quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef riri het volgende:
Als je Dennix goed bekijkt is hij eigenlijk gewoon lelijk
als het echt zo had geweest dan hadden we al een streamlock gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef jassy het volgende:
Hij wordt gemanipuleerd zegt hij. Dit is erg interessant!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef kybe het volgende:
Leukste opmerking van vandaag,
Die kleine Huub die tegen die grote Jaap zegt: "kereltje toch".
Ja.. als hij het had gekund had hij de arm om zijn schouder geslagenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef kybe het volgende:
Leukste opmerking van vandaag,
Die kleine Huub die tegen die grote Jaap zegt: "kereltje toch".
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef riri het volgende:
Als je Dennix Lieke goed bekijkt is hij eigenlijk gewoon lelijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. als hij het had gekund had hij de arm om zijn schouder geslagen![]()
vind jij haar knap dan? Ogen staan te dicht bijelkaar, ze heeft een rare mond, geen tieten etcquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef mspoez het volgende:
Als je Darklight goed bekijkt moet ie gewoon nodig naar de opticien.
hebben ze al toestemming dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
LIeke en Huub gaan morgen stiekum golven ipv Amanda en Brian...... lache.... snoooood plan![]()
'n Tijdje geleden, toen de video-clip van LL werd opgenomen. En bijvoorbeeld gisteravond, heel kort 'n keertje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ik zag wel wat schokkends in de promo van volgende week ergens, wanneer heeft Nadia met Luc gezoend???
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
vind jij haar knap dan? Ogen staan te dicht bijelkaar, ze heeft een rare mond, geen tieten etc
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Draaien ze gvd de streams weg van H en L ipv Nix en Nada
ondoorgrondelijk zijn de wegen van de regiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk nu besproken. Daarom draaide de stream weg van Huub en Liekequote:
Dat de Febo zelf nog niet helemaal simpel wordt van Smek en Smak...........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
tieten zijn leuk voor pubers en verder alleen belangrijk voor baby s om melk uit te zuigenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
vind jij haar knap dan? Ogen staan te dicht bijelkaar, ze heeft een rare mond, geen tieten etc
idd onbegrijpelijk!! net of we dat NOG een keer willen zien.. gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou dan was het in die promo van gisteren neem ik aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n Tijdje geleden, toen de video-clip van LL werd opgenomen. En bijvoorbeeld gisteravond, heel kort 'n keertje.
Idd, mogen die bubbels UIT aub?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
En van dat gesprek in de jacuzzi is niets te verstaan![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tieten zijn leuk voor pubers en verder alleen belangrijk voor baby s om melk uit te zuigen
ik heb liever een vrouw met echte inhoud
Huh? Hoe gaan ze dat doen dan? Door de poort is exit. En er was een tijd dat de febo zich niet inliet met dit soort plannen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
LIeke en Huub gaan morgen stiekum golven ipv Amanda en Brian...... lache.... snoooood plan![]()
Vandaar dat ik niets hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef STAP01 het volgende:
Brain doet de Jacuzzi op volle toeren en Luc begint over het spel!!!!!!!!!! REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKTIE!!!!!!!
goed gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef STAP01 het volgende:
Brain doet de Jacuzzi op volle toeren en Luc begint over het spel!!!!!!!!!! REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKTIE!!!!!!!
Zwaaien schijnt hier niet te mogen heb ik vandaag ergens gelezen. Ik zeg dag en welterusten.quote:
ze hebben overlegd met de buren en ze gaan bij de poort Marco opwachten en met hem het golflesje doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Hoe gaan ze dat doen dan? Door de poort is exit. En er was een tijd dat de febo zich niet inliet met dit soort plannen.
einde spelbesprekingenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
Dank Redactie!
Ze moeten hun zenders op de rand leggen![]()
mn vriendin heeft cuppie a of b owzo, zou t niet psies weten maar selecteren op tietgrootte deed ik 15 jaar terug, nu vind ik andere dingen belangrijk om me druk over te makenquote:
Die vuile RAT weet dondersgoed hoe hij alles moet sabotteren!quote:
Picture this...........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tieten zijn leuk voor pubers en verder alleen belangrijk voor baby s om melk uit te zuigen
ik heb liever een vrouw met echte inhoud
Zeer vreemd dat de febo hier aan meedoet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ze hebben overlegd met de buren en ze gaan bij de poort Marco opwachten en met hem het golflesje doen
Dus als de buren er van weten, zal het wel oke zijn
Ik heb haar vandaag nog gezien met het moddergevecht op tv, niet erg groot maar wel zodanig dat jij daar geen punten meer aan hoeft te zuigen.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zwaaien schijnt hier niet te mogen heb ik vandaag ergens gelezen. Ik zeg dag en welterusten.![]()
en voor de balzakquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Picture this...........
Nadia als 50 jarige...........
Lieke als 50 jarige............
De wet van de zwaartekracht is meedogenloos voor borsten![]()
Die is echt leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ze hebben overlegd met de buren en ze gaan bij de poort Marco opwachten en met hem het golflesje doen
Dus als de buren er van weten, zal het wel oke zijn
Wat ik vreemd vind is waarom Lieke en Huub nog nooit zijn wezen golfen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeer vreemd dat de febo hier aan meedoet.
Niet als je niet gezoogd hebt of een bh draagtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Picture this...........
Hangen ze nu nog niet als de borsten van een 50-jarige dan.. gadverdamme wat heeft die Nadia nu al smerige tieten zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Picture this...........
Tuurlijk....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mn vriendin heeft cuppie a of b owzo, zou t niet psies weten maar selecteren op tietgrootte deed ik 15 jaar terug, nu vind ik andere dingen belangrijk om me druk over te maken![]()
waarom?? ze moeten voor alle "terror"/"snode" acties toestemming vragen.... dus ook voor dezequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeer vreemd dat de febo hier aan meedoet.
Gelukkig hoef ik mijn balzak niet te onderwerpen aan een diep decoletéquote:
Die kunnen inderdaad ook halverwege rimpelig tot de knieën komenquote:
Okquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, Uniekhoorn is weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |