Huub had toen achter geinformeerd, of er iets met zijn zus aan de hand was en toen had iemand van achter, waar hij een goede band mee heeft, hem toen gerustgesteld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Knap hoor dat Huub zich dat soort details nog weet.... en combineert.
Is er iets met je zus? Had Natasia geschreven in een puzzelboekje.
dat dacht ik ook!! laat die slome toch de hele nacht liggen janken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
JAAAAAA vertellen..... nu.....
Kut Lieke.
Meteen aanvragen dacht ik maar zo.... des te eerder die ie het weet des te langer zweet ie..... wahooooo loser nix krijgt eindelijk wat ie verdient...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Pfffff...Denniks op de ontslagstoel....wat gaat die zweten.....dat trekt hij echt niet....die loopt al veel eerder de deur uit
ze is niet zo heel erg slim soms,maar wel altijd beschaafd. Een militair is een militair.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
JAAAAAA vertellen..... nu.....
Kut Lieke.
Volgens mij komt Dennix helemaal niet op de ontslagstoel. Een beetje goed aanpakken en hij is al 'n week eerder weg !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Pfffff...Denniks op de ontslagstoel....wat gaat die zweten.....dat trekt hij echt niet....die loopt al veel eerder de deur uit
Daar moeten ze op gokken, want Naad zie ik haar seksmaatje niet wegstemmen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt Dennix helemaal niet op de ontslagstoel. Een beetje goed aanpakken en hij is al 'n week eerder weg !
19oktober? Ik denk niet dat Luc er dan nog isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
Lieke morgen een mooi gesprekje met Luc.
Wat wil Dennis absoluut niet, Nadia en Luc
19 oktober Nadia mee met Luc
eindelijk toestemming van achterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Darklight het volgende:
Waar komt die ommezwaai van Jaap vandaan?
Dat snap ik niet helemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |