het huis uit! laffe Jaap of zijn we dat vergeten! ik niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef cobain94 het volgende:
Kom op huub..Geef jaap nog even dat laatste duwtje..
ik wist hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf ook zo vaak uitgesproken dat hij vroeger gepest werd en daarom ook veel is gaan eten.
Geloof ik niets van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Volgens mij wil de FEBO dat Jaap Dennix los laat
Jaap heeft een deal gemaakt met de FEBO dat hij Dennix los laat met een flinke bonus
FEBO wil namelijk niet dat alle ballen op Brian
Ik pink even een traantje weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opmerkelijk. Japio had van Huub die set mooie schaakstukken gekregen. Huub vertelde Elly dat Japio daar zo blij mee was, dat hij die stukken naar huis heeft gestuurd, om ze niet te beschadigen. En voor in de villa heeft hij een nieuwe set laten bestellen, daar schaken ze nu mee.
Dat is dus balen..poddomme....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap spreekt over de opdracht van achter, wil het hele verhaal vertellen.
Maar dan vraag ik de regie om even van de streams te halen
Streams weg...
Jaap met Dennixquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
Ik vind nix slechts ruis... en zal niets bijdragen in een clash tegen Brian. En wanneer nix weg is komt Brian vanzelf aan de beurt. En als het erom gaat Brian in de finale te krijgen. Met liefde.... alles beter dan zo'n loser nix in de finale.
GAAAAAAAAAP.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef pullup het volgende:
Muaha die sukkels bij de redactie vonden dit nu weer net iets teveel info
Tuurlijk weet de redactie dat wij (streamers) het al lang doorhebben. Als ze de streams aan laten staan komt albert verlinde er morgen mee, en dan hebben ook de TV kijkers het door....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef BarryK het volgende:
Heeft de redactie nou niet door dat dit al duidelijk is, ze kunnen net zo goed de streams aanlaten ipv dat neppe 'damage control'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |