Aha dus een jongenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
In eerste instantie hebben we een hangwiegje voor de eerste paar maanden (3-4) en daarna gaat hij in een simpel wit Ikea bedje, maar dat moet nog aangeschaft worden.
Klinkt erg mooi! Dat kastje voor boven de commode heb ik gezien in een ander topic ja, erg leuk! Hangwiegje klinkt ook echt leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het zijn hele strakke simpele meubeltjes met een recht handgreepje.
We hebben alleen de commode en de kast genomen.
Boven de commode komt een houten rekje te hangen dat ik nog had en dat ik wit geverfd heb.
In eerste instantie hebben we een hangwiegje voor de eerste paar maanden (3-4) en daarna gaat hij in een simpel wit Ikea bedje, maar dat moet nog aangeschaft worden.
Wauw spannend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nu 28 weken. Nog 6 weken werken!
Bedankt voor de tip Jan! We hebben er eentje uit een winkel en ik denk dat die tegenwoordig allemaal wel aardig aan de maat zijn, maar goed, ook dat zijn gemiddelden. Even opletten van de week dus.
Nou, nog een keertje dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Wauw spannend!
En om nog even verder offtopic te gaan...is dit jullie eerste kindje?![]()
Dat is te hoog hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef Solingjan het volgende:
Even een tip over de commode. Zorg er voor dat de commode net zo hoog is als je ellebogen.
Dus als je je onderarm op de commode legt mag je rug niet doorbuigen.
Want denk aan je rug.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:26 schreef Adelante het volgende:
pist janus niet de hele babykamer onder?
Zeg wat ben jij nog laat wakker, je bent toch niet aan het klusseren hequote:Op zondag 7 oktober 2007 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is er maar heel even geweest! En vanaf nu is de kamer ook taboe voor de poezen.
Maar... het antibiotica-kuurtje heeft zijn werk gedaan lijkt het. Al een paar dagen geen plas meer!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie is er niet, dus val ik 'jullie' maar lastig met mijn vorderingen.
-->Nu eens kijken of ik het aandurf om het wiegje op te gaan hangen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef Brighteyes het volgende:![]()
*even terug kijkt...
Wauw!
Ehm... puur toeval, maar wel heel sjiek idd!![]()
Of zou dat dan toch mijn ingebouwde decoratie-radar zijn.![]()
Net nog even naar Ikea geweest, lampjes gekocht. Ik ga zo maar eens iig de plank en 1 van de lampjes ophangen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee. echt?en mooie buik heb je hoor
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehehe, nice seeing you!
Ook al was het maar heel kort.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Reese het volgende:
Ik heb nog een keer goed gekeken.Die groene streep die gelijk loopt met de kast is ook heel tof! Goed gezien, Bloes! Oh, maar vooral goed uitgekiend, natuurlijk BE!
Het is trouwens wel weer een typisch K&W topic. Laat je vol trots je harde werk zien, krijg je de nodige en terechte complimentjes en áltijd zit er wel weer iemand tussen die ongevraagd én ongewenst advies gaat zitten geven over materiaalkeuze, aanpak, uitvoering, etc.Echt ongelooflijk.
![]()
Nou ja, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik krijg er een sik van.
Wat wordt het stoer!! Leuk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef Brighteyes het volgende:voor Reese en ook eentje voor Truttebosje. Ik trek me er nl. meestal toch geen fluit van aan.
![]()
Het geverfde (ja, het moet toch iets met K&W te maken hebben nog) rekje hangt nu boven de commode dus stukje bij beetje is het meer en meer af.
Nu nog een keer goed stoffen en stofzuigen en dan is het wel zo ongeveer klaar.![]()
[ afbeelding ]
Het zijn de hormonenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, met moeite.
stinkie was vandaag thuis dus die is vanmiddag toch nog maar weer gaan werken.
Ik heb morgen een aantal afspraken dus kan onmogelijk vrij, dus hij moet wel morgen, maar heeft niet echt veel dagen/uren over. Dus als ze een beetje doorwerken kan hij evt. 's middags nog gaan werken. Hij heeft geregeld dat hij dan in Utrecht kan gaan zitten ipv in Amersfoort, scheelt nog wat reistijd.
Ach... het is even niet anders. Ik kan zo vlak voor mijn verlof ook niet echt makkelijk meer vrij nemen vind ik, en die afspraken zijn sowieso niet af te zeggen.
Wat een geouwehoer... Het antwoord is dus gewoon 'ja'.
Hij is net zo groot als de onze denk ik zo. Levert indd een hele berg ruimte opquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Van buitenaf genomen:
[ afbeelding ]
En nu net even snel van binnenuit:
[ afbeelding ]
Maar het is bijna onmogelijk om op foto te laten zien hoeveel ruimte je er eigenlijk mee wint.
Van buiten ziet het eruit als een heel klein ding, maar van binnen is het echt enorm.
Ze hebben vanmorgen het dak gedaan, de dakdekker is net weg. Als het goed is komen vandaag ook de ramen...
Ik ga zo toch maar naar mijn werk. EN dan laat ik ze wel achter met goeie instructies over de sleutels enzo.
Ik wilde je niet bang maken. Maar ik zou het gewoon nooit doen. Maar gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Je maakt me bang... en dat terwijl ik hier al een paar uur op mijn werk zit.
Grrrr... waarom is dat forum zo graag...
Mooi dat het glas erin zit, toch beter als zeilen of houten platen.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
En... het goede nieuws is dat ze toch vandaag het glas er al in hebben gezet!
Dus met een beetje mazzel zijn ze morgen klaar... dat hoop ik maar.
of het ziet er nu afzichtelijk uit, en kan hij het niet aanzien om dat tot het voorjaar te laten zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dus stinkie gaat mss zelfs dit weekend al beginnen met binnen aftimmeren, hoewel dat pas voor het voorjaar gepland stond.Maar bljikbaar werkt het aanstekelijk.
Alle ramen en deuren (ook in de dakkapel) zitten allemaal netjes met de knippen dicht, dus hopelijk valt het mee. Want daarom vind ik die steiger idd ook niet zo tof.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Gurb het volgende:
[..]
of het ziet er nu afzichtelijk uit, en kan hij het niet aanzien om dat tot het voorjaar te laten zitten![]()
Anyway, hopelijk is het een beetje af eind van de dag, en ook een beetje inbraakveilig voor het weekend, want je maakt het een inbreker wel makkelijk met een steiger in de achtertuin
Dit klinkt als een gevalletje huiselijk geweldquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
is dat aftimmeren al klaar of wat? dat kind krijgt nu zeker ineens alle aandacht![]()
Al langquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
is dat aftimmeren al klaar of wat?
Waarschijnlijk wel, want ik krijg het in ieder geval niet meerquote:dat kind krijgt nu zeker ineens alle aandacht![]()
Jawel Baaike! Die RVS-jongens gewoon in een afwassopje doen heur!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee joh filter van rvs ga je toch zelf niet met een handsopje schoonmaken.
Vroeger had je van die witte filter van sorbo die kon je met een handsopje schoonmaken !
Ook maar paar keer dan moest je een nieuwe kopen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm... mijn schoonmoeder begon ook over verkleuren.
En toen zeiden stinkie en ik in koor 'nou en? Als ze maar hun werk blijven doen'.
Het hangt hier zo laag boven het gas dat we er toch niet tegenaan hoeven te kijken.
En dat handsopje... ik weet precies hoe dat gaat bij mij... dat stel ik dan weer 100 jaar uit enzo.![]()
Ohw, BE, wat verschrikkelijk zeg..is idd klote wat Duderinnetje ook zegt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Haaibaaike... vanwege de inbraken ligt de camera hier standaard opgeborgen en dus maken we niet zo heel veel foto's omdat hij nooit voor het grijpen ligt.Beetje jammer wel.
Vervelend dat zoiets je woongenot nog zo ondermijnen kanquote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, heel lullig gezegd kunnen en willen we nog even niet weg ivm financien. We wonen hier nog zo kort dat we dan weer net aan quitte zouden spelen etc. etc.
Maar dat we gaan staat wel vast hoor. We zijn allebei toch nog best schrikkerig en als er iemand 's avonds te lang bij ons voor blijft staan bij het uitlaten van de hond zitten we allebei toch te loeren.
Maar goed, ik denk dus over een jaartje of 2 dus pas.
Dus nu toch maar gewoon wat dingen tweaken en pimpen enzo.
Heel begrijpelijk, die reden om nog even te blijven.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, heel lullig gezegd kunnen en willen we nog even niet weg ivm financien. We wonen hier nog zo kort dat we dan weer net aan quitte zouden spelen etc. etc.
Maar dat we gaan staat wel vast hoor. We zijn allebei toch nog best schrikkerig en als er iemand 's avonds te lang bij ons voor blijft staan bij het uitlaten van de hond zitten we allebei toch te loeren.
Maar goed, ik denk dus over een jaartje of 2 dus pas.
Dus nu toch maar gewoon wat dingen tweaken en pimpen enzo.
Metrotegels.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... Reese is geweest, we hebben het matje bekeken.
Dat leek het even te zijn, maar uiteindelijk denken we toch van niet...
Reese is falikant tegen metro-tegels terwijl ik/wij die wel zien zitten nog steeds. Te veel hoekjes en schuine kantjes in de verder vrij strakke keuken.
We twijfelen dus nog even door. Wrsch wachten we gewoon tot het blad erop ligt en gaan dan eens kijken wat we denken dat mooi zal zijn.
absoluut!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:13 schreef Reese het volgende:
sorry Sanne![]()
![]()
maar ik heb je toch ook veel inspiratie gegeven
Zijn mooie tegels hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef Sanne het volgende:
Dit:
simpele witte metro-tegels met een witte voeg in mijn geval.
en pimpelpaars maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
Wat een gezever. Ik neig inmiddels sterk naar gewoon gipsplaten
en dan plak je er van die weiland/korenveld stickers op, zodat het net lijkt of je in de open natuur staat te kokenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
En in plaats van een nieuw fornuis koken we boven een echt open vuurquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
en dan plak je er van die weiland/korenveld stickers op, zodat het net lijkt of je in de open natuur staat te koken
Gipsplaten boven je keukenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Met alleen een peniskoker om!
Waarom zou BE een peniskoker aan moetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Met alleen een peniskoker om!
Om de afwasborstel altijd bij de hand te hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarom zou BE een peniskoker aan moeten
Slim, heel slimquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om de afwasborstel altijd bij de hand te hebben natuurlijk.
Of een boorhamer op beitel stand met een beitel erinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tegels erafhalen, dat doe je toch met zo'n steenbeitel en een vuist?
Wat voor kleur hebben je nieuwe tegels ? Zijn ze ook ongeveer hetzelfde formaat als de oude ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
De tegels zijn er!Zo fijn als het sneller is dan wat men denkt!
Morgen ga ik ze ophalen en dan hopelijk gaan we dit weekend dus de boel afmaken!
Ik wil metallic zilver muurverf en houtwerk glanswit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even een gummetje gebruikt Bluezz.![]()
Ehm... de handjes op de eerste foto zijn van mijn vader, de mouw op de 2e is wel F.
Ik ben benieuwd naar je gang/trappenhuis, wat gaan jullie doen?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef sobotta het volgende:
het is echt een enorme transformatie zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van te voren dacht ik dat met een klein budget en zo'n lelijke keuken om mee te beginnen niet veel kon veranderen, maar ik vind het echt ongelofelijk wat jullie hebben gedaan!
Ja ja zeggen dat je de keuken wil bekijken maar ondertussen ga jij voor Sashaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Yoni het volgende:
Wauw![]()
Ik moet nodig die keuken in het echt komen bekijken
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben van Yoni een foto-sessie kado gekregen als kraamkado, mss een leuke serie maken op het aanrecht?![]()
![]()
Oh.quote:*aanvulling:
Foto's van Sasha, Dude... van Sasha!
Wouw!! was ik ook maar es vast zoverquote:Op maandag 17 maart 2008 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Eerst zonder, dan met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close-upje:
[ afbeelding ]![]()
Nu nog kitten, een latje bovenlangs, de stopcontacten en de lampjes en dan is het klaar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef truttebosje het volgende:
moooooi BE gelijk weer een heel ander gezicht met voegsel ertussen.
als ie beneden is hand je de kleertjes op door op de trap te staan, als ie boven is kan het drogen en kun je ook de trap op en af lopen zonder met je kop door de kleren te moetenquote:Op zondag 23 maart 2008 00:45 schreef bleiblei het volgende:
Wat is de handigheid ervan dat je em naar beneden kunt halen?
Is zo'n zaag gewoon bij de bouwmarkt tekoop??quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Figuurzagen voor gevorderden!
[ afbeelding ]
Ik denk zelf dat je dan bij de iets betere gereedschapswinkel moet gaan zoeken; ik zelf heb ze nog nooit bij de bouwmarkt zien liggenquote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is zo'n zaag gewoon bij de bouwmarkt tekoop??
Ik moet vandaag toch nog naar praxis, dus ik ga even kijken!!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zaagje was hier bij de praxis te koop, bij de tegelspullen (ze hebben ook van hetzelfde soort spul voegenkrabbers).
Ik heb nog bij de gamma gekeken, maar daar hadden ze ze niet.
Maar het is echt briljant!Het gaat echt supermakkelijk vond ik, en dan hadden we nog extra dikke tegels hier! IJzerzagen is zwaarder.
Ik durf niet te zeggen of het fineer of plastic was, maar ik heb gewoon met normale lakrollers gerold. Terwijl de deurtjes er nog in hingen.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef zwahiel het volgende:
maar was het fineer / gelamiteerd? ik heb standaard Bruynzeel deurtjes (Bruynzeel 2000 keuken) maar wil 't ook graag zo mooi hoogglans hebben... Volgens mij heb ik een of andere plastic laag erop zitten die er eerst af moet. Dus dan zou ik eerst aan de primer moeten volgens mij.
Bij jou is 't wel erg goed gelukt hoor, heb je nog een op een speciale manier gerolt? Speciale rollers gebruikt?
'Onze' Praxis heeft niet zo'n tegelzaagquote:Op maandag 24 maart 2008 09:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet vandaag toch nog naar praxis, dus ik ga even kijken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |