Kuch kuchquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:19 schreef BsJanssen het volgende:
Stuur Luc naar huis! Hij overtreft Dennis met niets doen!
dat is zn eigen schuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Dennix heeft er al veel te lang ingezeten....ben wel bang als hij dit huis uit is het heel moeilijk gaat krijgen buiten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
Huub is helemaal blij en omarmt Japie..... top... ik hoop zo dat Japie het meent
Daar ben ik ook bang voor! Nadia heeft van Dennis voor de buitenwereld een homo, een kontneuker, een bruine vinger gemaakt. Zijn sperma smaakt naar aardbeien en frambozen, Nou en zo moet Dennis straks de buitenwereld inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Dennix heeft er al veel te lang ingezeten....ben wel bang als hij dit huis uit is het heel moeilijk gaat krijgen buiten
Ik zit al te zingen: nix die gaat naar huis olé olé.... nix die gaat naat huis... nix die gaat naat huis... olé olé. Hiep hoi....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Dit gaat hele leuke streamdagen opleveren
Lieke is domquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:26 schreef pullup het volgende:
Lieke doet wel erg dom in haar beoordeling van Nadia zeg![]()
Ik ook.... snel lozen die Lieke voor het te laat is.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef BarryK het volgende:
Huub zei heel cynisch "volgende maand Lieke eruit" (volgens mij, niet zeker)... was heel grappig bedoeld.. maar hij denkt er wel aan
Wel heel knap van Huub en Lieke. Twee weken geleden, in de 5-2 situatie, zag het er heel anders uit !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Dit gaat hele leuke streamdagen opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |