En dat is ook zo typisch Jaap.... als iemand hem kwetst, is de wereld te kleinquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:13 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap baalt omdat Nadia in het begin naar Jaap kwam omdat ze samen een eetprobleem hadden.
maar nu zegt ze 'het was alleen maar zakelijk'...
Jaap voelt zich genaaid.
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar méént hij het?? Dat zullen we de komende uren/dagen merken als hij niet dit hele gesprek met Dennis door gaat nemen...
dat idee heb ik dus ook maar bij jaap weet je het echt nooit dus ik ben nog even voorzichtig maar vooralsnog denk ik inderdaad dat hij het meentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echt
Ja,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik nog een klein beetje mensenkennis over heb, meent hij dit echt
ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook maar bij jaap weet je het echt nooit dus ik ben nog even voorzichtig maar vooralsnog denk ik inderdaad dat hij het meent
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Effe off topic..Ik riep vandaag tegen een collega die afdroop nadat ie een domme vraag had gesteld
'Ja hoor, Loop maar weeer weeeeg!"
De rest van de kamer keek me heel raar aan.
![]()
![]()
Herkent iemand dit?
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Effe off topic..Ik riep vandaag tegen een collega die afdroop nadat ie een domme vraag had gesteld
'Ja hoor, Loop maar weeer weeeeg!"
De rest van de kamer keek me heel raar aan.
![]()
![]()
Herkent iemand dit?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bent
opsluiten in de isoleercel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand die muts met dat witte jasje dat ze al weken aan heeft ff de strot dichtknijpen![]()
Precies.... hij storte ook helemaal in toen Huub hem vertelde dat ie Jaap niet als vriend zag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
En dat is ook zo typisch Jaap.... als iemand hem kwetst, is de wereld te klein
Maar andersom moet het wel gewoon kunnen, dan is het ineens onderdeel van het spel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Prospera het volgende:
Jaap&Huub worden gestoord in hun schaakspel door 3 giebelende vrouwen.
[afbeelding]
o gelukkig ... er is nog hoopquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je merkt dat je met uitgekotste bitterballen aan het smijten bent
je haalt de woorden uit mn mondquote:
Is dat niet grijs ondertussen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand die muts met dat witte jasje dat ze al weken aan heeft ff de strot dichtknijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |