abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53709216
Lieke tegen Jaap: Ik wil wel met z'n drieeën het één en ander gaan 'bewerkstelligen'...
pi_53709262
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
Jaap komt op mij nog steeds niet geloofwaardig over. Nu weer dat hij het eigenlijk wel lachen vindt met Lieke en dat hij wel goede gesprekken met haar kan hebben.
Hij heeft vanaf het begin verkondigt dat hij helemaal niets met haar heeft...
Hij is meer zichzelf dan ooit....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53709291
pi_53709329
Volgens mij wil de FEBO dat Jaap Dennix los laat
Jaap heeft een deal gemaakt met de FEBO dat hij Dennix los laat met een flinke bonus

FEBO wil namelijk niet dat alle ballen op Brian
pi_53709331
Jaap had vanmorgen ook al bij de tandarts gehoord dat mensen buiten de Kooi die Dennix helemaal niets vinden....net zoals toen bij de fandag......
pi_53709336
Kom op huub..Geef jaap nog even dat laatste duwtje..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:49:26 #107
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53709373
Eigenlijk heeft Jaap niet zo'n groot probleem.... Hij hoeft maar 1 stelletje uiteen te wroeten en grote kans dat diegeen die overblijft noodgedwongen zijn backup wordt. En er moeten toch stelletjes opgebroken worden en daar kan Jaap zeker wat in betekenen. Maar hij lijkt alleen Huub te willen. Hij maakt gewoon de denkfout dat er 2 stelletjes in de finale staan.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:51:17 #109
168951 STAP01
body and brain
pi_53709418
dgk_fan, zou jij als Dennix naar huis is hier af en toe een Dennix-update willen geven, hoe je hem hebt beschermd tegen alle mensen die hem gaan bashen enzo?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_53709419
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef cobain94 het volgende:
Kom op huub..Geef jaap nog even dat laatste duwtje..
Je bedoeld een duwtje naar huis hoop ik, ik vertrouw Jaap voor geen stuiver meer
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_53709421
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk heeft Jaap niet zo'n groot probleem.... Hij hoeft maar 1 stelletje uiteen te wroeten en grote kans dat diegeen die overblijft noodgedwongen zijn backup wordt. En er moeten toch stelletjes opgebroken worden en daar kan Jaap zeker wat in betekenen. Maar hij lijkt alleen Huub te willen. Hij maakt gewoon de denkfout dat er 2 stelletjes in de finale staan.
Toch hebben Jaap en Huub een echte klik.... niet zoals Eric en Huub... maar echter als met die andere jongens

En zeker als je zolang opgesloten is zit, is het enorm belangrijk..... maar het nadeel van Jaap is, dat hij vaak het ene zegt en het andere doet.

time will tell
pi_53709428
Hoop dat Jaap straks naar Dennis toegaat en hem even duidelijk zegt wat hij van hem vindt... zou toch prachtige beelden opleveren (.. en weer een broek vol stront)
pi_53709431
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Katewalker het volgende:
Ik gun Jaap Huub helemaal niet...
Ik ook niet!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:51:38 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53709433
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:40 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap: "Ik heb hier mijn eigen fokking persoonlijke slaaf".
En dan heb ik zoiets van...

Geen persoonlijk slaaf maar een echte onderdaan KingJaap.
als deze drie willen en amanda en brian meewerken ligt dennix er zo uit...nadia kunnen ze ook zo zover krijgen lijkt me....maar ook al doet zij dat niet dan kunnen ze met zijn vijfen het dennix zo moeilijk maken dat hij zo zijn 24 uur aanvraagt
pi_53709490
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Geen persoonlijk slaaf maar een echte onderdaan KingJaap.
hehehe, heeft tie een onderdaan in zijn koninkrijk, ist weer niet goed...... moeilijke king hoor, die Jaap
pi_53709501
Jaap is van binnen eigenlijk een klein zielig mannetje die alleen maar aardig gevonden wil worden. Waarom eet ie anders zo veel? Omdat ie gelukkig is? Nee dus, ik gok erop dat ie vroeger op school verrekte veel gepest werd, en door te eten maakte ie zichzelf gelukkiger... zo ver oprah...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:54:32 #118
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53709522
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef STAP01 het volgende:
dgk_fan, zou jij als Dennix naar huis is hier af en toe een Dennix-update willen geven, hoe je hem hebt beschermd tegen alle mensen die hem gaan bashen enzo?
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53709528
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef riri het volgende:
als deze drie willen en amanda en brian meewerken ligt dennix er zo uit...nadia kunnen ze ook zo zover krijgen lijkt me....maar ook al doet zij dat niet dan kunnen ze met zijn vijfen het dennix zo moeilijk maken dat hij zo zijn 24 uur aanvraagt
denk het ook.... hij huilt al bij een brief... moet je nagaan als tie een paar dagen gepest wordt
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:55:46 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53709548
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Katewalker het volgende:
Ik gun Jaap Huub helemaal niet...
Met z'n drieën zou de vraag moeten zijn: Jaap wie van de anderen wil jij als backup...? Dan zorgen ze er met z'n drieen gewoon voor dat die andere drie oprotten... Ze maken het spel veel te moeilijk maar kiezen geen doel.
Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Als je terugkijkt naar de situatie van Eric, dan weten we dat het in 1 week gebeurt kan zijn.
Keep the Sunny Side Up
pi_53709601
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef Desii het volgende:

[..]

Toch hebben Jaap en Huub een echte klik.... niet zoals Eric en Huub... maar echter als met die andere jongens

En zeker als je zolang opgesloten is zit, is het enorm belangrijk..... maar het nadeel van Jaap is, dat hij vaak het ene zegt en het andere doet.

time will tell
Jaap heeft een paar dagen terug tegen Luc gezegd dat hij Huub erg graag mag als mens

Hij zou als hij uit de kooi zou zijn met huub contact willen houden en zou hem als vriend zien en leuke dingen met hem willen doen...hij kan onwijs met hem lachen zei hij tegen Luc
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:58:04 #123
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_53709602
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Volgens mij wil de FEBO dat Jaap Dennix los laat
Jaap heeft een deal gemaakt met de FEBO dat hij Dennix los laat met een flinke bonus

FEBO wil namelijk niet dat alle ballen op Brian
heel goed gezien dat was mijn vraag gisteren al hoe lang duurt het voor die KUT Redactie Brainless weer gaat helpen, en bij deze dus!................
pi_53709625
huub zegt: "ik ken jaap, dit is oprecht"
pi_53709634
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap is van binnen eigenlijk een klein zielig mannetje die alleen maar aardig gevonden wil worden. Waarom eet ie anders zo veel? Omdat ie gelukkig is? Nee dus, ik gok erop dat ie vroeger op school verrekte veel gepest werd, en door te eten maakte ie zichzelf gelukkiger... zo ver oprah...
Dat heeft hij zelf ook zo vaak uitgesproken dat hij vroeger gepest werd en daarom ook veel is gaan eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')