Deze dus...laagste nummer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom?? ze moeten voor alle "terror"/"snode" acties toestemming vragen.... dus ook voor deze
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zwaaien schijnt hier niet te mogen heb ik vandaag ergens gelezen. Ik zeg dag en welterusten.![]()
ik ook,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
ik hoop nu dat Japie oprecht is..... maar ik twijfel altijd bij hem
Diezelfde twijfel heb ik ook. Maar wat zou de reden zijn dit tegen Huub te vertellen als het niet oprecht is ? Het kan alleen maar tegen hem gebruikt worden .......quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
ik hoop nu dat Japie oprecht is..... maar ik twijfel altijd bij hem
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ah, ik zie dat je al smileys aan het verzamelen bent om nix uit te zwaaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd ja. In het bejaardenhuis waar ik werkte placht een meneer slaap te wandelen in een nachthemd tot haverwege zijn dijen en zijn ballen kwamen er net onderuitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die kunnen inderdaad ook halverwege rimpelig tot de knieën komen![]()
Ik hoop zo dat Jaap probeert af te dealen dat wanneer hij nix laat gaan Huub de volgende keer Lieke wegstemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Diezelfde twijfel heb ik ook. Maar wat zou de reden zijn dit tegen Huub te vertellen als het niet oprecht is ? Het kan alleen maar tegen hem gebruikt worden .......
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja! Dat lijkt mij ook heel leukquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Jaap probeert af te dealen dat wanneer hij nix laat gaan Huub de volgende keer Lieke wegstemt.
Dat kan ik me dan weer zo goed voorstellen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap: ":Dennis komt helemaal opgepompt terug.
Hij zegt het wordt OORLOG hier. Ik denk MOOOOOOI.
Daarna zegt ie ineens..nja, ik moet het eerst even met Nadia overleggen..
en dan denik KUUUUUT, neeee hèeeee!"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je al smileys aan het verzamelen bent om nix uit te zwaaien.
Maar méént hij het?? Dat zullen we de komende uren/dagen merken als hij niet dit hele gesprek met Dennis door gaat nemen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
Schateren hier!
Jaap: Ik snap best waarom iedereen op de fora zo'n hekel heeft aan Dennis...het is zo'n enorme looser!
Jaap valt Dennis echt enorm af nu!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer zo goed voorstellen!
Hoe poetischquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:05 schreef cobain94 het volgende:
Zal dennix de rode zee nog gaan bevaren vannacht?
Jaap blijft een klootzak. Weg met die KlaagJaap.... weg met die wannabee zakkenvuller.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef STAP01 het volgende:
Ook al vond ik Jaap een klootzak toen hij tegen Huub was, ik ben altijd blijven hopen dat hij weer naar Huub ging. Ben blij nu!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Jaap naar Huub gaat.... niet naar Lieke.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
inderdaad ja
ik hoop zo dat jaapie definitief naar huub en lieke gaat
lieke hoort er automatisch bijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap naar Huub gaat.... niet naar Lieke.
Ja lach maar !!quote:
Precies. Het enige positieve wat ik zou kunnen bedenken aan een eventuele backup is dat Lieke het derde wiel aan de wagen wordt. En gewoon leuke akties zonder dat gezeik achteraf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:10 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap is nep. Net of ie nu zomaar ineens omslaat. Hij is nu gewoon aan het peilen als het fout gaat of ie bij Huub aan kan komen. Iedereen is nu tegen nix dus hij zoekt gewoon andere backup...![]()
nee bedankt, als dennix de villa al wint dan wil ik echt niet daar heenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja lach maar !!
En dan straks een paar dagen voor de DHWP mijn PM-inbox vol
spammen met "aaah.....kan je niet wat kaartjes regelen......pleaaaaseee....."
En dat is ook zo typisch Jaap.... als iemand hem kwetst, is de wereld te kleinquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:13 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap baalt omdat Nadia in het begin naar Jaap kwam omdat ze samen een eetprobleem hadden.
maar nu zegt ze 'het was alleen maar zakelijk'...
Jaap voelt zich genaaid.
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar méént hij het?? Dat zullen we de komende uren/dagen merken als hij niet dit hele gesprek met Dennis door gaat nemen...
dat idee heb ik dus ook maar bij jaap weet je het echt nooit dus ik ben nog even voorzichtig maar vooralsnog denk ik inderdaad dat hij het meentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echt
Ja,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echt
ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook maar bij jaap weet je het echt nooit dus ik ben nog even voorzichtig maar vooralsnog denk ik inderdaad dat hij het meent
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Effe off topic..Ik riep vandaag tegen een collega die afdroop nadat ie een domme vraag had gesteld
'Ja hoor, Loop maar weeer weeeeg!"
De rest van de kamer keek me heel raar aan.
![]()
![]()
Herkent iemand dit?
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Effe off topic..Ik riep vandaag tegen een collega die afdroop nadat ie een domme vraag had gesteld
'Ja hoor, Loop maar weeer weeeeg!"
De rest van de kamer keek me heel raar aan.
![]()
![]()
Herkent iemand dit?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bent
opsluiten in de isoleercel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand die muts met dat witte jasje dat ze al weken aan heeft ff de strot dichtknijpen![]()
Precies.... hij storte ook helemaal in toen Huub hem vertelde dat ie Jaap niet als vriend zag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
En dat is ook zo typisch Jaap.... als iemand hem kwetst, is de wereld te klein
Maar andersom moet het wel gewoon kunnen, dan is het ineens onderdeel van het spel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Prospera het volgende:
Jaap&Huub worden gestoord in hun schaakspel door 3 giebelende vrouwen.
[afbeelding]
o gelukkig ... er is nog hoopquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bent
je haalt de woorden uit mn mondquote:
Is dat niet grijs ondertussen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand die muts met dat witte jasje dat ze al weken aan heeft ff de strot dichtknijpen![]()
En op de plasma staat weer iets en weg zijn de dames weer om verder te giebelen op het grasveldquote:
Ik zwaai niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben het even zat.
Ik wens de nachtploeg veel plezier met de streams.![]()
Welterusten en tot morgen. Goedenacht allemaal![]()
De mening over de fandag is bij Japio met name veranderd toen Tilly hem expliciet vertelde dat het een forum-meeting was en niet een specifieke Huub-fandag. Japio ziet Tilly als een betrouwbare en neutrale bron.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Clank het volgende:
Jaap weet nu.. na de fandag... hoe het zit met de populariteit van Huub. Dát kan voor hem nu ook een drijfveer zijn om weer richting Huub te gaan. Populariteit is voor hem zakelijk gezien van groot belang.. en uiteindelijk denkt Jaap alleen maar aan Jaap.
Jaap is veel gevoeliger dan de meeste mensen denken....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:13 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap baalt omdat Nadia in het begin naar Jaap kwam omdat ze samen een eetprobleem hadden.
maar nu zegt ze 'het was alleen maar zakelijk'...
Jaap voelt zich genaaid.
Hij is meer zichzelf dan ooit....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
Jaap komt op mij nog steeds niet geloofwaardig over. Nu weer dat hij het eigenlijk wel lachen vindt met Lieke en dat hij wel goede gesprekken met haar kan hebben.
Hij heeft vanaf het begin verkondigt dat hij helemaal niets met haar heeft...
Je bedoeld een duwtje naar huis hoop ik, ik vertrouw Jaap voor geen stuiver meerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef cobain94 het volgende:
Kom op huub..Geef jaap nog even dat laatste duwtje..
Toch hebben Jaap en Huub een echte klik.... niet zoals Eric en Huub... maar echter als met die andere jongensquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk heeft Jaap niet zo'n groot probleem.... Hij hoeft maar 1 stelletje uiteen te wroeten en grote kans dat diegeen die overblijft noodgedwongen zijn backup wordt. En er moeten toch stelletjes opgebroken worden en daar kan Jaap zeker wat in betekenen. Maar hij lijkt alleen Huub te willen. Hij maakt gewoon de denkfout dat er 2 stelletjes in de finale staan.
Geen persoonlijk slaaf maar een echte onderdaan KingJaap.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:40 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap: "Ik heb hier mijn eigen fokking persoonlijke slaaf".
En dan heb ik zoiets van...
![]()
![]()
![]()
hehehe, heeft tie een onderdaan in zijn koninkrijk, ist weer niet goed...... moeilijke king hoor, die Jaapquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen persoonlijk slaaf maar een echte onderdaan KingJaap.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef STAP01 het volgende:
dgk_fan, zou jij als Dennix naar huis is hier af en toe een Dennix-update willen geven, hoe je hem hebt beschermd tegen alle mensen die hem gaan bashen enzo?
denk het ook.... hij huilt al bij een brief... moet je nagaan als tie een paar dagen gepest wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef riri het volgende:
als deze drie willen en amanda en brian meewerken ligt dennix er zo uit...nadia kunnen ze ook zo zover krijgen lijkt me....maar ook al doet zij dat niet dan kunnen ze met zijn vijfen het dennix zo moeilijk maken dat hij zo zijn 24 uur aanvraagt
Met z'n drieën zou de vraag moeten zijn: Jaap wie van de anderen wil jij als backup...? Dan zorgen ze er met z'n drieen gewoon voor dat die andere drie oprotten... Ze maken het spel veel te moeilijk maar kiezen geen doel.quote:
Als je terugkijkt naar de situatie van Eric, dan weten we dat het in 1 week gebeurt kan zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef riri het volgende:
als deze drie willen en amanda en brian meewerken ligt dennix er zo uit...nadia kunnen ze ook zo zover krijgen lijkt me....maar ook al doet zij dat niet dan kunnen ze met zijn vijfen het dennix zo moeilijk maken dat hij zo zijn 24 uur aanvraagt
Jaap heeft een paar dagen terug tegen Luc gezegd dat hij Huub erg graag mag als mensquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch hebben Jaap en Huub een echte klik.... niet zoals Eric en Huub... maar echter als met die andere jongens
En zeker als je zolang opgesloten is zit, is het enorm belangrijk..... maar het nadeel van Jaap is, dat hij vaak het ene zegt en het andere doet.
time will tell
heel goed gezien dat was mijn vraag gisteren al hoe lang duurt het voor die KUT Redactie Brainless weer gaat helpen, en bij deze dus!................quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Volgens mij wil de FEBO dat Jaap Dennix los laat
Jaap heeft een deal gemaakt met de FEBO dat hij Dennix los laat met een flinke bonus
FEBO wil namelijk niet dat alle ballen op Brian
Dat heeft hij zelf ook zo vaak uitgesproken dat hij vroeger gepest werd en daarom ook veel is gaan eten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap is van binnen eigenlijk een klein zielig mannetje die alleen maar aardig gevonden wil worden. Waarom eet ie anders zo veel? Omdat ie gelukkig is? Nee dus, ik gok erop dat ie vroeger op school verrekte veel gepest werd, en door te eten maakte ie zichzelf gelukkiger... zo ver oprah...![]()
het huis uit! laffe Jaap of zijn we dat vergeten! ik niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef cobain94 het volgende:
Kom op huub..Geef jaap nog even dat laatste duwtje..
ik wist hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf ook zo vaak uitgesproken dat hij vroeger gepest werd en daarom ook veel is gaan eten.
Geloof ik niets van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Volgens mij wil de FEBO dat Jaap Dennix los laat
Jaap heeft een deal gemaakt met de FEBO dat hij Dennix los laat met een flinke bonus
FEBO wil namelijk niet dat alle ballen op Brian
Ik pink even een traantje weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opmerkelijk. Japio had van Huub die set mooie schaakstukken gekregen. Huub vertelde Elly dat Japio daar zo blij mee was, dat hij die stukken naar huis heeft gestuurd, om ze niet te beschadigen. En voor in de villa heeft hij een nieuwe set laten bestellen, daar schaken ze nu mee.
Dat is dus balen..poddomme....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap spreekt over de opdracht van achter, wil het hele verhaal vertellen.
Maar dan vraag ik de regie om even van de streams te halen
Streams weg...
Jaap met Dennixquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
Ik vind nix slechts ruis... en zal niets bijdragen in een clash tegen Brian. En wanneer nix weg is komt Brian vanzelf aan de beurt. En als het erom gaat Brian in de finale te krijgen. Met liefde.... alles beter dan zo'n loser nix in de finale.
GAAAAAAAAAP.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef pullup het volgende:
Muaha die sukkels bij de redactie vonden dit nu weer net iets teveel info
Tuurlijk weet de redactie dat wij (streamers) het al lang doorhebben. Als ze de streams aan laten staan komt albert verlinde er morgen mee, en dan hebben ook de TV kijkers het door....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef BarryK het volgende:
Heeft de redactie nou niet door dat dit al duidelijk is, ze kunnen net zo goed de streams aanlaten ipv dat neppe 'damage control'.
Vertelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:05 schreef akveor het volgende:
Fucking hell.... dit is een link gesprek met Lieke erbij... Mocht het publiek beslissen dan is Huub als 5de...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
Nu is het wel officieel denk ik dat Jaap in opdracht van de febo heeft gehandeld om van nix iets te maken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef BarryK het volgende:
Nou komop.. streams weer terug.. en het weer over koetjes en kalfjes hebben.. of liever over setups om die 'losers' eruit te krijgen!
Maar....wel met humor........en dàt is belangrijk!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:12 schreef m1sse het volgende:
Ik hoop dat Huub alle smerige geintjes van Jaap tegen hem niet vergeten is, en als Jaap inderdaad overstapt hem eruit stemt zodra het kan. Walgelijke viezerik.
Zou jij met iemand in de finale willen staan die in staat is 49% te scoren en waarin hetzelfde publiek beslist wie miljonair wordt? Maar zoals gezegd dat geld alleen als het publiek mag (mee)beslissen.quote:
Het begint na al dat gezwets van de afgelopen dagen eindelijk ergens op te lijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:13 schreef riri het volgende:
denk dat het nu toch gaat gebeuren alle ballen op dennix
We hebben nog 2 uur en 15 minuten.... Let's go.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:13 schreef riri het volgende:
denk dat het nu toch gaat gebeuren alle ballen op dennix
duiderlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
Nu is het wel officieel denk ik dat Jaap in opdracht van de febo heeft gehandeld om van nix iets te maken.
Voornamelijk van Jaap denk ik. Huub en Lieke zagen meteen al hele verhaallijnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BarryK het volgende:
Mooi er is een deal, luc gaat achter Nadia aan!
(dit was al de bedoeling van achtermaar nu mag het ook van HLJ)
Kijk, dat is nou eens een echt positieve insteek van je. !!! Klasse ! Ik ga chips en een drankje erbij pakken !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
We hebben nog 2 uur en 15 minuten.... Let's go.....![]()
Ik doe meequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens een echt positieve insteek van je. !!! Klasse ! Ik ga chips en een drankje erbij pakken !
Kuch kuchquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:19 schreef BsJanssen het volgende:
Stuur Luc naar huis! Hij overtreft Dennis met niets doen!
dat is zn eigen schuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Dennix heeft er al veel te lang ingezeten....ben wel bang als hij dit huis uit is het heel moeilijk gaat krijgen buiten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
Huub is helemaal blij en omarmt Japie..... top... ik hoop zo dat Japie het meent
Daar ben ik ook bang voor! Nadia heeft van Dennis voor de buitenwereld een homo, een kontneuker, een bruine vinger gemaakt. Zijn sperma smaakt naar aardbeien en frambozen, Nou en zo moet Dennis straks de buitenwereld inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Dennix heeft er al veel te lang ingezeten....ben wel bang als hij dit huis uit is het heel moeilijk gaat krijgen buiten
Ik zit al te zingen: nix die gaat naar huis olé olé.... nix die gaat naat huis... nix die gaat naat huis... olé olé. Hiep hoi....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Dit gaat hele leuke streamdagen opleveren
Lieke is domquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:26 schreef pullup het volgende:
Lieke doet wel erg dom in haar beoordeling van Nadia zeg![]()
Ik ook.... snel lozen die Lieke voor het te laat is.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef BarryK het volgende:
Huub zei heel cynisch "volgende maand Lieke eruit" (volgens mij, niet zeker)... was heel grappig bedoeld.. maar hij denkt er wel aan
Wel heel knap van Huub en Lieke. Twee weken geleden, in de 5-2 situatie, zag het er heel anders uit !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Dit gaat hele leuke streamdagen opleveren
ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:31 schreef riri het volgende:
heerlijk lang weekend wordt dit met prachtige streamdagen![]()
![]()
![]()
Nee, kijken of iemand buiten staat af te luisteren .......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Brian heeft goudenkooi.tv gekeken toen hij uit de kooi was, aldus jjaap... jaap vroeg t aan contactpersoon van brian tijdens bezoek aan tandarts en hij kreeg hele ontwijkende antwoorden.
jaap moet naar achteren ?
Laten we eerst even afwachten wat dit pact gaat brengenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
vanavond is een historische avond in de gouden kooi....hoe zullen we deze avond gaan noemen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
vanavond is een historische avond in de gouden kooi....hoe zullen we deze avond gaan noemen?
De avond dat Japio de volgende dag moet laten zien dat hij het deze keer echt doet !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
het scheetzakpactquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Nando zijn trainerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Fuckit, zegt Jaap, ik zeg het morgen gewoon tegen Nanne (?) waar iedereen bijzit.
Het lijkt erop dat de febo nog niet op de hoogte is.
Beste febo... streams kosten slechts ¤3,95 per maand...
het betaaljestreamspactquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef Clank het volgende:
Voor veel mensen is het ook betaaldag voor de streams... 'toevallig' wordt het dan net weer spannend![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap verteld nu wel heel veel info over Nix....... ik denk dat het nu ECHT is..... jipie, wat zal ik lekker slapen
Dat wist hij al maar het moest van achter... hij spreekt het nu gewoon keihard uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef riri het volgende:
Dat Jaap het nu pas echt ziet wat voor looser Dennix is snap ik nog steeds niet...en dat voor iemand die zo goed schaken kan
ik zeg het morgen gelijk na Nando (= de fitness trainer)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Fuckit, zegt Jaap, ik zeg het morgen gewoon tegen Nanne (?) waar iedereen bijzit.Het lijkt erop dat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Fuckit, zegt Jaap, ik zeg het morgen gewoon tegen Nanne (?) na nando waar iedereen bijzit.
Het lijkt erop dat de febo nog niet op de hoogte is.
Beste febo... streams kosten slechts ¤3,95 per maand...
Hij heeft zoveel verteld tegen Huub en Lieke over Denniks nu dat hij al niet meer terug kanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap verteld nu wel heel veel info over Nix....... ik denk dat het nu ECHT is..... jipie, wat zal ik lekker slapen
Ik zat er net aan te denken . Ik ben vanavond helemaal ''in de historische mood''.quote:
Ik dacht iets spectaculairs te horen.... Zal wel een gebrek aan THC zijn....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zeg het morgen gelijk na Nando (= de fitness trainer)
Dat er nog mensen zijn die dagelijks streams kijken dat niet door hadden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:43 schreef BarryK het volgende:
Dat wist hij al maar het moest van achter... hij spreekt het nu gewoon keihard uit
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Pfffff...Denniks op de ontslagstoel....wat gaat die zweten.....dat trekt hij echt niet....die loopt al veel eerder de deur uit
Huub had toen achter geinformeerd, of er iets met zijn zus aan de hand was en toen had iemand van achter, waar hij een goede band mee heeft, hem toen gerustgesteld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Knap hoor dat Huub zich dat soort details nog weet.... en combineert.
Is er iets met je zus? Had Natasia geschreven in een puzzelboekje.
dat dacht ik ook!! laat die slome toch de hele nacht liggen janken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
JAAAAAA vertellen..... nu.....
Kut Lieke.
Meteen aanvragen dacht ik maar zo.... des te eerder die ie het weet des te langer zweet ie..... wahooooo loser nix krijgt eindelijk wat ie verdient...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Pfffff...Denniks op de ontslagstoel....wat gaat die zweten.....dat trekt hij echt niet....die loopt al veel eerder de deur uit
ze is niet zo heel erg slim soms,maar wel altijd beschaafd. Een militair is een militair.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
JAAAAAA vertellen..... nu.....
Kut Lieke.
Volgens mij komt Dennix helemaal niet op de ontslagstoel. Een beetje goed aanpakken en hij is al 'n week eerder weg !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Daar moeten ze op gokken, want Naad zie ik haar seksmaatje niet wegstemmen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt Dennix helemaal niet op de ontslagstoel. Een beetje goed aanpakken en hij is al 'n week eerder weg !
19oktober? Ik denk niet dat Luc er dan nog isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
Lieke morgen een mooi gesprekje met Luc.
Wat wil Dennis absoluut niet, Nadia en Luc
19 oktober Nadia mee met Luc
eindelijk toestemming van achterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
Waar komt die ommezwaai van Jaap vandaan?
Dat snap ik niet helemaal![]()
Jaap zijn ogen gingen open door de scheetzak van Elliequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
Die is heel makkelijk hoor. Een beetje normaal mens houd het geestelijk niet lang vol bij die 5 leeghoofden, het is op zich eenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
hij blijft zeker een maand...had hij uitgesproken tegen nadiaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
19oktober? Ik denk niet dat Luc er dan nog is
Meid tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:00 schreef dgk_fan het volgende:
Shit.....mis ik een HELE mooie cap
Lieke en Huub die Jaap zoenen
omdat jaap iets voorleest wat over cora gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
Weer een Jaaplock
We komen er toch wel achter hoor![]()
Zeker de Moeite, vingerende Dennis? Nadia is ongesteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
GVD, kom je net thuis van je werk, doe de streams aan, jeeee nog zinnige gesprekken te zien. En boem, een vingerende Dennis beeld
![]()
Waarom mochten we Japie niet verder horen ?
Is het verder nog zinnig om de COSsen terug te lezen ? Leuke streamdag geweest ?
ja absoluut terug lezen vooral de vorige en dezequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
GVD, kom je net thuis van je werk, doe de streams aan, jeeee nog zinnige gesprekken te zien. En boem, een vingerende Dennis beeld
![]()
Waarom mochten we Japie niet verder horen ?
Is het verder nog zinnig om de COSsen terug te lezen ? Leuke streamdag geweest ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Zeker de Moeite, vingerende Dennis? Nadia is ongesteld![]()
18 pagina's was die brief, dus we gaan die 3 niet meer zien, trustuhquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Varen het volgende:
Lekker, dat gesnurk![]()
Ik ga pitten, wordt vast een lange streamlock![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:06 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja absoluut terug lezen vooral de vorige en deze![]()
weet iemand dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Wat had Jaap verklapt dat hij 2 klapzoenen kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |