Jaap zijn ogen gingen open door de scheetzak van Elliequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
Waar komt die ommezwaai van Jaap vandaan?
Dat snap ik niet helemaal![]()
Die is heel makkelijk hoor. Een beetje normaal mens houd het geestelijk niet lang vol bij die 5 leeghoofden, het is op zich eenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
Waar komt die ommezwaai van Jaap vandaan?
Dat snap ik niet helemaal![]()
hij blijft zeker een maand...had hij uitgesproken tegen nadiaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
19oktober? Ik denk niet dat Luc er dan nog is
Meid tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:00 schreef dgk_fan het volgende:
Shit.....mis ik een HELE mooie cap
Lieke en Huub die Jaap zoenen
omdat jaap iets voorleest wat over cora gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
Weer een Jaaplock
We komen er toch wel achter hoor![]()
Zeker de Moeite, vingerende Dennis? Nadia is ongesteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
GVD, kom je net thuis van je werk, doe de streams aan, jeeee nog zinnige gesprekken te zien. En boem, een vingerende Dennis beeld
![]()
Waarom mochten we Japie niet verder horen ?
Is het verder nog zinnig om de COSsen terug te lezen ? Leuke streamdag geweest ?
ja absoluut terug lezen vooral de vorige en dezequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
GVD, kom je net thuis van je werk, doe de streams aan, jeeee nog zinnige gesprekken te zien. En boem, een vingerende Dennis beeld
![]()
Waarom mochten we Japie niet verder horen ?
Is het verder nog zinnig om de COSsen terug te lezen ? Leuke streamdag geweest ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Zeker de Moeite, vingerende Dennis? Nadia is ongesteld![]()
18 pagina's was die brief, dus we gaan die 3 niet meer zien, trustuhquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Varen het volgende:
Lekker, dat gesnurk![]()
Ik ga pitten, wordt vast een lange streamlock![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |