Nee, het is geen klacht, ik snap het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef VonHinten het volgende:
--> KLB
Dit is geen klacht, waarde moderator. Eigenlijk hoort het in WFL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar KLB
Voor de draad ermee dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:11 schreef Onbekendje het volgende:
Er zijn ook wel goede producten van de euroshopper hoor
Nee hoor, de hermeneutische kwaliteiten van de gemiddelde moderator op Fok! zij hem vergeven lol.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef Document1 het volgende:
Wat ben jij een jankerd met je het is geen klacht.Ik durf te wedden dat je nu pissig achter je p.c. zit lol
Ik heb een keer Euroshopper koffie geprobeerd. Het is echt niet te drinken. Lijkt op surrogaatkoffie met flink veel Buijsman erin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef babsjuh het volgende:
Precies, ik walg ook van die Euroshopper-meuk.... Wel eens Euroshopper koffiemelkpoeder geprobeerd? Alsof je zure melk in je koffie doet.... bah wat goor......
Joh, wij gaan weleens naar de Appie, laden dan voor circa 75 euro in en dan staan we buiten en dan realiseren we ons ineens dat we voor maar 1 dag eten hebben gekocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:21 schreef Troubles. het volgende:
Maar een boodschappenkarretje voor 12, 09 is wel heel weinig geld. Als ik naar AH ga dan ben ik iedere keer ca 40 euro kwijt en dan heb ik maar een blauw mandje vol.
Zou dat echt een reden zijn voor mensen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef dabadbass het volgende:
Mensen die graag gezien willen worden in de AH of met een tas van de AH, maar er eigenlijk geen geld voor hebben kopen dus Euro Shopper rotzooi
Die rijst kan ik uitproberen, die zat ook in het karretje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef gunk77 het volgende:
Rijst is wel goed van Euroshopper. Kost geloof ik 30 cent per pak dus ook redelijk te betalen![]()
De curry van ES is ook goed!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Bob-B het volgende:
Werk je bij de ah? Verkapt voor-12,09-heb-je-een-kar-vol-boodschappen topic
Ja, goeie reclame manquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
Elk product van de Appie heeft een frigging euroshoppervariant die vies is of ondeugdelijk. Wat is dit voor 'n volslagen krankzinnig geworden wereld man?.
Nee, ik werk niet bij de Appie nee, en volgens mij is dit topic ook niet echt wervend voor de Appie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Bob-B het volgende:
Werk je bij de ah? Verkapt voor-12,09-heb-je-een-kar-vol-boodschappen topic
Beter dan het wc papier?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:
het keukenpapier is ook best bruikbaar...maar verder moet ik je gelijk geven...rotzooi is het, over het algemeen
Het wc papier is narigheid. De twee lagen zitten los van elkaar met ongelijke perforatie lijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:
het keukenpapier is ook best bruikbaar...maar verder moet ik je gelijk geven...rotzooi is het, over het algemeen
Nee, joh, ik zeg Zeeduizend, dan ben je hip.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef NoBody122 het volgende:
Wow jij zegt consequent "de Appie" ipv "AH", jij bent zwaar hip![]()
Misschien dat je met euroshopper keukenpapier jouw kont kan wipen???quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Het wc papier is narigheid. De twee lagen zitten los van elkaar met ongelijke perforatie lijn.
Mijn kleine toilet was een puinhoop toen ik die rollen op de standaard deed: alle rollen liepen er in 1 grote papierbende af.
ES producten, lastig om zelfs je kont ook maar mee af te vegen.![]()
En ES bier in het koffiezetterreservoir mikken? Wasmiddel als zout tegen ijzel en limonade is natuurlijk om de ramen mee te zemen etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dat je met euroshopper keukenpapier jouw kont kan wipen???.
Dat zal het zijn idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:40 schreef Troubles. het volgende:
[..]
En ES bier in het koffiezetterreservoir mikken? Wasmiddel als zout tegen ijzel en limonade is natuurlijk om de ramen mee te zemen etc.
Ook nog eens!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, joh, ik zeg Zeeduizend, dan ben je hip.
Of over jouw vriendenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef DSS24 het volgende:
Het enige wat ik ooit gebruikt heb van Euroshopper zijn de aanstekers. Die kreeg ik altijd van vrienden als ik geen vuur had.
Zegt ook meteen iets over die zooi.
Als kattenbakkorrels?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Trigalti het volgende:
Euroshopper borrelnootjes zijn best te doen
Eén keer gebruiken en hij doet het niet meer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef DSS24 het volgende:
Het enige wat ik ooit gebruikt heb van Euroshopper zijn de aanstekers. Die kreeg ik altijd van vrienden als ik geen vuur had.
Zegt ook meteen iets over die zooi.
het wc papier is troep...maar het keukenpapier doet waarvoor het gemaakt isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter dan het wc papier?
En ja, rotzooi ja, maar waarom in hemelsnaam?
En welke fabrikant denkt nu, okee ik ga rotzooi fabriceren en daar word ik rijk mee.....
Eehh, omdat het fucking cheap is?quote:Waarom is elk product van euroshopper vies of deugt
Die zijn vies man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Trigalti het volgende:
Euroshopper borrelnootjes zijn best te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |