Het lijkt erop....quote:
Welcome to the world off DGK.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik twijfelde eerst altijd of 'de kooi' allemaal gespeeld is, of dat het echt gewoon een soort big brother is. na die uitzending van vandaag weet ik het zeker; het is allemaal gespeeld. ik geloof er nu echt niks meer van... ze zijn allemaal stuk voor stuk zooo ontzettend gemaakt, dat zag je vooral toen ze aan het woord kwamen in de documentaire. de verhaallijnen worden gewoon verzonnen door die febo..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, daarom ben ik benieuwd hè....![]()
Lijkt mij dat Luuk de Rappert daar niet langer dan een week of 2 zit,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het 'volgende week' heb ik dan net gemist ........
Schat, het is een enorm staaltje van knippen/plakken op TV, wij weten beter.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Tegen Huub maar laten ze de mep tegen Lieke ook zien?
Wat laten ze zien van Huub dan?
was dat nog steeds de bedoeling dan onder het eten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
huub stoppen met lullen, knallen nu jongen, anders gaat deze fan toch echt lekker pitten.
heel goed getypeerd!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef farscapevr6 het volgende:
zo trug van midweekie weg
niet veel gemist zie ik?
nix doet nog steeds nix...........
brian zou een uitstekende trefballer zijn (althans in t ontwijken van ballen)
huub heeft z n bekkie weer aardig trug en lieke probeert nog steeds t alfamannetje in de relatie te zijn?
Dus dat 'volgende week' is jouw gok en geen uitspraak van Nadia ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Luuk de Rappert daar niet langer dan een week of 2 zit,
dus volgende week lijkt me wel goed gegokt
Ik ben best wel een regelmatige streamer, maar wat doet ze nog meer dan de hele dag met Dennis kleffen, girltalk met delletje, tangen, make-uppen, in handdoekje rondlopen, met Dennisje in de tuin rond rennen en als de nachtverlichting aan gaat, frambosen-bessen-aarbeiensap in haar lichaamsopeningen laten deponeren door plakhaartje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Elly heeft het er over dat ze de boel wat netter moeten houden...
Nadia gelijk :Ik heb vandaag wc's schoongemaakt (op zo'n toontje van, ik doe hier altijd alles al, niet tegen mij zo doen)
de tijd werd niet zo gepland maar ik wil gewoon wat actiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef lorence1 het volgende:
[..]
was dat nog steeds de bedoeling dan onder het eten?
Maar wel de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Huub: we weten ook hoe Adolf Hitler was maar maakt dat het goed. Oooh, die ging wel heel ver.
Inderdaad. ((letterlijke) uitspraken zet ik altijd tussen aanhalingstekens)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus dat 'volgende week' is jouw gok en geen uitspraak van Nadia ?
Antwoord: Nix.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben best wel een regelmatige streamer, maar wat doet ze nog meer dan de hele dag met Dennis kleffen, girltalk met delletje, tangen, make-uppen, in handdoekje rondlopen, met Dennisje in de tuin rond rennen en als de nachtverlichting aan gaat, frambosen-bessen-aarbeiensap in haar lichaamsopeningen laten deponeren door plakhaartje.![]()
Ik vond het ook niet zo ver gaan. Huub vond het te ver gaan. Ik vond het wel grappig, dat hoofd toen hij dat zei en vond dat het te ver ging.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel de spijker op zijn kop.![]()
Nou toevallig zijn er screenshots ervan van vanochtend dat ze de wc mee hielp poetsen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben best wel een regelmatige streamer, maar wat doet ze nog meer dan de hele dag met Dennis kleffen, girltalk met delletje, tangen, make-uppen, in handdoekje rondlopen, met Dennisje in de tuin rond rennen en als de nachtverlichting aan gaat, frambosen-bessen-aarbeiensap in haar lichaamsopeningen laten deponeren door plakhaartje.![]()
nou een negenjarige de borst intrappen vond ik veel te ver gaan. Ach het is nog een jonkie hij moet nog veel leren......voor de rest is het een leuk jong en mag hij van mij winnen hoor btwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo ver gaan. Huub vond het te ver gaan. Ik vond het wel grappig, dat hoofd toen hij dat zei en vond dat het te ver ging.
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Opzouten elly met je gezellige gedoe, ik wil herrie in de tent.
Het ging over de Palma/Hitler opmerking. Een negenjarige de borst intrappen heb ik niet eens gehoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou een negenjarige de borst intrappen vond ik veel te ver gaan. Ach het is nog een jonkie hij moet nog veel leren......voor de rest is het een leuk jong en mag hij van mij winnen hoor btw![]()
Voor mij nog nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou toevallig zijn er screenshots ervan van vannochtend.
Ik heb namelijk dezelfde diensten als jij denk ik zo, sta bijna altijd om kwart over vier op(nu het vorige weekend ook gewerkt dus nu is het voor mij nu al weekend
)
Met die foto's staat de COS altijd vol, nu was er een keer 1 waarop ze wat anders deed, heel uniek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij nog niet![]()
Is daar iets op te zien wat mijn visie bevestigt ?
Laat zien, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Met die foto's staat de COS altijd vol, nu was er een keer 1 waarop ze wat anders deed, heel uniek.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Dennis zat aan Nadia te pulken en ze negeerde hem keihard.
Jaap is er nog!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn zijn dagen in het hok geteld?
![]()
Ik denk toch dat Jaap op lange termijn voor Huub gaat. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Jaap met Dennix samen moet spelen van de FEBO.quote:
Ook als je hem niet goed bekijkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef riri het volgende:
Als je Dennix goed bekijkt is hij eigenlijk gewoon lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |