Dat de Febo zelf nog niet helemaal simpel wordt van Smek en Smak...........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Draaien ze gvd de streams weg van H en L ipv Nix en Nada
tieten zijn leuk voor pubers en verder alleen belangrijk voor baby s om melk uit te zuigenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
vind jij haar knap dan? Ogen staan te dicht bijelkaar, ze heeft een rare mond, geen tieten etc
idd onbegrijpelijk!! net of we dat NOG een keer willen zien.. gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Draaien ze gvd de streams weg van H en L ipv Nix en Nada
Nou dan was het in die promo van gisteren neem ik aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n Tijdje geleden, toen de video-clip van LL werd opgenomen. En bijvoorbeeld gisteravond, heel kort 'n keertje.
Idd, mogen die bubbels UIT aub?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
En van dat gesprek in de jacuzzi is niets te verstaan![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tieten zijn leuk voor pubers en verder alleen belangrijk voor baby s om melk uit te zuigen
ik heb liever een vrouw met echte inhoud
Huh? Hoe gaan ze dat doen dan? Door de poort is exit. En er was een tijd dat de febo zich niet inliet met dit soort plannen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
LIeke en Huub gaan morgen stiekum golven ipv Amanda en Brian...... lache.... snoooood plan![]()
Vandaar dat ik niets hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef STAP01 het volgende:
Brain doet de Jacuzzi op volle toeren en Luc begint over het spel!!!!!!!!!! REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKTIE!!!!!!!
goed gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef STAP01 het volgende:
Brain doet de Jacuzzi op volle toeren en Luc begint over het spel!!!!!!!!!! REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKTIE!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |