Het lijkt erop....quote:
Welcome to the world off DGK.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik twijfelde eerst altijd of 'de kooi' allemaal gespeeld is, of dat het echt gewoon een soort big brother is. na die uitzending van vandaag weet ik het zeker; het is allemaal gespeeld. ik geloof er nu echt niks meer van... ze zijn allemaal stuk voor stuk zooo ontzettend gemaakt, dat zag je vooral toen ze aan het woord kwamen in de documentaire. de verhaallijnen worden gewoon verzonnen door die febo..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, daarom ben ik benieuwd hè....![]()
Lijkt mij dat Luuk de Rappert daar niet langer dan een week of 2 zit,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het 'volgende week' heb ik dan net gemist ........
Schat, het is een enorm staaltje van knippen/plakken op TV, wij weten beter.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Tegen Huub maar laten ze de mep tegen Lieke ook zien?
Wat laten ze zien van Huub dan?
was dat nog steeds de bedoeling dan onder het eten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
huub stoppen met lullen, knallen nu jongen, anders gaat deze fan toch echt lekker pitten.
heel goed getypeerd!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef farscapevr6 het volgende:
zo trug van midweekie weg
niet veel gemist zie ik?
nix doet nog steeds nix...........
brian zou een uitstekende trefballer zijn (althans in t ontwijken van ballen)
huub heeft z n bekkie weer aardig trug en lieke probeert nog steeds t alfamannetje in de relatie te zijn?
Dus dat 'volgende week' is jouw gok en geen uitspraak van Nadia ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Luuk de Rappert daar niet langer dan een week of 2 zit,
dus volgende week lijkt me wel goed gegokt
Ik ben best wel een regelmatige streamer, maar wat doet ze nog meer dan de hele dag met Dennis kleffen, girltalk met delletje, tangen, make-uppen, in handdoekje rondlopen, met Dennisje in de tuin rond rennen en als de nachtverlichting aan gaat, frambosen-bessen-aarbeiensap in haar lichaamsopeningen laten deponeren door plakhaartje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Elly heeft het er over dat ze de boel wat netter moeten houden...
Nadia gelijk :Ik heb vandaag wc's schoongemaakt (op zo'n toontje van, ik doe hier altijd alles al, niet tegen mij zo doen)
de tijd werd niet zo gepland maar ik wil gewoon wat actiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef lorence1 het volgende:
[..]
was dat nog steeds de bedoeling dan onder het eten?
Maar wel de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Huub: we weten ook hoe Adolf Hitler was maar maakt dat het goed. Oooh, die ging wel heel ver.
Inderdaad. ((letterlijke) uitspraken zet ik altijd tussen aanhalingstekens)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus dat 'volgende week' is jouw gok en geen uitspraak van Nadia ?
Antwoord: Nix.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben best wel een regelmatige streamer, maar wat doet ze nog meer dan de hele dag met Dennis kleffen, girltalk met delletje, tangen, make-uppen, in handdoekje rondlopen, met Dennisje in de tuin rond rennen en als de nachtverlichting aan gaat, frambosen-bessen-aarbeiensap in haar lichaamsopeningen laten deponeren door plakhaartje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |