wel in Nederland bent, en of je er misschien niet goed aan doet om te verhuizen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen "links rapport".
Dat zou namelijk betekenen dat de waarheid "links" is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:31 schreef SuperWeber het volgende:Lachwekkend artikel dit...
Nederland zou eens een voorbeeld moeten nemen aan het immigratiebeleid van Finland. Daar weten ze tenminste hoe ze dat fatsoenlijker moeten oplossen...
[..]
Zeg eens dan - vind jij het normaal dat je in jouw stad -welke dat dan ook is- niet buiten kunt komen zonder dat zeker de helft van de mensen die je tegenkomt, allochtoon is?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:31 schreef SuperWeber het volgende:Lachwekkend artikel dit...
Nederland zou eens een voorbeeld moeten nemen aan het immigratiebeleid van Finland. Daar weten ze tenminste hoe ze dat fatsoenlijker moeten oplossen...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
In mijn vroegste jeugd woonde ik in Amsterdam. Ik ken de demografische geschiedenis van Amsterdam niet uit mijn hoofd, maar ook toen stikte het van de buitenlanders. Ik ben het dus denk ik wel gewend.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Schat, ik woon in den haag, en als ik de deur uitstap, dan *struikel* ik over de ontzettend blanke bejaarden die in kuddes door de straten sjojjen, achter hun rollators, en die hinderlijk voordringen bij de supermarkt 'omdat jullie jongeren tijd genoeg hebben'.
De enige allochtoon die ik hier zie is de NRC-bezorger. En de shoarmaboer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mogen finnen in emigeren naar Finland?????![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
De islam geen bedreiging? Miljoenen mensen over de hele wereld voelen elke dag aan den lijve dat is islam iets goeds in zich heeft (dat was sarcastisch bedoeld, voor alle duidelijkheid).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En nu ben ik toch echt benieuwd in welk paradijselijk stukje van D-H jij woont , want ik als hagenees kan het niet verzinnen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De islam geen bedreiging? Miljoenen mensen over de hele wereld voelen elke dag aan den lijve dat is islam iets goeds in zich heeft (dat was sarcastisch bedoeld, voor alle duidelijkheid).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
We hebben al direct een voorbeeld uit de praktijk van hoe leuk mensen de islam vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nu in fatsoenlijk Nederlands, ik kan er op dit moment namelijk niks van maken...
Engels of Duits mag ook...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zwitsers zijn doorgaans nogal xenofoob. Daar kunnen de moslims die daar wonen niet zo veel aan doen. Behalve dat die gelijk mee conservatief worden. Tarik Ramadan is een Zwitsers product.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry, kusje, excuses enzo...?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zwitsers zijn doorgaans nogal xenofoob. Daar kunnen de moslims die daar wonen niet zo veel aan doen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef SuperWeber het volgende:
En nu zijn alle Zwitsers "doorgaans" xenofoob.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Hrrm.![]()
Overigens, 't zou wel eens prettig zijn als onze wilders-aanhangers eens wat relativeerden.
D'r zijn in den haag inderdaad wijken met >50% allochtonen (loop maar eens rond in de schilderswijk), maar da's op zich niet zo'n probleem. Ja, als je d'r wilders-posters op gaat hangen wel, maar aan de andere kant: tien kilometer verderop, in wassenaer, moet je niet vreemd opkijken als je als je met de hockeystick krijgt als je een SP-poster ophangt.
Ik bedoel maar.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heeft ze absoluut gelijk in. Zwitserland behoort tot de club landen waar je tot je 65e mag werken, en daarna mag je oprotten,
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heeft ze absoluut gelijk in. Zwitserland behoort tot de club landen waar je tot je 65e mag werken, en daarna mag je oprotten, tenzij je zoveel hebt gewerkt/verdiend dat je in je eigen levensonderhoud kunt voorzien.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelovelijk hypocriet zeg...
Zodra er ook maar iets negatiefs over moslims in het algemeen gepost wordt, is het allemaal niet waar en valt het allemaal wel mee...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, dat mensen zich vanuit ratio zich tegen de islam keren kan natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ah, nu iekkuh begrijp jou jeweets...
Je hebt minder "last" van ze (lees niet alle vrouwen worden hier nageroepen en voor hoer uitgemaakt). Als ze zich misdragen hakt de politie er tenminste ook even lekker op in (Fin of allochtoon maakt niet uit).
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Schat, ik woon in den haag, en als ik de deur uitstap, dan *struikel* ik over de ontzettend blanke bejaarden die in kuddes door de straten sjojjen, achter hun rollators, en die hinderlijk voordringen bij de supermarkt 'omdat jullie jongeren tijd genoeg hebben'.
De enige allochtoon die ik hier zie is de NRC-bezorger. En de shoarmaboer
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:55 schreef gronk het volgende:
[..]
En dat geldt dus ook voor keurig blanke nederlanders. Leuk bijeffect: Als je 30 jaar in zwitserland hebt gewoond, heb je dus *geen* recht op AOW bij terugkomst in nederland (liever gezegd: voor ieder jaar in 't buitenland gaat er 2% af, als ik me goed herinner).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En, wat is er mis met "je eigen boontjes doppen?"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt 'doorwerken na je 65e'? (want je vergeet eventjes dat zwitserland ontzettend duur is, en dat een miljoen opbouwen in een spaartegoed niet voor iedereen is weggelegd)
Goed plan. Durf alleen wel te wedden dat de politicus die dat voorstelt z'n verdere carriere wel kan vergeten. Plus dat iedere fok!ker natuurlijk tegen zal zijn, want bejaarden zijn zielig.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:59 schreef Floripas het volgende:
Ik kom vrij vaak in Den Haag, en ook ik vind het daar wel meevallen. En in Amsterdam en Utrecht ook.
In Rotterdam, daar valt het me wel op. Maar het is zeker niet de helft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:02 schreef Kanjer het volgende:
Ga in plaats van een weekje Marokko, Turkije e.d. een dagje naar D-H, Vaillaintlaan, Hobbemastraat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat staat daar volgens mij allemaal los van, je hoeft niet in Zwitserland te gaan wonen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je uitgeluld bent, dan kun je dat ook wel gewoon zeggen hoor.
[..]
Zeg eens dan - vind jij het normaal dat je in jouw stad -welke dat dan ook is- niet buiten kunt komen zonder dat zeker de helft van de mensen die je tegenkomt, allochtoon is? Vind je het normaal dat de bevolkingssamenstelling in minder dan twintig jaar tijd zo veranderd is? Vind je het normaal dat Mohammed de meest voorkomende naam is? Vind je het normaal dat twee derde van alle jeugd op de basisschool niet-westers is? Je maakt mij niet wijs dat jij nooit buiten loopt en je afvraagt of je uberhaupt nog wel in Nederland bent, en of je er misschien niet goed aan doet om te verhuizen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die geëmigreerd is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vakantietip voor je.
Ga in plaats van een weekje Marokko, Turkije e.d. een dagje naar D-H, Vaillantlaan, Hobbemastraat, Paul Krugerlaan, De La Reyweg....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah precies...
In Rotterdam is het zeker niet de helft nee, het is daar meer dan de helft aan allochtonen.
quote:Misschien als ik met een allochtoon in het bed duik, dat ik de volgende dag ook wel denk, hmm het is zeker niet de helft als ik weer eens door Rotterdam loop.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heb je ze lopen tellen dan?
Volgens inschrijvingen bij de gemeente Rotterdam, is meer dan de helft allochtoon.
Daar hoef je zelfs geen harde bewijzen op tafel voor te leggen, je ogen uit je zakken halen is al voldoende.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kortom, je hebt de cijfers en bewijzen niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die leuke woordspelletjes toch ook altijd....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:58 schreef DarkManta het volgende:
Die leuke woordspelletjes toch ook altijd....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:59 schreef gronk het volgende:
(hoogtepunt: Spangen, 80%).
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zijn geen woordspelletjes. Zo gaan debatten op niveau nou eenmaal. Dat voorkomt dat het alleen maar welles-nietes is.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:05 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Op niveau?Oh jah je opleiding is HOOG... Het enige wat hoog is, is je eigendunk.
Voorkomen van welles en nietes kan ook op andere manieren dan alleen op niveau.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:04 schreef gronk het volgende:
Overigens, in Tilburg is er geen enkele wijk met meer dan 50% allochtonen. Hoogtepunt is Stokhasselt en de Vlashof met 45% resp. 42%, de rest zit om de 7% met een aantal uitschieters rond de 20-25%.
Die paar allochtonen moet een hele sterke indruk op StefanP hebben achtergelaten...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je wil zeggen, gast.
Wat is er mis met argumenten, feiten en cijfers?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:08 schreef SuperWeber het volgende:
Het is erg naief om te denken dat Tilburg de enige stad is die StefanP ooit bezocht heeft...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:13 schreef DarkManta het volgende:
Iemand ervaart Rotterdam anders dan weer iemand anders, toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens welke steden StefanP allemaal bezocht heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:17 schreef SuperWeber het volgende:
Nee, vertel jij maar eens wat hij allemaal niet bezocht heeft. Ik begrijp best dat je hem graag wilt afzeiken, omdat hij er een andere mening dan jij op nahoudt.
quote:Dat is echter geen reden om met compleet irrelevante onzin aan te komen (heb je vaker last van trouwens).
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, ik zeik 'm af omdat-ie bullshit praat, en omdat-ie de verdenking op zich laadt dat-ie racistische trekjes heeft. Waar-ie ook al eens voor geband is, trouwens, maar dat terzijde.
In tilburg *heb* je domweg niet zo'n last van allochtonen. Oh, FYI: ik ben opgegroeid in waalwijk, en ik ben vaak zat in Tilburg geweest. D'r is geen equivalent van de Vaillantlaan in Tilburg. Ergo, StefanP moet gewoon niet zeiken. Punt.
[..]
quote:Linkjes, please.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
Super Weber, SteefP kan best voor zichzelf opkomen.
Het enige irritante dat ik heb met dit optic is het woord 'Tsunami'. Dat wordt echt teveel gebruikt de laatste tijd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
Gewoon even ademhalen en een biertje nemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[14.gif], het is mijn verjaardag tenslotte
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:34 schreef SuperWeber het volgende:
Jij kunt dus wel beoordelen dat StefanP "niet moet zeiken" want hij heeft in Tilburg gewoond (dus niet in de randstad), omdat jij daar "vaak zat" bent geweest.
StefanP is echter niet in staat om de "allochtonentoestand" te beoordelen, want hij is (volgens jou) niet "vaak zat" in "allochtoonrijkere" buurten geweest.
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb, jij bent nl. helemaal net zo min in staat om dat te beoordelen als dat ik dat ben...
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:38 schreef SuperWeber het volgende:
Ja, dat weet... Ik heb zelf alleen een pest aan dit soort non-argumenten...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[14.gif], het is mijn verjaardag tenslotte
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
Gewoon even ademhalen en een biertje nemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:43 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, als je wilt discussieren, dan helpt 't misschien om dat te doen met argumenten en redelijk kloppende redenaties. 'Onzin' roepen kan de grootste boerenlul.
[..]
[..]
Yep.
*plonk*
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die geëmigreerd is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:04 schreef gronk het volgende:
Overigens, in Tilburg is er geen enkele wijk met meer dan 50% allochtonen. Hoogtepunt is Stokhasselt en de Vlashof met 45% resp. 42%, de rest zit om de 7% met een aantal uitschieters rond de 20-25%.
Die paar allochtonen moet een hele sterke indruk op StefanP hebben achtergelaten...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je te dom om het verschil tussen een westerse en niet-westerse immigrant te zien?
Om je eigen smiley te gebruiken:
Stefan ga toch eens buiten spelen in je eigen land. En hoe goed kun je al spaans spreken, die mexicanen die integreren ook zo goed daar in het beloofde land van jou. En hoeveel waren er ook weer illegaal daarvan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:27 schreef StefanP het volgende:
In tegenstelling tot de meeste salonsocialisten, heb ik niet altijd op dezelfde plek gewoond. Sterker nog, ik denk dat er weinig Fokkers zijn die zoveel verhuisd zijn. Tilburg was maar voor een paar jaar m'n woonplaats. En blijkbaar ben je nog nooit in Tilburg noord geweest... het is bijzonder 'Nederlands' daar *kuch*.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef TomTancr3do het volgende:
Mensen die zo hoog opgeven van 'Turkse winkels'![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Ze zijn stukken goedkoper dan 'nederlandse winkels'. Zullen we dat maar de michiel-smit-belasting noemen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:28 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Alsof jij ooit ook maar in de buurt van een 'Turkse winkel' geweest bent.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Geldt de winkelsluitingswet voor Turken niet dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Geldt de winkelsluitingswet voor Turken niet dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef milagro het volgende:
nou, gelly, kom er maar in vanuit uit hagelwitte Roden , ik ga effe lekker wandelen en schotels tellen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef milagro het volgende:
er wordt wel even aangestipt dat de verhoudingen in de grote steden wat scheef komen te liggen misschien, nou, meneer dat liggen ze al, en goed ook, en het zal wel aan mij liggen,
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® vindt 9% Moslims nog steeds achterlijk (te)veel.
Ja laten we dan ook de rest uit de sociaal zwakkere wijken gaan deporteren.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ze 'moslim' zijn, ook al ben ik niet bepaald gelukkig met die religie. Het gaat mij vooral om de mens achter de moslim. Daar zit imho buitengewoon veel onaangepast Tokkietuig tussen. Zoveel zelfs, dat je je kunt afvragen of het per saldo niet gewoon gunstiger zou zijn om het hele zooitje maar weer terug te sturen 'naar eigen land'.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:55 schreef gronk het volgende:
Prima hoor, als we ons eigen tokkietuig gewoon mee kunnen sturen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:59 schreef TomTancr3do het volgende:
Van mij mag het. Maar ik denk dat dat te lastig ligt. Die hebben in het algemeen namelijk geen dubbele nationaliteit.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja laten we dan ook de rest uit de sociaal zwakkere wijken gaan deporteren.
quote:De grote vraag is dan wel in hoe verre hangt het van de sociale omgevings factoren af in zo'n wijk en hoeveel draagt het geloof wat hun erop nahouden er bij toe.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou moet je niet terugkrabbelen; dan verander je de wet toch gewoon? Da's nou net de lol van de overheid. Die kan zoiets gewoon doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:49 schreef milagro het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4611&titel=Hoe_een_tsunami_van_moslims_is_weggedefinieerd.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4611&titel=Hoe_een_tsunami_van_moslims_is_weggedefinieerd.
quote:
Welk dan nog meer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef TomTancr3do het volgende:
Allebei een beetje. En zo zijn er nog wel meer zaken die hiertoe bijdragen.
Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.quote:Maar waarom is dat 'de grote vraag'? Feit is gewoon dat islamitische allochtonen relatief veel vaker vallen onder de noemer 'Tokkietuig', dan autochtonen of andere allochtonen. Zelfs als je corrigeert voor sociaal-demografische invloeden. Waar dat dan verder door komt zal me een worst wezen.
quote:
quote:Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.
Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Wat daar te lezen valt kon je toch zeker zelf ook wel verzinnen? Of heb je die bevestiging ècht nog steeds nodig?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.
En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:22 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken?
Hint: Taboe verstandelijke handicap Turken/ Marokkanen is probleem. Bijvoorbeeld.
Ja goed eerst in de slachtoffer rol kruipen dat ik het toch niet zou aannemen en dan komen met google zelf maar. Als debater zou je toch tenminste je bronnen waarnaar je zelf verwijst bij de hand moeten hebben.quote:Och, dan neem je het toch niet van me aan. Onderzoeken die dat aantonen zijn de afgelopen 5 jaar al enkele keren de revue gepasseerd. Moet je zelf maar even zoeken met google hoor, ik ben je sloofje niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.
Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nee, dat verwachtte ik al. Sorry, maar je bent mij echt een beetje te licht.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.![]()
Geef dan een normaal atnwoord op wat het verband tussen jou bericht en de door mij gestelde vragen zijn.
Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:46 schreef TomTancr3do het volgende:
Kom anders zelf eerst eens met wat fatsoenlijke bronnen, laat eens zien dat je zelf ook bereid bent wat moeite te doen. Misschien dat ik dan ook wat minder lui word en google eens aanslinger.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.
Ik zeg daar "volgens mij" , dat is in mijn optiek toch iets heel anders dan iets proberen te presenteren als een feit en dan niet met bewijzen komen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:02 schreef TomTancr3do het volgende:
Jij hebt anders ook al heel wat gesteld en gesuggereerd in dit topic, maar daar heb ik ook nog geen enkel "bewijs" voor gezien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
De niet-islamitische Nederlanders zijn veel te optimistisch. Ik deel hun enthousiasme echter niet.
Het zal zeker nog op zijn minst 200 jaar duren, voordat Nederland het Islamitische Collectief zal dienen en zijn voorbestemde plaats onder de orde der naties zal innemen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ze 'moslim' zijn, ook al ben ik niet bepaald gelukkig met die religie. Het gaat mij vooral om de mens achter de moslim. Daar zit imho buitengewoon veel onaangepast Tokkietuig tussen. Zoveel zelfs, dat je je kunt afvragen of het per saldo niet gewoon gunstiger zou zijn om het hele zooitje maar weer terug te sturen 'naar eigen land'.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:29 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Links naar het vrijevolk.com maken op de meeste bomenknuffelaars nu niet bepaald indruk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef Floripas het volgende:
Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Onzin. Er is niks inhumaans aan 'terugsturen naar eigen land'. Daar is het hele principe van het gastarbeiderschap op gebaseerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het niet over gastarbeiders maar over Nederlanders.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus jouw gastarbeideropmerking is niet relevant.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Monidique het volgende:
Ja, goed, dat kan. Dan nog is het een slechte vergelijking. Je zegt dat collectief straffen geaccepteerd is, want kijk maar naar de gastarbeiders. Als gastarbeiders teruggestuurd worden, dan is dat onderdeel van de overeenkomst. Collectief straffen maakt geen deel uit van een overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hebben de domme, naieve, bord voor hun kop hebbende "rechtsextremisten" het toch weer goed met hun "onderbuik" gevoelens , wonderbaarlijk he?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Monidique het volgende:
Mao en Saddam sturen geen gastarbeiders terug, ze moordden hele bevolkingsgroepen uit. Was geen overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
En het gaat nu niet over het terugsturen van gastarbeiders, maar collectief straffen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Onzin. Er is niks inhumaans aan 'terugsturen naar eigen land'. Daar is het hele principe van het gastarbeiderschap op gebaseerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe zit 't dan met economische sancties tegen b.v. Irak of Noord-Korea?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Monidique het volgende:
Mao en Saddam sturen geen gastarbeiders terug, ze moordden hele bevolkingsgroepen uit. Was geen overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat was het, als we ze niet hadden genaturaliseerd. We hebben ze een paspoort gegeven.
Actief dat paspoort afpakken is natuurlijk een straf.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Och, ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben het hier sowieso toch niet naar hun zin, dat roepen ze namelijk de hele tijd.
quote:Maar als je er echt allemaal zo zwaar aan tilt, dan sturen we gewoon alleen diegenen terug die zich hebben misdragen. Is dat probleem ook weer opgelost.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, zaten ze hier natuurlijk niet meer.
quote:Ook daar zitten haken en ogen aan, maar dat gaat niet zo ver als je eerdere idee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ies de gulden middenweg. Ies priema.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stefan ga toch eens buiten spelen in je eigen land. En hoe goed kun je al spaans spreken, die mexicanen die integreren ook zo goed daar in het beloofde land van jou. En hoeveel waren er ook weer illegaal daarvan?
quote:Ik woon sinds 3 jaar in tilburg noord, de beste friet is te krijgen op het verdiplein waar wel eens een grotere hoeveelheid getinte jongeren rondhangt. Deze doen mij niets, eten mij niet op, bedreigen mij niet en houden zich vaak alleen met de groep zelf bezig. En nee ik ben geen mannetjes putter van 2*2 meter.
Dan hebben we nog het wagnerplein, daar valt het helemaal al mee. Ik vind het zelfs jammeer van dat op het wagnerplein geen turkse winkels zitten waar je vaak veel lekkerdere olijven en zo kan kopen.
Die had ik in eindhoven tenminsten voor de deur zitten of om de hoek.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:35 schreef StefanP het volgende:
Ook jou bekruipt namelijk gewoon het gevoel dat je niet meer in Nederland woont, wanneer je net als mij terugkomt van de garage in Tilburg noord en op de chauffeur na als enige blanke in de bus zit.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Serieus, ik geloof best dat er naïevelingen zijn die dat gevoel nog niet hebben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
Kijk, wat mij tegenstaat aan Nederland, is dat het zo vol is. Mensen horen niet vijf meter naast hun buren te wonen.
quote:En de overheid, hè.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef TomTancr3do het volgende:
Hoort allemaal bij het volwassen worden, denk ik dan maar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry. Hebben jullie het hier nog steeds over Nederland? Ik kom zo nu en dan in Tilburg en Breda (en soms in Amsterdam) [toch wel redelijk grote steden] maar die vermeende ''terreur'' op straat of in de bus heb ik nog nooit meegemaakt. Of ik ben blind, al schat ik dat die kans heel klein is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Dat is het natuurlijk niet. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Je kunt zeggen, zie daar, Nederland is verrot. Of je zegt, zie daar, die buurten zijn verrot.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef gronk het volgende:
Ja, schandalig. Wat je alleen vergeet is dat buurten *altijd* al in beweging waren.Sommige buurten blijven achterstandswijken, alleen wie er in de achterstandscategorie valt verschuift. Waardoor autochtone paupers opeens tussen turks/marokkaanse paupers komen te wonen. Oh, wat erg. Andere buurten fleuren op. Weer anderen gaan onder. Joh toch.
quote:
westerse immigranten tellen niet mee ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je te dom om het verschil tussen een westerse en niet-westerse immigrant te zien?
Om je eigen smiley te gebruiken:
Kloon van Janmaat?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Check. Zelfs na de grootste negerbuurten bewandeld te hebben. Maar goed, ik ben dan ook een napuberende thuiswoner. Makkelijk praten.
Kijk, wat mij tegenstaat aan Nederland, is dat het zo vol is. Mensen horen niet vijf meter naast hun buren te wonen. En de overheid, hè.
Waar woon jij, mafkees?quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:46 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Kloon van Janmaat?
nederland is nog lang niet vol, we kunnen met gemak zeker nog 5 miljoen kansarmen opnemen. sja, een klein beetje schikken kan toch geen kwaad?
Draag jij ook een hoedje van folie, just in case....?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Natuurlijk is het een links rapport. Het speelt in op de volledig lege linkse beweringen dat de islam geen bedreiging is.
Kijk, en dit soort dingen zijn dus puur gebaseerd op angst en een racistisch gedachtengoed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:14 schreef TomTancr3do het volgende:
waar je als autochtoon je leven niet meer zeker bent.
Je doet alsof een (normale) Zweedse immigrant representatief is voor een westerse immigrant, en een fundamentalistische Marokkaan representatief voor een niet-westerse immigrant. Een leuke stropopredenering.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik al zei: mensen die op trollerige wijze te lopen zeveren over wat het verschil nou is tussen een westerse en niet-westerse immigrant, die zijn gewoon dom. Je weet donders goed wat het verschil is, maar dat is natuurlijk 'dieskriemejnasjie!', toch? Je moet wel heelzijn wil je beweren dat een immigrant uit Zweden precies hetzelfde is als een of andere laagopgeleide, anti-westerse geitenhoeder uit het Rifgebergte die vindt dat alle homo's van het dak gegooid moeten worden maar die niet te min is om een oetkerieng te vangen uit de handen van die westerse honden.
Fijn voor jou en je buurman dat jullie het wel leuk vinden. Maar het zegt me helemaal niks, zat mensen die er anders over denken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, en dit soort dingen zijn dus puur gebaseerd op angst en een racistisch gedachtengoed.
Ik woon al 27 jaar in Bos en Lommer, een "probleem"wijk. En ook al ben ik zelf half allochtoon, ik zie er uit als een volbloed Arier.
Ik heb NOG NOOIT last gehad van hangende Marokkaantjes, Turken of andere Islamieten.
Sterker nog, zelfs mijn 80+ jarige buurman voelt zich nog prima op z'n plek hier. Ik gok dat er 75% buitenlanders wonen in mijn straat.
kwestie van xenofobiequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:09 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Fijn voor jou en je buurman dat jullie het wel leuk vinden. Maar het zegt me helemaal niks, zat mensen die er anders over denken.
Ach ik heb zelf ook jaren (tussen mijn 12e en 16 e) met de bus naar school gereisd en wat was er toen je jong was leuker dan de bus op stelten zetten met de groep. En nee ik ben geen allochtoon, maar we waren gewoon een stel etterende autochtonen. Dezelfde situatie alleen een andere bevolkingsgroep.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar niet getreurd: dat verandert vanzelf wel een keer als ze meemaken hoe zo'n groep 'biculturele kansenjongeren' de bus verandert in een dierentuin, waarin hij of zij en de buschauffeur het aangeschoten wild zijn.
. Hoort allemaal bij het volwassen worden, denk ik dan maar.
Nog zoeen die het niet totaal snapt en denkt dat we het hier over een beetje 'etteren in de bus' hebben...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach ik heb zelf ook jaren (tussen mijn 12e en 16 e) met de bus naar school gereisd en wat was er toen je jong was leuker dan de bus op stelten zetten met de groep. En nee ik ben geen allochtoon, maar we waren gewoon een stel etterende autochtonen. Dezelfde situatie alleen een andere bevolkingsgroep.
Zoals je al stelt hoort het etteren bij het volwassen woerden van de groep..![]()
Naja, het komt gewoon een beetje vreemd over dat een emigrant zeurt over buitenlanders in Nederland.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik al zei: mensen die op trollerige wijze te lopen zeveren over wat het verschil nou is tussen een westerse en niet-westerse immigrant, die zijn gewoon dom. Je weet donders goed wat het verschil is, maar dat is natuurlijk 'dieskriemejnasjie!', toch? Je moet wel heelzijn wil je beweren dat een immigrant uit Zweden precies hetzelfde is als een of andere laagopgeleide, anti-westerse geitenhoeder uit het Rifgebergte die vindt dat alle homo's van het dak gegooid moeten worden maar die niet te min is om een oetkerieng te vangen uit de handen van die westerse honden.
Tuurlijk wel. Als er één beeld representatief is voor die groep, dan is dat het wel. Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat ze allemaal zo zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Daarnaast is die anti-westerse geitenhoeder die jij noemt nou niet echt representatief voor de gemiddelde Marokkaan in Nederland.
Onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:38 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als er één beeld representatief is voor die groep, dan is dat het wel. Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat ze allemaal zo zijn.
Hoe dom kun je je profileren om een groep die bestaat uit individuen te willen vangen onder 1 generalistisch beeld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:38 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als er één beeld representatief is voor die groep, dan is dat het wel. Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat ze allemaal zo zijn.
Moet ik ook voor je beargumenteren waarom je moet poepen?quote:
Een extreem fundamentalische Marokkaanse jongere, is representatief voor de groep extreem fundamentalistische jongeren. Al is dat al generaliserend, namelijk niet elke extreem fundamentalische jongere is hetzelfde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:05 schreef TomTancr3do het volgende:
Oh mijn god. Mensen die het principe van het 'representatief zijn voor' niet snappen.
Ja, dat is best ergquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:05 schreef TomTancr3do het volgende:
Oh mijn god. Mensen die het principe van het 'representatief zijn voor' niet snappen.
Jij zegt het. Daarmee impliceer je dat de overgrote meerderheid van de Marokkaanse gemeenschap er heel anders over denkt dan die "extreem fundamentalistische Marokkaanse jongeren", en daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:08 schreef boyv het volgende:
Een extreem fundamentalische Marokkaanse jongere, is representatief voor de groep extreem fundamentalistische jongeren.
Niet voor de hele Marokkaanse jongerengemeenschap en al helemaal niet voor de hele Marokkaanse gemeenschap.
Blijkbaar heb jij een andere opvatting dan mij wat 'representatief zijn voor' is, leg hem eens op tafel zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:05 schreef TomTancr3do het volgende:
Precies, maar jij lijkt je er nog al op vast te pinnen dat je als Nederlander niet veilig door zo'n wijk kan lopen. Dat slaat écht nergens op!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:09 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Fijn voor jou en je buurman dat jullie het wel leuk vinden. Maar het zegt me helemaal niks, zat mensen die er anders over denken.
Je zal best gelijk hebben, jij woond er immers, maar waar komen al die berichten dan vandaan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, maar jij lijkt je er nog al op vast te pinnen dat je als Nederlander niet veilig door zo'n wijk kan lopen. Dat slaat écht nergens op!
Diezelfde kranten die ook volstaan met dodelijke ongelukkken die we niet dagelijks meemaken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:54 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je zal best gelijk hebben, jij woondt er immers, maar waar komen al die berichten dan vandaan?
Kranten, journaals en nieuwsprogrammas zitten er vol mee.
Precies. D'r overlijden ieder jaar ruim 1000 mensen aan verkeersongelukken, maar dat weerhoudt mensen er niet van om in de auto te stappen. Sterker nog, je moet niet 't lef hebben om 't autogebruik te willen minderen, want dan ben je een linkse boomknuffelaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Diezelfde kranten die ook volstaan met dodelijke ongelukkken die we niet dagelijks meemaken.
Wil je hiermee zeggen dat er helemaal niets aan de hand isquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Diezelfde kranten die ook volstaan met dodelijke ongelukkken die we niet dagelijks meemaken.
Tussen niets aan de hand en een Tsunami is nogal een verschil.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat er helemaal niets aan de hand is![]()
Dat lijkt me toch sterk, waarom dan al die aandacht en al die miljoenen?
Nee sorry, maar dit vind ik te goedkoop...
Oh dat ben ik geheel met je eens, maar doe dan ook niet of er niets aan de hand is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tussen niets aan de hand en een Tsunami is nogal een verschil.
Als het niet meer in de media komt, dan is er pas wat aan de hand.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat er helemaal niets aan de hand is![]()
Dat lijkt me toch sterk, waarom dan al die aandacht en al die miljoenen?
Nee sorry, maar dit vind ik te goedkoop...
is altijd al zo, maar dat ging nooit samen met zoveel immigratie, op deze manier is de Nederlander straks een minderheid in zijn eigen land (en al bijna in zijn grote steden).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef boyv het volgende:
je zou inderdaad bijna zeggen dat er steeds meer mensen op de wereld komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |