quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef Floripas het volgende:
Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Onzin. Er is niks inhumaans aan 'terugsturen naar eigen land'. Daar is het hele principe van het gastarbeiderschap op gebaseerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het niet over gastarbeiders maar over Nederlanders.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus jouw gastarbeideropmerking is niet relevant.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Monidique het volgende:
Ja, goed, dat kan. Dan nog is het een slechte vergelijking. Je zegt dat collectief straffen geaccepteerd is, want kijk maar naar de gastarbeiders. Als gastarbeiders teruggestuurd worden, dan is dat onderdeel van de overeenkomst. Collectief straffen maakt geen deel uit van een overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hebben de domme, naieve, bord voor hun kop hebbende "rechtsextremisten" het toch weer goed met hun "onderbuik" gevoelens , wonderbaarlijk he?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Monidique het volgende:
Mao en Saddam sturen geen gastarbeiders terug, ze moordden hele bevolkingsgroepen uit. Was geen overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
En het gaat nu niet over het terugsturen van gastarbeiders, maar collectief straffen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Onzin. Er is niks inhumaans aan 'terugsturen naar eigen land'. Daar is het hele principe van het gastarbeiderschap op gebaseerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe zit 't dan met economische sancties tegen b.v. Irak of Noord-Korea?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Monidique het volgende:
Mao en Saddam sturen geen gastarbeiders terug, ze moordden hele bevolkingsgroepen uit. Was geen overeenkomst.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat was het, als we ze niet hadden genaturaliseerd. We hebben ze een paspoort gegeven.
Actief dat paspoort afpakken is natuurlijk een straf.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Och, ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben het hier sowieso toch niet naar hun zin, dat roepen ze namelijk de hele tijd.
quote:Maar als je er echt allemaal zo zwaar aan tilt, dan sturen we gewoon alleen diegenen terug die zich hebben misdragen. Is dat probleem ook weer opgelost.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, zaten ze hier natuurlijk niet meer.
quote:Ook daar zitten haken en ogen aan, maar dat gaat niet zo ver als je eerdere idee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ies de gulden middenweg. Ies priema.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stefan ga toch eens buiten spelen in je eigen land. En hoe goed kun je al spaans spreken, die mexicanen die integreren ook zo goed daar in het beloofde land van jou. En hoeveel waren er ook weer illegaal daarvan?
quote:Ik woon sinds 3 jaar in tilburg noord, de beste friet is te krijgen op het verdiplein waar wel eens een grotere hoeveelheid getinte jongeren rondhangt. Deze doen mij niets, eten mij niet op, bedreigen mij niet en houden zich vaak alleen met de groep zelf bezig. En nee ik ben geen mannetjes putter van 2*2 meter.
Dan hebben we nog het wagnerplein, daar valt het helemaal al mee. Ik vind het zelfs jammeer van dat op het wagnerplein geen turkse winkels zitten waar je vaak veel lekkerdere olijven en zo kan kopen.
Die had ik in eindhoven tenminsten voor de deur zitten of om de hoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |