Oh, zwanger zal toch niet?? Ze zit wel in Outback Jack volgens mij te klagen dat ze geen föhn kan gebruiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huh is patries zwanger van Sataniel?![]()
ja........nathaniel ging toch vreemd op een parenclub?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet, en ze zijn toch uit elkaar![]()
Ow...okquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, zwanger zal toch niet?? Ze zit wel in Outback Jack volgens mij te klagen dat ze geen föhn kan gebruiken.
Leuke uitzendingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
De special van 1 jaar Brian is nu op TV.
Ging die vreemd in een parenclub? Wat zijn dit voor party-verhalen?? Vertel me meer!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja........nathaniel ging toch vreemd op een parenclub?![]()
jahaaaaaaaaaa dat vertelde patries in de kapsalon van DGK dussuhhhhquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ging die vreemd in een parenclub? Wat zijn dit voor party-verhalen?? Vertel me meer!!![]()
Dat gaat idd niet meer lukken. Ondertussen geniet ik van de TV uitzending.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Zo Huub geeft even precies aan waar de schoen wringt. 'Wij zijn al getest. Brian doet het nu af alsof het niet goed voelde maar streamers prikken daar dwars doorheen'
Inderdaad, wat Huub zegt. Brian probeert zijn sorry ass te redden.
Maar was Patricia erbij in de parenclub. Het is immers een parenclub en dan is het toch de bedoeling dat je een soort van neuken gaat met ander of stel ik het nu weer te cru?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaa dat vertelde patries in de kapsalon van DGK dussuhhhh
Ze gaan nu aan tafel , dat wil je toch niet missen, of maak je lammetjesthee?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
houden jullie de boel in de gaten want ik ga even thee zetten
nee hoor men neukt met elkaar maar ja wel met een voorbehoedsmiddel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar was Patricia erbij in de parenclub. Het is immers een parenclub en dan is het toch de bedoeling dat je een soort van neuken gaat met ander of stel ik het nu weer te cru?
Aso-trutje. De rest heeft trouwens ook geen geduld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:18 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda kon het weer niet laten als eerste te beginnen
[afbeelding]
Hij eet morgen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
nix wil niet meeeten... Goh waaarom verrast me dit nu niet?
Nu Jaap, Huub en Lieke gaan eten, durft hij wel aan te schuiven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
nix wil niet meeeten... Goh waaarom verrast me dit nu niet?
quote:
Niet vandaag, niet morgen maar met nieuwjaar, als ze allemaal thuis zijn. Zeker weten enzovoorts.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:25 schreef fredfik het volgende:
gaan ze nu knallen????
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
de helft van de disgenoten heeft niet geleerd hoe je met vork en mes moet eten
Vandaar mochten ze het niet zien voorlopigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slotwoord van Nadia in het jaaroverzicht : "Mischien zal ik wel te ver gaan in de ogen van Dennix. Vreemdgaan dus"
Staat dat in het script?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:31 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia gaat dus volgende week vreemd...............
Nee, laten ze het precies zien?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef akveor het volgende:
Zag je net Natasia tegen Huub? Focking hell.... ben benieuwd morgen naar de uitzending of ze nog meer durven te laten zien.
Het 'volgende week' heb ik dan net gemist ........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:31 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia gaat dus volgende week vreemd...............
Goeie god, het lijkt wel of Amanda in de mijn gewerkt heeft .........quote:
Weet je, zo lang het er over gaat hier op Fok geloof ik geen zak van het kotsverhaal. Ze is niet vel over been, integendeel: bij een uitje krijgt ze kleding waar de vetrollen overheen puilen. Ze is eerder te vet dan te mager. Zullen we dat fabeltje dan maar vergeten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Naad zit alweer vol van het eten, het wachten is op het verdwijnen naar het toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |