abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53759915
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:55 schreef gronk het volgende:
Prima hoor, als we ons eigen tokkietuig gewoon mee kunnen sturen.

Van mij mag het. Maar ik denk dat dat te lastig ligt. Die hebben in het algemeen namelijk geen dubbele nationaliteit.

Alleen het allochtone Tokkietuig dumpen in het land van herkomst is dan een prima tussenoplossing. We hebben dan toch sowieso al de meerderheid van het Tokkietuig te pakken. Voor die paar autochtone Tokkies verzinnen we dan wel wat anders wat minstens net zo effectief is.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:03:13 #152
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53759983
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:59 schreef TomTancr3do het volgende:

Van mij mag het. Maar ik denk dat dat te lastig ligt. Die hebben in het algemeen namelijk geen dubbele nationaliteit.

Nou moet je niet terugkrabbelen; dan verander je de wet toch gewoon? Da's nou net de lol van de overheid. Die kan zoiets gewoon doen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53759995
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja laten we dan ook de rest uit de sociaal zwakkere wijken gaan deporteren.

Van mij mag het. Maar da's de hele vraag dus: waar naartoe? Wie zal ze opnemen?
quote:
De grote vraag is dan wel in hoe verre hangt het van de sociale omgevings factoren af in zo'n wijk en hoeveel draagt het geloof wat hun erop nahouden er bij toe.

Allebei een beetje. En zo zijn er nog wel meer zaken die hiertoe bijdragen.

Maar waarom is dat 'de grote vraag'? Feit is gewoon dat islamitische allochtonen relatief veel vaker vallen onder de noemer 'Tokkietuig', dan autochtonen of andere allochtonen. Zelfs als je corrigeert voor sociaal-demografische invloeden. Waar dat dan verder door komt zal me een worst wezen.
pi_53760036
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef gronk het volgende:

[..]

Nou moet je niet terugkrabbelen; dan verander je de wet toch gewoon? Da's nou net de lol van de overheid. Die kan zoiets gewoon doen.

Nogmaal ik vind het prima, dus ik krabbel zeker niet terug. Maar kom jij eens met een wetsvoorstel, dan zal ik eens kijken of het in mijn ogen haalbare kaart is. Volgens mij is een dergelijk wetsvoorstel onmogelijk/onhaalbaar/te duur, tenzij je mensen gewoon op zee wilt laten afzinken. Of een land (in donker-Afrika ofzo) vindt dat bereid is voor een heel zacht prijsje 'onze' Tokkies te naturaliseren en op te nemen.
pi_53760066
quote:

Hebben de domme, naieve, bord voor hun kop hebbende "rechtsextremisten" het toch weer goed met hun "onderbuik" gevoelens , wonderbaarlijk he?
pi_53760127
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat daar te lezen valt kon je toch zeker zelf ook wel verzinnen? Of heb je die bevestiging ècht nog steeds nodig?
pi_53760216
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef TomTancr3do het volgende:

Allebei een beetje. En zo zijn er nog wel meer zaken die hiertoe bijdragen.
Welk dan nog meer?
quote:
Maar waarom is dat 'de grote vraag'? Feit is gewoon dat islamitische allochtonen relatief veel vaker vallen onder de noemer 'Tokkietuig', dan autochtonen of andere allochtonen. Zelfs als je corrigeert voor sociaal-demografische invloeden. Waar dat dan verder door komt zal me een worst wezen.
Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.

25 jaar geleden waren er ook in elke stad wel autochtone tokkie straten/wijken waar ook al veel problemen mee waren. Volgens mij heeft het probleem zich verplaastst naar de nieuwe getto's die heden ten dage bevolkt worden door de allochtonen.

En als het tokkie gedrag in de xenofobe denkwereld inderdaad door de islamisering komt, dan vraag ik me af hoe gelovig die tokkie jeugd eigenlijk is, want men leeft voor geen meter naar het boek wat ze volgens jullie allemaal omarmen.
pi_53760312
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Welk dan nog meer?

Kun je dat zelf niet bedenken?

Hint: Taboe verstandelijke handicap Turken/ Marokkanen is probleem. Bijvoorbeeld.
quote:
Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.

Och, dan neem je het toch niet van me aan. Onderzoeken die dat aantonen zijn de afgelopen 5 jaar al enkele keren de revue gepasseerd. Moet je zelf maar even zoeken met google hoor, ik ben je sloofje niet.
pi_53760369
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Wat daar te lezen valt kon je toch zeker zelf ook wel verzinnen? Of heb je die bevestiging ècht nog steeds nodig?
Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.
pi_53760450
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.

Links naar het vrijevolk.com maken op de meeste bomenknuffelaars nu niet bepaald indruk. Dan zul je toch met een link naar de volkskrant of het NRC aan moeten komen, en dat duurt dus nog wel een jaar of tien eer dat die er ook achterkomen hoe de vork werkelijk in de steel zit. Als ze er ooit al achterkomen...
pi_53760463
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:22 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Kun je dat zelf niet bedenken?

Hint: Taboe verstandelijke handicap Turken/ Marokkanen is probleem. Bijvoorbeeld.
En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.
quote:
Och, dan neem je het toch niet van me aan. Onderzoeken die dat aantonen zijn de afgelopen 5 jaar al enkele keren de revue gepasseerd. Moet je zelf maar even zoeken met google hoor, ik ben je sloofje niet.
Ja goed eerst in de slachtoffer rol kruipen dat ik het toch niet zou aannemen en dan komen met google zelf maar. Als debater zou je toch tenminste je bronnen waarnaar je zelf verwijst bij de hand moeten hebben.
pi_53760501
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een dom islamofiel stuk zeg.

beter dan al die islamofobe artikelen van de laatste tijd
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_53760522
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.

Nee, dat verwachtte ik al. Sorry, maar je bent mij echt een beetje te licht.
pi_53760718
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Nee, dat verwachtte ik al. Sorry, maar je bent mij echt een beetje te licht.
Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.

Geef dan een normaal atnwoord op wat het verband tussen jou bericht en de door mij gestelde vragen zijn.
pi_53760796
Goed topic, jammer dat er weer persoonlijk verwijten worden gemaakt naar elkaar toe. Het doet het topic en de algemene discussie niet veel goeds, en het is ook nergens voor nodig verder.
pi_53760825
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.

Geef dan een normaal atnwoord op wat het verband tussen jou bericht en de door mij gestelde vragen zijn.

Kom anders zelf eerst eens met wat fatsoenlijke bronnen, laat eens zien dat je zelf ook bereid bent wat moeite te doen. Misschien dat ik dan ook wat minder lui word en google eens aanslinger. Of bereid ben met een uitgebreide, veelomvattende uitleg te komen.

Laatst had ik er ook al zoeen, du_ke heette die. Beweerde vanalles, zonder bron uiteraard. Op zich heb ik daar geen moeite mee, ware het niet dat hij meteen om 'bronnen' begon te mekkeren toen ik het tegenovergestelde beweerde. Toen ik hem uitdaagde om dan eerst zelf eens met een fatsoenlijke bron te komen van het door hem gestelde, gaf hij uiteraard niet thuis. En ik verwacht dat dat hier ook gaat gebeuren.
pi_53760905
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:46 schreef TomTancr3do het volgende:

Kom anders zelf eerst eens met wat fatsoenlijke bronnen, laat eens zien dat je zelf ook bereid bent wat moeite te doen. Misschien dat ik dan ook wat minder lui word en google eens aanslinger.
Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.
pi_53761231
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.

Jij hebt anders ook al heel wat gesteld en gesuggereerd in dit topic, maar daar heb ik ook nog geen enkel "bewijs" voor gezien.

Niet dat ik werkelijk op dat 'bewijs' zit te wachten, ik weet namelijk toch al dat datgene wat jij hierboven stelde (namelijk dat "er 25 jaar geleden ook in elke stad wel autochtone tokkie straten/wijken waar ook al veel problemen mee waren") zo irrelevant als de neten is voor deze discussie, omdat de problemen van "vroeger" slechts kinderspel waren vergeleken met de problemen (de straatterreur) van nu. Maar als je van mij werkelijk verwacht dat ik het internet af ga struinen voor een link die jij goed genoeg acht als "bewijs", mag je me eerst weleens laten zien dat je zelf bereid bent enige moeite te doen.

En zoniet, dan niet. Mij heb je er verder niet mee, ik ben hier niet degene die per se op "bewijs" zit te wachten.
pi_53761636
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:02 schreef TomTancr3do het volgende:

Jij hebt anders ook al heel wat gesteld en gesuggereerd in dit topic, maar daar heb ik ook nog geen enkel "bewijs" voor gezien.
Ik zeg daar "volgens mij" , dat is in mijn optiek toch iets heel anders dan iets proberen te presenteren als een feit en dan niet met bewijzen komen.
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:25:03 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53763803
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
De niet-islamitische Nederlanders zijn veel te optimistisch. Ik deel hun enthousiasme echter niet.

Het zal zeker nog op zijn minst 200 jaar duren, voordat Nederland het Islamitische Collectief zal dienen en zijn voorbestemde plaats onder de orde der naties zal innemen.

Hee, ouwe trol. Hoe is 't met je moer?
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:29:19 #172
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:30:36 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53763968
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Het gaat me niet eens om het feit dat ze 'moslim' zijn, ook al ben ik niet bepaald gelukkig met die religie. Het gaat mij vooral om de mens achter de moslim. Daar zit imho buitengewoon veel onaangepast Tokkietuig tussen. Zoveel zelfs, dat je je kunt afvragen of het per saldo niet gewoon gunstiger zou zijn om het hele zooitje maar weer terug te sturen 'naar eigen land'.

Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:32:49 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53764048
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:29 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Links naar het vrijevolk.com maken op de meeste bomenknuffelaars nu niet bepaald indruk.

Goed, het is een site waarop mensen worden doodgewenst. Maar dat wil niet zeggen dat ik die argumenten niet zou kunnen lezen of appreciëren.
Maar goed, ik ben dan ook geen bomenknuffelaar.
pi_53764926
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.

Onzin. Er is niks inhumaans aan 'terugsturen naar eigen land'. Daar is het hele principe van het gastarbeiderschap op gebaseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')