Nee, het is geen klacht, ik snap het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef VonHinten het volgende:
--> KLB
Dit is geen klacht, waarde moderator. Eigenlijk hoort het in WFL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar KLB
Voor de draad ermee dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:11 schreef Onbekendje het volgende:
Er zijn ook wel goede producten van de euroshopper hoor
Nee hoor, de hermeneutische kwaliteiten van de gemiddelde moderator op Fok! zij hem vergeven lol.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef Document1 het volgende:
Wat ben jij een jankerd met je het is geen klacht.Ik durf te wedden dat je nu pissig achter je p.c. zit lol
Ik heb een keer Euroshopper koffie geprobeerd. Het is echt niet te drinken. Lijkt op surrogaatkoffie met flink veel Buijsman erin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef babsjuh het volgende:
Precies, ik walg ook van die Euroshopper-meuk.... Wel eens Euroshopper koffiemelkpoeder geprobeerd? Alsof je zure melk in je koffie doet.... bah wat goor......
Joh, wij gaan weleens naar de Appie, laden dan voor circa 75 euro in en dan staan we buiten en dan realiseren we ons ineens dat we voor maar 1 dag eten hebben gekocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:21 schreef Troubles. het volgende:
Maar een boodschappenkarretje voor 12, 09 is wel heel weinig geld. Als ik naar AH ga dan ben ik iedere keer ca 40 euro kwijt en dan heb ik maar een blauw mandje vol.
Zou dat echt een reden zijn voor mensen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef dabadbass het volgende:
Mensen die graag gezien willen worden in de AH of met een tas van de AH, maar er eigenlijk geen geld voor hebben kopen dus Euro Shopper rotzooi
Die rijst kan ik uitproberen, die zat ook in het karretje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef gunk77 het volgende:
Rijst is wel goed van Euroshopper. Kost geloof ik 30 cent per pak dus ook redelijk te betalen![]()
De curry van ES is ook goed!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Bob-B het volgende:
Werk je bij de ah? Verkapt voor-12,09-heb-je-een-kar-vol-boodschappen topic
Ja, goeie reclame manquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
Elk product van de Appie heeft een frigging euroshoppervariant die vies is of ondeugdelijk. Wat is dit voor 'n volslagen krankzinnig geworden wereld man?.
Nee, ik werk niet bij de Appie nee, en volgens mij is dit topic ook niet echt wervend voor de Appie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Bob-B het volgende:
Werk je bij de ah? Verkapt voor-12,09-heb-je-een-kar-vol-boodschappen topic
Beter dan het wc papier?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:
het keukenpapier is ook best bruikbaar...maar verder moet ik je gelijk geven...rotzooi is het, over het algemeen
Het wc papier is narigheid. De twee lagen zitten los van elkaar met ongelijke perforatie lijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:
het keukenpapier is ook best bruikbaar...maar verder moet ik je gelijk geven...rotzooi is het, over het algemeen
Nee, joh, ik zeg Zeeduizend, dan ben je hip.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef NoBody122 het volgende:
Wow jij zegt consequent "de Appie" ipv "AH", jij bent zwaar hip![]()
Misschien dat je met euroshopper keukenpapier jouw kont kan wipen???quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Het wc papier is narigheid. De twee lagen zitten los van elkaar met ongelijke perforatie lijn.
Mijn kleine toilet was een puinhoop toen ik die rollen op de standaard deed: alle rollen liepen er in 1 grote papierbende af.
ES producten, lastig om zelfs je kont ook maar mee af te vegen.![]()
En ES bier in het koffiezetterreservoir mikken? Wasmiddel als zout tegen ijzel en limonade is natuurlijk om de ramen mee te zemen etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dat je met euroshopper keukenpapier jouw kont kan wipen???.
Dat zal het zijn idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:40 schreef Troubles. het volgende:
[..]
En ES bier in het koffiezetterreservoir mikken? Wasmiddel als zout tegen ijzel en limonade is natuurlijk om de ramen mee te zemen etc.
Ook nog eens!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, joh, ik zeg Zeeduizend, dan ben je hip.
Of over jouw vriendenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef DSS24 het volgende:
Het enige wat ik ooit gebruikt heb van Euroshopper zijn de aanstekers. Die kreeg ik altijd van vrienden als ik geen vuur had.
Zegt ook meteen iets over die zooi.
Als kattenbakkorrels?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Trigalti het volgende:
Euroshopper borrelnootjes zijn best te doen
Eén keer gebruiken en hij doet het niet meer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef DSS24 het volgende:
Het enige wat ik ooit gebruikt heb van Euroshopper zijn de aanstekers. Die kreeg ik altijd van vrienden als ik geen vuur had.
het wc papier is troep...maar het keukenpapier doet waarvoor het gemaakt isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter dan het wc papier?
En ja, rotzooi ja, maar waarom in hemelsnaam?
En welke fabrikant denkt nu, okee ik ga rotzooi fabriceren en daar word ik rijk mee.....
Eehh, omdat het fucking cheap is?quote:Waarom is elk product van euroshopper vies of deugt
Die zijn vies man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Trigalti het volgende:
Euroshopper borrelnootjes zijn best te doen
Die nuttig je ook met een bak koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik veeg mn reet af met euroshopper toiletpapier
Die afvalpapier?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef kikoooooo het volgende:
Is goed spul hoor
Ja dat is wel een nadeel, je moet elke keer dat je het gebruikt een nieuwe pannenset aanschaffenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die rijst kan ik uitproberen, die zat ook in het karretje.
Maar ergens vermoed ik dat ik die pan daarna niet meer schoon krijg.
no shit, het is bavaria met een andere stickerquote:Het biertje dat ze verkopen doet niet onder voor gerenomeerde merken
Curry die niet van Hela is zou de naam curry niet eens mogen dragen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef gunk77 het volgende:
Rijst is wel goed van Euroshopper. Kost geloof ik 30 cent per pak dus ook redelijk te betalen![]()
De curry van ES is ook goed!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Elixabete het volgende:
Wat loop je te zeiken TS?
Je krijgt die troep gratis en je loopt nog te klagen.
Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten
Heb je trouwens wel eens op die blikjes gekeken? Zelfde als die bullit en goldenpower enzo, staat op: "energiedrank met caffeine-aroma" of iets dergelijks. Er zit dus, in tegenstelling tot echte Red Bull, geen caffeine in, dus het helpt van geen ene zaadbagger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef lennart12 het volgende:
ESdie redbullachtige troep is wel ... mja, goedkoop dan
Dan heb jij nog niet echte zaanse mayo opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef Blawh het volgende:
De tubes mayonaise van Euroshopper zijn toch veruit de lekkerste mayo op aarde.
Doe je toch iets verkeerd, want AH is echt zo duur niet. Plus en SuperdeHoer zijn duurder...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, wij gaan weleens naar de Appie, laden dan voor circa 75 euro in en dan staan we buiten en dan realiseren we ons ineens dat we voor maar 1 dag eten hebben gekocht..
Bier mag alleengemaakt worden van graan, water en hop. Soms een toevoeging van fruit etc. Volgens mij komt Euroshopper bier bij InBev (Stella) of Bavaria vandaan. Bavaria maakt heel veel huismerken/etiketbieren.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Dat bier is ook Cat II bier, net als de rest van alle euroshopper producten. Volgens mij maken ze al die zooi gewoon uit afgekeurde grondstoffen en mislukte oogsten.
Inderdaad! Betere mayo vind je bijna niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef Blawh het volgende:
De tubes mayonaise van Euroshopper zijn toch veruit de lekkerste mayo op aarde.
Jezus he, wat eet jij ongezond!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Frankvbr het volgende:
Euroshopper drop is best eetbaar, de soorten die ik heb gegeten. Verder heb ik ook al ziek veel blikjes met anansstukjes naar binnen gewerkt, kost ook maar iets van 35 cent. Afbakbroodjes zijn lekker, al vind ik die van de Aldi beter. Ohja de kroketten en de friet is ook niks mis mee. Koop eigenlijk best veel euroshopper shit, en dan kan je de paar merk artikelen die je nodig hebt ook mee nemen (bij de aldi dan weer niet). En als t een keer niet te vreten is weet je dat ook weer meteen, en heb je meestal ook niet meer dan een halve euro weg gegooid.
Toen ben ik gestopt met lezen, dat smaakt naar afwasmiddel manquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Frankvbr het volgende:
Euroshopper drop is best eetbaar
De tubes mayo en voorheen ook de plastic potjes met groen plastic dekseltje (of is die er nog steeds?) zijn idd een aanrader en niet zonder reden: wordt gemaakt door van Wijngaarden: http://www.vanwijngaardenbv.com/?category=productenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet echte zaanse mayo op
Zijn echt kutdingen (4 voor een euro, gratis blaar op je vinger).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb 'm voor me, er staat gewoon op "Energie frisdrank, met toegevoegde vitaminen. Hoog cafeïnegehalte." en even later "0.032% cafeïne" ...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel eens op die blikjes gekeken? Zelfde als die bullit en goldenpower enzo, staat op: "energiedrank met caffeine-aroma" of iets dergelijks. Er zit dus, in tegenstelling tot echte Red Bull, geen caffeine in, dus het helpt van geen ene zaadbagger.
typisch nederlands natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Elixabete het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef stribe het volgende:
Dit is wat ik zou doen TS:
Je loopt naar de AH waar ze kansloos spul van de Euroshoppert verkopen.
Je betaald het kassameisje voor je boodschappen.
Dan leg je het allemaal op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Die kassamuts helemaal flippen natuurlijk (mijn euroshopper producten wat doe je?)
jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef EvoViper7 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Wat klopt er niet?
Jij doet niet hehehehe, maar zij. Want jij staat voor lul, niet zij. Wat kan haar het nou verotten, ze heeft het geld toch al ontvangen?
Pennywise, pound foolish.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:00 schreef Lexjuuuh het volgende:
Bij de AH het goedkoopste merk kopen... ga dan gewoon niet naar de AH, Jumbo, Aldi, Lidl... nuff said... AH is voor suckers en mensen die niet met geld om kunnen gaan
Laatst mijn muren nog mee geschuurd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het is geen klacht, ik snap het gewoon niet.
Heb je dat wc-papier weleens gekocht van euroshopper joh....
Je vult de boel bij en een uur later is het alweer verdwenen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:25 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Laatst mijn muren nog mee geschuurd!![]()
De Euroshopper energy drink vind wel gretig aftrek (werk bij AH)
Nee... jij snapt het niet helemaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef EvoViper7 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Wat klopt er niet?
Jij doet niet hehehehe, maar zij. Want jij staat voor lul, niet zij. Wat kan haar het nou verotten, ze heeft het geld toch al ontvangen?
Dat is wel zo, vergeleken met de Aldi/Lidl is het een ondermaats assortiment bijelkaargeschraapsel. Ik denk dat de AH niet helemaal wil overkomen als een luxe supermarkt. De meeste mensen laten de ES produkten toch wel liggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wij zijn gemaks-shoppers en kopen gewoon in de winkel die het dichtste bij is. Vroeger was dat de Dirk v/d Broek, nu de Aldi. Het valt me steeds weer op hoe goed de producten van de Aldi zijn in vergelijking met Dirk v/d Broek. Ook de versproducten!
Euroshopperspul is gewoon ver beneden de maat. Het kost niks maar dan heb je ook niks. Ik vraag me ook af waarom mensen dit blijven kopen?
Ik vraag me af waar jij je mening over ES-producten op baseert; je ziet in dit topic toch genoeg pro-ES posts voorbij komen, daar kun je niet omheenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wij zijn gemaks-shoppers en kopen gewoon in de winkel die het dichtste bij is. Vroeger was dat de Dirk v/d Broek, nu de Aldi. Het valt me steeds weer op hoe goed de producten van de Aldi zijn in vergelijking met Dirk v/d Broek. Ook de versproducten!
Euroshopperspul is gewoon ver beneden de maat. Het kost niks maar dan heb je ook niks. Ik vraag me ook af waarom mensen dit blijven kopen?
Als je een boodschappentas Euroshopper producten krijgt, ben je geneigd om dat gezegde om te draaien, weet je dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Elixabete het volgende:
Je hebt nooit echte brie op, denk ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet je wat het is? Omdat het zo stinkend goedkoop is, heb je onderbewust het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met het product voor die prijs. De brie van Euroshopper is echter prima te eten!
Vroeger na gym gingen we op de weg terug naar school wel eens langs de Aldi en ik ben het niet met je punt eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dan kun je beter naar de Aldi gaan, die ook schappelijke prijzen heeft, maar waarvan het meerendeel der producten redelijk tot verrassend goed is.
Je betaalt het dubbele voor een naampje op een verpakkingquote:
Zijn dat die PCtjes? (PauperCornetto). Die met die blauwe verpakking? Die zijn echt top maar weet niet of ze van ES zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trek in een ES ijsje maar ik durf niet naar de vriezer te lopen
quote:Op maandag 7 juli 2008 03:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zijn dat die PCtjes? (PauperCornetto). Die met die blauwe verpakking? Die zijn echt top maar weet niet of ze van ES zijn.
OK. Pijnboompitten, heel veel voor heel weinig en goed genoeg voor een door de weekse salade jaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor de draad ermee dan..
Ik durf bijna te wedden dat dan de verpakking ondeugdelijk is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Vroeger was AH een blanke grachtengordelwinkel. Dankzij Euroshopper is de klant van AH nu een afsplitsing van de Nederlandse bevolking.
Wat een bullshitquote:Op maandag 7 juli 2008 15:38 schreef MLF het volgende:
Ik ga liever naar de Lidl, appie gein is een oplichter
Ja de zijn van ES, en geniaalquote:Op maandag 7 juli 2008 03:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zijn dat die PCtjes? (PauperCornetto). Die met die blauwe verpakking? Die zijn echt top maar weet niet of ze van ES zijn.
Je kunt je afvragen wat de producten nog echt waard zijn als ze zelfs op die lage prijzen nog marge weten te makenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een bullshitAlsof supermarkten als de Lidl geen winst willen maken
Dat is soms waar maar vaak ook niet. Vergelijk eens de ES zalm, de gewone zalm en de AH Excellent zalm met elkaar. Die van ES is te zout en zit vol met harde stukjes en is taai en droog. De gewone van AH is best lekker. Maar als je die van AH Excellent ernaast proeft wil je nooit meer de gewone.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je betaalt het dubbele voor een naampje op een verpakking
De eigenaren van Aldi zijn de rijkste mensen van Duitsland... jah dus.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat de producten nog echt waard zijn als ze zelfs op die lage prijzen nog marge weten te maken
Lang leven de marketing...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:56 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is soms waar maar vaak ook niet. Vergelijk eens de ES zalm, de gewone zalm en de AH Excellent zalm met elkaar. Die van ES is te zout en zit vol met harde stukjes en is taai en droog. De gewone van AH is best lekker. Maar als je die van AH Excellent ernaast proeft wil je nooit meer de gewone.
Lees mijn reply nog eens goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
De eigenaren van Aldi zijn de rijkste mensen van Duitsland... jah dus.
Gewoon een kwestie van overal op bezuinigen (ook op personeel bijvoorbeeld).
Fuck marketing, ik vertrouw alleen op mijn eigen smaak. En als je echt geen verschil ziet/proeft tussen de ES zalm en de AH Excellence zalm, hou het dan maar gewoon bij SMAC.quote:
Unox smac is niets mis mee hoor, is een soort boterhamworst, doen wij vaak in de zelfgemaakte salade.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Fuck marketing, ik vertrouw alleen op mijn eigen smaak. En als je echt geen verschil ziet/proeft tussen de ES zalm en de AH Excellence zalm, hou het dan maar gewoon bij SMAC.
Diverse redenen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zijn er producenten die willens en wetens producten maken die niet deugen of vies zijn.
Als vervanging van zalm?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Unox smac is niets mis mee hoor, is een soort boterhamworst, doen wij vaak in de zelfgemaakte salade.
Omdat ze verkocht worden. Dat en dat alleen is de reden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Al die ervaringen met euroshopper producten, en de likes en dislikes, in dit topic is natuurlijk leuk, maar de centrale vraag wordt niet beantwoord. Waarom zijn er producenten die willens en wetens producten maken die niet deugen of vies zijn.
Een mysterie dat je ook kunt aanschouwen bij de producten die bijvoorbeeld het kruidvat verkoopt.
Maar het is gek dat ze verkocht worden eigenlijk (behalve in het licht van wat Jarno opmerkt dan). De markt zou zo moeten werken dat men uitkomt op een zo hoog mogelijke kwaliteit tegen een zo laag mogelijke prijs. Misschien dat een enkel product van de euroshopper hieraan voldoet, zeg de speculaas bijvoorbeeld zoals iemand opmerkt, maar het grootste gedeelte van de euroshopper producten voldoet hier niet aan. Die voldoen hieraan: de laagst mogelijke prijs, tegen de laagst mogelijke kwaliteit. Dat is dus gek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat ze verkocht worden. Dat en dat alleen is de reden.
Als de Euroshopper de laagste prijzen biedt hebben ze vanzelf de beste kwaliteit hierin. Een producent kan concurreren op prijs of op kwaliteit. Juist al diegenen die er ergens half tussen zitten hebben een vreemde marktpositie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is gek dat ze verkocht worden eigenlijk (behalve in het licht van wat Jarno opmerkt dan). De markt zou zo moeten werken dat men uitkomt op een zo hoog mogelijke kwaliteit tegen een zo laag mogelijke prijs. Misschien dat een enkel product van de euroshopper hieraan voldoet, zeg de speculaas bijvoorbeeld zoals iemand opmerkt, maar het grootste gedeelte van de euroshopper producten voldoet hier niet aan. Die voldoen hieraan: de laagst mogelijke prijs, tegen de laagst mogelijke kwaliteit. Dat is dus gek.
Idem de rotzooi van het kruidvat, behalve de dingen waarmee men niet kan klooien.
Die producent neemt ook een enorm risico volgens mij. Willens en wetens inferieure producten verkopen. Hoe weet hij dat die producten verkocht worden en verkocht blijven worden.
Pauperdrank. Ik moet die rotzooi elke avond bijvullen en elke avond komt er weer een hele polonaise aan kansarme jongeren dat spul kopen.quote:
Duh! Het is lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pauperdrank. Ik moet die rotzooi elke avond bijvullen en elke avond komt er weer een hele polonaise aan kansarme jongeren dat spul kopen.
Welke drink jij dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef J.Herrer het volgende:
Daar zit niet eens echte cafeine in![]()
Een beetje goede energydrink heb je niet in 2 slokken op
Inderdaad, rijst is rijst, melk is melk en patat is patat. Scheelt best wel een slok op een borrel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
rijst, spaghetti, tomatenprut uit blik. Met dat soort dingen kan niet veel fout gaan.
Bier, vleeswaar enzo is niet lekker inderdaad.
Ja, zodoende sluipt er iets subjectiefs in de term kwaliteit, lijkt me, terwijl kwaliteit gewoon opgehangen wordt aan vrij duidelijke criteria. Neem het boterhamzakje. Het boterhamzakje is bedoeld, het woord zegt het eigenlijk al, om boterhammen in te doen. Dan blijven ze een bepaalde tijd vers, zodat je ze kunt gebruiken tijdens de lunch op je werk of op school. Voorwaarde is dat het boterhamzakje dan niet vanzelf openscheurt, toch? Dat lijkt mij een vrij duidelijk criterium voor het boterhamzakje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de Euroshopper de laagste prijzen biedt hebben ze vanzelf de beste kwaliteit hierin. Een producent kan concurreren op prijs of op kwaliteit. Juist al diegenen die er ergens half tussen zitten hebben een vreemde marktpositie.
Los van dat zijn veel ES-producten natuurlijk helemaal niet zo slecht. De voedselautoriteiten zorgen dat alles in ieder geval voldoet aan de veiligheidsnormen, en de tijden dat melk met water gemengd werd of meel met zaagsel zijn ook allang voorbij. Je hebt sowieso een minimale kwaliteit voor je geld.
Persoonlijk maakt het voor mij bij veel producten helemaal niet uit of ze van de ES, Aldi, Albert Heyn of de specialist zijn. Toiletpapier, ranja, stroop, speculaas, kaarsen, thee, de kwaliteitsverschillen zijn veel kleiner dan de prijsverschillen.
De enige producten waarbij het de moeite loont om veel te betalen zijn versproducten zoals vis, vlees en brood. En voor bier natuurlijk.
Ach, vergeleken bij wat de kindertje in Afrika vreten is Euroshopper best kwaliteit denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zodoende sluipt er iets subjectiefs in de term kwaliteit,
Dat zeg ik altijd tegen onze hond Ollie idd, als hij dat euroshopper voer niet wil eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ach, vergeleken bij wat de kindertje in Afrika vreten is Euroshopper best kwaliteit denk ik [ afbeelding ]
Het is dat ik een tyfushekel heb een honden, anders zou ik de dierenbescherming bellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen onze hond Ollie idd, als hij dat euroshopper voer niet wil eten.
Jij de dierenbescherming opbellen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat ik een tyfushekel heb een honden, anders zou ik de dierenbescherming bellen.
Was een grapje uiteraard, we kopen af en toe Frolic voor Otje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat ik een tyfushekel heb een honden, anders zou ik de dierenbescherming bellen.
Die is zo-ontzettend-smerigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Euroshopper mayo is best lekker hoor.
Het zijn voornamelijk die kruiden die het speculaas koekje maken, en de goedkoopste pakken spuclaas smaken beter dan die luxere met amandelen en meer suiker e.d.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:30 schreef De_Ananas het volgende:
Speculaas van de ES
Veel producten zijn gewoon hetzelfde als van de AH zelf!
Ziekte van inham! Ik ken hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger gebruikte ik gel vd Euroshopper,die was fijn! Nu heb ik inhammen.
eens, maar soms in dagen van crisis en gebrek aan geld.. ook die lekkere blikken bierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:06 schreef Boor-rat het volgende:
Euroshopper energydrink... maar verder geen ES hier!
Meen je dat nou echt? haha... verzendkosten hè...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:02 schreef PAA-053 het volgende:
Hier in IJsland is ES het duurste merkEcht waar!
Dat is pure pis, man.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:06 schreef Boor-rat het volgende:
Euroshopper energydrink... maar verder geen ES hier!
quote:
Goedkoop hoeft per definitie niet smerig te zijn. Smaken verschillen, de 1 wilt het en de ander niet. Doe jij boodschappen voor 50 cent in de week? Als je op 30 producten 0,50 kan besparen is dat al 15 euro. Bespaar een jaar lang elke week 15 euro en je houdt 780 euro over.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef mirved het volgende:
Mensen die besparen op voedsel snap ik sowieso niet. Om 50cent te besparen iets goors eten
Geniaal? Hoezo geniaal?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Agiath het volgende:
Onterechte klacht
1 Kg zakken chocolade kruidnootjes van Euroshopper
Sowieso is euroshopper geniaal
[ afbeelding ]![]()
Niet hatenquote:
780 euro die je dan weer uit geeft aan iets nutteloos zeker. Terwijl ik gewoon iedere dag geniet van topkwaliteit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Goedkoop hoeft per definitie niet smerig te zijn. Smaken verschillen, de 1 wilt het en de ander niet. Doe jij boodschappen voor 50 cent in de week? Als je op 30 producten 0,50 kan besparen is dat al 15 euro. Bespaar een jaar lang elke week 15 euro en je houdt 780 euro over.
En dan hebben we het nu over 0,50 cent. Tussen sommige producten zit soms wel een paar euro verschil.
Vanwege marketing zit het vaak tussen de oren dat het duurste product het 'beste' is.
"Kijk man, pindakaas van tv! Kopen want die is goed!"
Natuurlijk zijn sommige dure dingen uiteraard het beste. Maar niet allemaal.
Maar als je altijd huismerk-cola drinkt zul je de 'echte' cola heus niet gaan missen, ik vind namaak-cola sowiso lekkerder dan coca-colaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef mirved het volgende:
[..]
780 euro die je dan weer uit geeft aan iets nutteloos zeker. Terwijl ik gewoon iedere dag geniet van topkwaliteit.
Je smaakt echt duidelijk het verschil tussen echte Coca cola en die namaak aftreksels. Je smaakt duidelijk of je Heinz ketchup eet of iets anders en zo kan ik wel even doorgaan. Dat jij je iedere dag 2de klas producten prefereert om enkele eurotjes te besparen moet je zelf weten. Maar ik geniet iedere dag.
Smaken verschillen. Onze ouders kochten altijd namaak-cola. Een van de eerste dingen die ik deed toen ik uit huis ging, was een fles Coca Cola halen. Pepsi komt er ook niet in.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Acinonyx het volgende:
Maar als je altijd huismerk-cola drinkt zul je de 'echte' cola heus niet gaan missen, ik vind namaak-cola sowiso lekkerder dan coca-cola
nee man, die cashew zijn veels te zout en die pistachenoten (vooral onder in de zak) zitten voor de helft nog gewoon dichtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Hagelkaas het volgende:
De cashewnoten en pistachenoten zijn lekker
Zo he, wat een gefundeerd ordeel!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slagroom van EuroshopperDat is ook het enige wat er lekker van is. Denk ik, want ik heb hun andere producten nooit geprobeerd.
Als je nog nooit kwaliteit hebt gehad weet je niet wat je mist inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar als je altijd huismerk-cola drinkt zul je de 'echte' cola heus niet gaan missen, ik vind namaak-cola sowiso lekkerder dan coca-cola
Nee. Het komt omdat al die zogenaamde "bier-kenners" het verschil ook niet kunnen proeven in een blinde testquote:
Lul niet. Alsof jij bij elke hap/slok die jij neemt, denkt "hee, wat een kwaliteit. hmmm wat lekker. ik geniet echt". En dat jij blijkbaar je geld alleen aan nutteloze dingen uitgeeft, betekent niet dat de rest van Fok dat ook doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef mirved het volgende:
[..]
780 euro die je dan weer uit geeft aan iets nutteloos zeker. Terwijl ik gewoon iedere dag geniet van topkwaliteit.
Je smaakt echt duidelijk het verschil tussen echte Coca cola en die namaak aftreksels. Je smaakt duidelijk of je Heinz ketchup eet of iets anders en zo kan ik wel even doorgaan. Dat jij je iedere dag 2de klas producten prefereert om enkele eurotjes te besparen moet je zelf weten. Maar ik geniet iedere dag.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef mirved het volgende:
[..]
De beste prijs/kwaliteit pleepapier is die van de Aldi in die grote roze pakken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:15 schreef RadioSlut het volgende:
Alleen het pleepapier is goed te gebruiken, het is tenminste zacht aan je reet in plaats van die andere goedkope merken (net schuurpapier).
Helemaal mee eens. Meer dan 2 keer zo goedkoop en iets lekkerder. (Doordat er minder chocola omheen zit proef je de noot beter.)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:53 schreef Stali het volgende:
Foto's! Stelletje behaarde apen.
Die nepM&M's zijn geweldig trouwens want die kantoortrommel raakt maar niet leeg..
Op temp < 4oC is euroshopper bier te doen, als je niets anders hebt, laat je het bier langer staan dan stinkt het terwijl het warmer wordt en krijg je na paar slokken hoofdpijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee. Het komt omdat al die zogenaamde "bier-kenners" het verschil ook niet kunnen proeven in een blinde test
Ik sta open voor alles maar in 8 van de 10 gevallen is het A merk gewoon lekkerder dan de rip off. Geldt zeker niet voor alles. Aldi lasagna en chocola vind ik dan weer heerlijk en bij melk maakt het merk me ook niet uit. Maar zoals ik zei Cola, ketchup, mayo, vers vlees en andere producten daarvan zijn de A merken toch superieur.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je smaakt het duidelijk
Oneens, kwaliteit hoeft niet altijd in dure jasjes te zitten. Veel producten van de Lidl en Aldi zijn kwalitatief goed. Tuurlijk zitten er bagger producten tussen. Maar omdat er geen reclame op tv van geweest is betekent het niet dat het slecht is
De voorraadkast bij jou staat zeker vol met A-merken
ze zijn zo geweldig dat niemand ze wil eten ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:53 schreef Stali het volgende:
Foto's! Stelletje behaarde apen.
Die nepM&M's zijn geweldig trouwens want die kantoortrommel raakt maar niet leeg..
Ik vind die dingen echt goor..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ze zijn zo geweldig dat niemand ze wil eten ?
Dat spul kun je bovendien ook nog als brandstof voor je auto gebruiken!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Euroshopper Cola light, 1,5 liter voor 33 cent. Prrrrima spul.
mensen aanbidden mijquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet haten
Gewoon geniaal, zo goedkoop allemaal
TS is zielig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, wij gaan weleens naar de Appie, laden dan voor circa 75 euro in en dan staan we buiten en dan realiseren we ons ineens dat we voor maar 1 dag eten hebben gekocht..
Inderdaad, net in de oven gemiktquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef blaatertje het volgende:
[..]
TS is zielig.
TS doet alsof hij zelden bij AH komt en dan toevallig Euroshopper gewonnen heeft en het verder niet kent. Gaandeweg wordt duidelijk dat hij over alle ES producten een mening heeft.
Ondertussen het voer dat hij dagelijks koopt bashen.
Wat nou kwaliteit subjectief? Smaak is subjectief. De een houdt van pittig, de ander zoet en weer een ander smaakloos. De een wil een zacht donspapiertje langs z'n reet, de ander een schuurpapier.
Het werkt heel simpel: Als je het beter hebt, koopt je betere kwaliteit. Kun je niet meer betalen dan koop je ES o.i.d. Daarbij verschillen de smaken en vinden sommige mensen ES wel lekker en andere niet.
Dus TS, vreet die smerige ES zooi nou maar gewoon op, of vindt een betere baan zodat je A-merken kunt kopen.
Oh je kunt A-merk wel betalen? Dan ben je gewoon een krent en moet je verder ook niet zeiken.
Exact. Anders is die trommel altijd zo snel leeg, nu staat het wekenlang leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ze zijn zo geweldig dat niemand ze wil eten ?
Ik vond het ook altijd prima bier.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef Baasvaak. het volgende:
Wist je dat euroshopper bier eigenlijk best te pruimen is. Was geloof ik ook uit een consumenten-test gebleken. Was 2de op de lijst.
Daar noem je ook wat zeg: Heinekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Kunt beter een lauwe ES bier hebben dan een lauwe Heineken.
Tuuk vent, Heineken is bagger, Grolsch ook, Palm ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat zeg: HeinekenZo ken ik er trouwens nog wel een paar: je kan beter in 2 gedeeld worden dan gevierendeeld.
Dat je het nog uit je strot krijgt: Heineken en A-merk in 1 zinquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuuk vent, Heineken is bagger, Grolsch ook, Palm ook.
[ her-] Punt is het A merk vs. B merk en dat het A merk niet automatisch beter is. Maar ES met de meeste producten bagger levert. [/ her-
]
1 zin?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Dat je het nog uit je strot krijgt: Heineken en A-merk in 1 zin
Die mozzarella is top inderdaad, wat kost dat ook alweer, 45ct oid? Het eerstvolgende andere merk qua prijs is al meteen 1,50, dus dat scheelt echt veel. En de cashewnoten zijn ook lekker idd..quote:
Heb je het nou over schultenbrau?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wij 'wonnen' laatst een boodschappenkarretje met... euroshopper producten bij de Appie. Je moest de prijs van die boodschappen raden en wie het dichtste bij zat die mocht het karretje meenemen. Blablablabla het was ¤12,09 en ik had ¤12,50 gezegd en zat er het dichtste bij. En ik moet toegeven voor ¤12,09 heb je verbazingwekkend veel producten van euroshopper, alleen... alles van euroshopper is weliswaar tegen bodemprijzen, maar het is volgens mij vies of deugt niet. Zelfs het zakje spekjes dat erin zat is vies... Hoe krijgen ze het voor mekaar, zou je zeggen.
En idd dat is iets wat ik me afvraag. Welke dwaze fabrikant gaat nu producten maken, die weliswaar goedkoop zijn, maar vies of ondeugdelijk. En welke klant koopt dat in godsnaam. Dan kun je beter naar de Aldi gaan, die ook schappelijke prijzen heeft, maar waarvan het meerendeel der producten redelijk tot verrassend goed is. De pindakaas, door consumentenbond als beste getest, is idd ook beter dan Calvé bijv. Het biertje dat ze verkopen doet niet onder voor gerenomeerde merken. Het euroshopper bier daarentegen....
Elk product van de Appie heeft een frigging euroshoppervariant die vies is of ondeugdelijk. Wat is dit voor 'n volslagen krankzinnig geworden wereld man?.
Smerige troep is het idd, ik drink heden alleen nog Heineken en een dood enkele keer Grolsch.quote:
Heinekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Smerige troep is het idd, ik drink heden alleen nog Heineken en een dood enkele keer Grolsch.
Valt me wel op dat ze in het zuiden grolschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heineken![]()
![]()
![]()
Grolsch
Waarom is dit prehistorische topic omhoog geschopt trouwens?
Hetrog Jan is een prima biertje, maar het mag niet in de schaduw staan van Grolsch. En ik kom totaal niet uit de Grolschstreek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze in het zuiden grolschhelemaal geweldig vinden, en in het noorden en oosten het Koppijnbier noemen.. Echte mannen drinken Hertog jan
Ach, Heineken slokt goed hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heineken![]()
![]()
![]()
Grolsch
Waarom is dit prehistorische topic omhoog geschopt trouwens?
Maar wel b-kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:13 schreef MindCrime321 het volgende:
niet alle producten van de euroshopper zijn om over naar huis te schrijven. dat ben ik met je eens.
maar zo als de spekjes wat jij er vies vind uit zien tja ... het zijn geen magere spekjes maar gewoon vet spek ... de pindakaas is ook zeer goed te noemen, en ga zo maar door de euroschopper is zo slecht nog niet. ze zijn in 3 jaar tijd sterk verbeterd met de kwaliteit ik haal ook gewoon euroshopper producten, calve en eigen merk pindakaas is schrikbarend duur. dan neem ik wel die van de euroshopper die is 3 kwart goedkoper. en voor mensen met een kleine beurs is het idiaal.
oja... de euroshopper maakt niks ... ze kopen groot in bij gerenomeerde bedrijven
Gelukkig niet want dat is gewoon droevig. Overigens hebben wij hier twee Appies, een C1000 en een Aldi.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef tslh het volgende:
Ik lees hier dat er mensen zijn die Euroshopper produkten kopen om 'bij de AH gezien te worden'. Dat snap ik dus echt niet: ben je dan speciaal als je bij de AH gezien wordt of zo? Ikzelf woon vlak bij een Jumbo, Dekamarkt en een AH en ga gewoon daarheen waar ik op dat moment zin in heb (of waar de aanbieding is die ik zoek) maar echt niet de AH in om even te paraderen langs de stellingen om de wereld te laten zien dat ik het helemaal gemaakt heb: want ik kan me veroorloven om in een AH boodschappen te doen!
Kennen jullie echt mensen die zo denken of is dit gewoon een aanname?
Klopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Wat een gejank dat AH duur is, volgens mij zijn ze allang niet meer duur en zitten ze tegenwoordig in het midden in vergelijking met andere supermarkten
Zo'n krat 'kost' je gewoon meer aan statiegeld dan aan de inhoudquote:Op zondag 31 januari 2010 19:37 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Euroshopper bier![]()
Gehaald toen ik en twee vrienden van mij voor schoolstage moest collecteren voor de nierstichting.
Natuurlijk niet te zuipen, maar na een flink aantal proef je het niet eens meer.
Niet veel geld opgehaald, maar damn wat een dag
Het zijn blikken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Zo'n krat 'kost' je gewoon meer aan statiegeld dan aan de inhoud
Als je van die energiedrankjes houdt dan mankeert er natuurlijk sowieso iets aan je smaakpapillen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Acinonyx het volgende:
Heul niks mis met euroshopper, die gevulde-koeken en energydrink zijn baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |