Aha dus een jongenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
In eerste instantie hebben we een hangwiegje voor de eerste paar maanden (3-4) en daarna gaat hij in een simpel wit Ikea bedje, maar dat moet nog aangeschaft worden.
Klinkt erg mooi! Dat kastje voor boven de commode heb ik gezien in een ander topic ja, erg leuk! Hangwiegje klinkt ook echt leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het zijn hele strakke simpele meubeltjes met een recht handgreepje.
We hebben alleen de commode en de kast genomen.
Boven de commode komt een houten rekje te hangen dat ik nog had en dat ik wit geverfd heb.
In eerste instantie hebben we een hangwiegje voor de eerste paar maanden (3-4) en daarna gaat hij in een simpel wit Ikea bedje, maar dat moet nog aangeschaft worden.
Wauw spannend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nu 28 weken. Nog 6 weken werken!
Bedankt voor de tip Jan! We hebben er eentje uit een winkel en ik denk dat die tegenwoordig allemaal wel aardig aan de maat zijn, maar goed, ook dat zijn gemiddelden. Even opletten van de week dus.
Nou, nog een keertje dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Wauw spannend!
En om nog even verder offtopic te gaan...is dit jullie eerste kindje?![]()
Dat is te hoog hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef Solingjan het volgende:
Even een tip over de commode. Zorg er voor dat de commode net zo hoog is als je ellebogen.
Dus als je je onderarm op de commode legt mag je rug niet doorbuigen.
Want denk aan je rug.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:26 schreef Adelante het volgende:
pist janus niet de hele babykamer onder?
Zeg wat ben jij nog laat wakker, je bent toch niet aan het klusseren hequote:Op zondag 7 oktober 2007 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is er maar heel even geweest! En vanaf nu is de kamer ook taboe voor de poezen.
Maar... het antibiotica-kuurtje heeft zijn werk gedaan lijkt het. Al een paar dagen geen plas meer!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie is er niet, dus val ik 'jullie' maar lastig met mijn vorderingen.
-->Nu eens kijken of ik het aandurf om het wiegje op te gaan hangen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef Brighteyes het volgende:![]()
*even terug kijkt...
Wauw!
Ehm... puur toeval, maar wel heel sjiek idd!![]()
Of zou dat dan toch mijn ingebouwde decoratie-radar zijn.![]()
Net nog even naar Ikea geweest, lampjes gekocht. Ik ga zo maar eens iig de plank en 1 van de lampjes ophangen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee. echt?en mooie buik heb je hoor
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehehe, nice seeing you!
Ook al was het maar heel kort.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Reese het volgende:
Ik heb nog een keer goed gekeken.Die groene streep die gelijk loopt met de kast is ook heel tof! Goed gezien, Bloes! Oh, maar vooral goed uitgekiend, natuurlijk BE!
Het is trouwens wel weer een typisch K&W topic. Laat je vol trots je harde werk zien, krijg je de nodige en terechte complimentjes en áltijd zit er wel weer iemand tussen die ongevraagd én ongewenst advies gaat zitten geven over materiaalkeuze, aanpak, uitvoering, etc.Echt ongelooflijk.
![]()
Nou ja, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik krijg er een sik van.
Wat wordt het stoer!! Leuk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef Brighteyes het volgende:voor Reese en ook eentje voor Truttebosje. Ik trek me er nl. meestal toch geen fluit van aan.
![]()
Het geverfde (ja, het moet toch iets met K&W te maken hebben nog) rekje hangt nu boven de commode dus stukje bij beetje is het meer en meer af.
Nu nog een keer goed stoffen en stofzuigen en dan is het wel zo ongeveer klaar.![]()
[ afbeelding ]
Het zijn de hormonenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, met moeite.
stinkie was vandaag thuis dus die is vanmiddag toch nog maar weer gaan werken.
Ik heb morgen een aantal afspraken dus kan onmogelijk vrij, dus hij moet wel morgen, maar heeft niet echt veel dagen/uren over. Dus als ze een beetje doorwerken kan hij evt. 's middags nog gaan werken. Hij heeft geregeld dat hij dan in Utrecht kan gaan zitten ipv in Amersfoort, scheelt nog wat reistijd.
Ach... het is even niet anders. Ik kan zo vlak voor mijn verlof ook niet echt makkelijk meer vrij nemen vind ik, en die afspraken zijn sowieso niet af te zeggen.
Wat een geouwehoer... Het antwoord is dus gewoon 'ja'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |