Nope. Er worden enveloppen getrokken onder het mom van 'surprises'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:17 schreef zomaareennaam het volgende:
Krijgt iedereen een deel van het huis of zo?
Zomaareenstreamer, geen idee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:17 schreef zomaareennaam het volgende:
Wie kijkt er nu nog naar dze onzin? Hoe gaan ze nou stoppen? Krijgt iedereen een deel van het huis of zo?
Gaston is de presentator van de spetterende en bloedstollende finaleshow.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Er worden enveloppen getrokken onder het mom van 'surprises'
Degene wiens enveloppe een kartonnen gouden sleuteltje bevat mag de Villa houden........
Jammer dat Brian niet luistert, hij hoort alleen zichzelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Luc: Huub is echt straight hoor. Met hem kun je goed spelen!
Het wordt steeds erger. Traag inderdaad, en de reply button is nu ook al zoek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo traaaaaaaaaaaaag
Luc tegen Brian: Huub is straight, jij kan dit spel zo goed met hem spelen
Bij mij ook!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Traag inderdaad, en de reply button is nu ook al zoek.
Ja, en hij vond het zo leuk dat hij het nog een keer zei.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Bij mij ook!
Dennis zegt baklap tegen Elly??
Veeg me op....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij vond het zo leuk dat hij het nog een keer zei.
Jeeeeeh wat heeft FOKquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij vond het zo leuk dat hij het nog een keer zei.
Het woord platonisch in de villa niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens LL heeft nadia een platonische relatie met dennis
Klopt, fakeneuken en niet meer dan dat, relatie met Dennix is gestuurd vanuit de FEBO, als ik Flens moet geloven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
Ik vermoed dat hij hem liever ergens anders heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Jeeeeeh wat heeft FOK
Ik zou Dennis een baklap om zijn oren geven
Volgens mij begrijpt LL het verschil dan niet zo goed tussen een platonische en een sexuele relatie. Platonisch is liefde zonder sex, sexueel is sex zonder liefde. Tis maar een klein verschil, pietlut die daar op let...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
sex relaasie toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, fakeneuken en niet meer dan dat, relatie met Dennix is gestuurd vanuit de FEBO, als ik Flens moet geloven.
hier nog 1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
powered by Replique / v0.3.3![]()
En maar wachten na F5 [afbeelding]
Dennis heeft al eerder één dag onder vuur gelegen door Huub en Brian... toen trok hij het al bijna niet meer. Snel daarna kwam het 5-2 gedoe. Het idee dat alle ballen op Dennis gaan.. en misschien nog wel zonder de steun van Jaap... dat trekt het helemáál niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:30 schreef milk-shake het volgende:
nu gaan ze weer over naar Huub.............terwijl Brain het doelwit was............Dennix schijt blubber...maar dan het meest voor Huub
Echte mannenpraatquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
Luc en Brian denken dat Dennis liever Amanda had gehad.
Had er niet meer aan gedacht. Thanksquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
De special van 1 jaar Brian is nu op TV.
saaie zooi ..........waar is hupie eigenlijk?quote:
Zit met een hoer in bad op TVquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
saaie zooi ..........waar is hupie eigenlijk?
Bij mijn weten heeft hij niet gezegd dat hij Luc's carriere kapot ging maken, alleen dat hij de verhaallijn Luc<>Nadia kapot ging maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:39 schreef Varen het volgende:
Luc voelt een broedelijke band met Brian.
Jaap heeft gezegd dat hij de carriere van Luc kapot zal maken
tis je vergeven...... ik vind Nena lievvvvquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ooooo, de schop van Nena in beeld.![]()
![]()
![]()
Sorry, off-topic![]()
nee dat heeft jaap zo letterlijk gezegd met zijn befaamde irritante lachje er achteraanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft hij niet gezegd dat hij Luc's carriere kapot ging maken, alleen dat hij de verhaallijn Luc<>Nadia kapot ging maken.
Brian liegt alles bij elkaar!
Heeft ie wel gezegd. Is dus niet gelogen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft hij niet gezegd dat hij Luc's carriere kapot ging maken, alleen dat hij de verhaallijn Luc<>Nadia kapot ging maken.
Dat koppie van Huub, zo Harry Potter. Sorry OT.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
[..]
tis je vergeven...... ik vind Nena lievvvv![]()
Toch heeft Japio dat heel letterlijk gezegd. En opvallend was dat de carriere-jager Dennix het helemaal met hem eens was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hoe verrassend.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Luc cd's uitgegeven en een redelijk lopende carierre. Jammer dat Tapla ervoor heeft gekozen hem in dat hok te gooien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch heeft Japio dat heel letterlijk gezegd. En opvallend was dat de carriere-jager Dennix het helemaal met hem eens was.
Als het aan Huub ligt wel dus ga er maar voor zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:49 schreef ericahysterica het volgende:
zou het gaan knallen onder het eten?![]()
Waarom jammer ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Luc cd's uitgegeven en een redelijk lopende carierre. Jammer dat Tapla ervoor heeft gekozen hem in dat hok te gooien.
Er komen gouden enveloppen met op elke envelop de naam vasn de miljonair en de vraag "Heeft u de vill gewonnen?" Dan moeten ze de SUPERpuzzel oplossen, de nummers vergelijken met de opengekraste SUPERhoofdprijscode, de GELUKSlootjes openkrassen en zien of daar hetzelfde WINNAARSfiguur opstaat als op het KANSlot dat is bijgevoegd bij de dikke catalogus en dan moeten ze het JACKPOTformulier tegleijk met de bestelling uit de kwartaalcatalogus insturen en degene wiens envelop het eerst bij de door de ONAFHANKELIJKE notaris z'n bureau ligt wint de villa vier weken per jaar voor vakantiedoeleinden!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Er worden enveloppen getrokken onder het mom van 'surprises'
Degene wiens enveloppe een kartonnen gouden sleuteltje bevat mag de Villa houden........
knabbels rechts, cola links, voeten op een voetenbank, koptelefoon op man naar bed....\quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het aan Huub ligt wel dus ga er maar voor zitten.![]()
Ben ik niet met je eens. Luc heeft afgelopen week al eerder uitgesproken dat hij het meeste had met Brian, Amanda en Lieke en Huub. Vele hier vinden de samenwerking met Brian tegen nix logischer dan tegen Brian. De kink is in de kabel gekomen omdat nix (en wie wel) niet precies heeft begrepen wat Brian precies bedoelde met het opzeggen van de samenwerking met nix. Hierop dacht nix dat ie samen met Jaap een verbond met Lieke en Huub tegen Brian aan moest gaan. Brian was nog steeds van plan tegen Huub enh Lieke te zijn maar het langer verdomde om nix de hand boven het hoofd te houden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hoe verrassend.
Luc heeft nu dus de opdracht om Brian bij te staan. Het werd de FEBO waarschijnlijk vanmiddag, toen Brian en Amanda even alleen leken te komen staan, te heet onder de voeten. Luc mag dus slijmen bij Brian en hem zijn hart laten luchten. Al was het alleen maar om agressieve uitbarstingen te voorkomen (het pijnlijke uitschelden van Jaap bijv).
En weer heeft Brian een makkelijke route.
Jeetje, jij hebt ook geen jaartje geduldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:56 schreef diedirk het volgende:
Oh wat hoop ik toch dat Jaap een keer Dennis hard laat vallen en hem verteld dat hij echt niks alleen kan.
Ik vind dat Brian ook veel shit over zich heen heeft gekregen. Vaak eigen schuld maar toch. Huub is een heerlijke etterbak.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:56 schreef Desii het volgende:
Brian doet nu net of tie net zoveel shit over zich heen gekregen heeft als Huub en Lieke....... en hij vindt het nu tijd worden dat Dennix op de proef te stellen.
Ik wil vuur ri. Brian............ hij komt overal makkelijk mee weg....
Huubie is coolquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat Brian ook veel shit over zich heen heeft gekregen. Vaak eigen schuld maar toch. Huub is een heerlijke etterbak.
Zo zou het best wel eens kunnen zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hoe verrassend.
Luc heeft nu dus de opdracht om Brian bij te staan. Het werd de FEBO waarschijnlijk vanmiddag, toen Brian en Amanda even alleen leken te komen staan, te heet onder de voeten. Luc mag dus slijmen bij Brian en hem zijn hart laten luchten. Al was het alleen maar om agressieve uitbarstingen te voorkomen (het pijnlijke uitschelden van Jaap bijv).
En weer heeft Brian een makkelijke route.
Ja, zeker weten. Wat bespreken H, L J en Nix?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Ben ik nou de enige die me ergert aan de grootspraak van Brian..... wat een kostsjonguh
Ja, ik zag het in de preview.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoor net dat de van Nathanael zwangere (kapster) Patricia in een serie "outback Jack" zit.
De laatste samenvatting?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
para brother op tv
huh is patries zwanger van Sataniel?quote:
dat wist ik ook niet, en ze zijn toch uit elkaarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huh is patries zwanger van Sataniel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |