quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:55 schreef gronk het volgende:
Prima hoor, als we ons eigen tokkietuig gewoon mee kunnen sturen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:59 schreef TomTancr3do het volgende:
Van mij mag het. Maar ik denk dat dat te lastig ligt. Die hebben in het algemeen namelijk geen dubbele nationaliteit.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja laten we dan ook de rest uit de sociaal zwakkere wijken gaan deporteren.
quote:De grote vraag is dan wel in hoe verre hangt het van de sociale omgevings factoren af in zo'n wijk en hoeveel draagt het geloof wat hun erop nahouden er bij toe.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou moet je niet terugkrabbelen; dan verander je de wet toch gewoon? Da's nou net de lol van de overheid. Die kan zoiets gewoon doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:49 schreef milagro het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4611&titel=Hoe_een_tsunami_van_moslims_is_weggedefinieerd.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4611&titel=Hoe_een_tsunami_van_moslims_is_weggedefinieerd.
quote:
Welk dan nog meer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:03 schreef TomTancr3do het volgende:
Allebei een beetje. En zo zijn er nog wel meer zaken die hiertoe bijdragen.
Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.quote:Maar waarom is dat 'de grote vraag'? Feit is gewoon dat islamitische allochtonen relatief veel vaker vallen onder de noemer 'Tokkietuig', dan autochtonen of andere allochtonen. Zelfs als je corrigeert voor sociaal-demografische invloeden. Waar dat dan verder door komt zal me een worst wezen.
quote:
quote:Ow dan heb jij vast wel een onderzoek hiervan wat je met ons wilt delen als we dit als feit moeten van jou moeten aanemen.
Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Wat daar te lezen valt kon je toch zeker zelf ook wel verzinnen? Of heb je die bevestiging ècht nog steeds nodig?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goede bijdrage als tegenwicht van starttopic.
En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:22 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken?
Hint: Taboe verstandelijke handicap Turken/ Marokkanen is probleem. Bijvoorbeeld.
Ja goed eerst in de slachtoffer rol kruipen dat ik het toch niet zou aannemen en dan komen met google zelf maar. Als debater zou je toch tenminste je bronnen waarnaar je zelf verwijst bij de hand moeten hebben.quote:Och, dan neem je het toch niet van me aan. Onderzoeken die dat aantonen zijn de afgelopen 5 jaar al enkele keren de revue gepasseerd. Moet je zelf maar even zoeken met google hoor, ik ben je sloofje niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een dom islamofiel stuk zeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat draagt dat taboe bij aan de islamitische tusnami? Of wat draagt dat taboe bij aan het het islamitische tokkietuig. ? Ik zie hierin totaal geen verband.
Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nee, dat verwachtte ik al. Sorry, maar je bent mij echt een beetje te licht.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet ik hier alleen maar ter jullie bevesitging van verwrongen wereldbeelden maar als xenofoob met de wolven meehuilen.![]()
Geef dan een normaal atnwoord op wat het verband tussen jou bericht en de door mij gestelde vragen zijn.
Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:46 schreef TomTancr3do het volgende:
Kom anders zelf eerst eens met wat fatsoenlijke bronnen, laat eens zien dat je zelf ook bereid bent wat moeite te doen. Misschien dat ik dan ook wat minder lui word en google eens aanslinger.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil je nu de zaken opeens omdraaien zo werkt het niet in de wereld wie wat steld mag wat bewijzen. Je zegt dat iets een feit is en komt niet met een onderzoek of bewijs op de proppen.
Ik zeg daar "volgens mij" , dat is in mijn optiek toch iets heel anders dan iets proberen te presenteren als een feit en dan niet met bewijzen komen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:02 schreef TomTancr3do het volgende:
Jij hebt anders ook al heel wat gesteld en gesuggereerd in dit topic, maar daar heb ik ook nog geen enkel "bewijs" voor gezien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
De niet-islamitische Nederlanders zijn veel te optimistisch. Ik deel hun enthousiasme echter niet.
Het zal zeker nog op zijn minst 200 jaar duren, voordat Nederland het Islamitische Collectief zal dienen en zijn voorbestemde plaats onder de orde der naties zal innemen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ze 'moslim' zijn, ook al ben ik niet bepaald gelukkig met die religie. Het gaat mij vooral om de mens achter de moslim. Daar zit imho buitengewoon veel onaangepast Tokkietuig tussen. Zoveel zelfs, dat je je kunt afvragen of het per saldo niet gewoon gunstiger zou zijn om het hele zooitje maar weer terug te sturen 'naar eigen land'.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:29 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Links naar het vrijevolk.com maken op de meeste bomenknuffelaars nu niet bepaald indruk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het een westerse waarde is om nooit, maar dan ook nooit collectief te straffen. Dat associeer je met Mao en Saddam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |