Metrotegels.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... Reese is geweest, we hebben het matje bekeken.
Dat leek het even te zijn, maar uiteindelijk denken we toch van niet...
Reese is falikant tegen metro-tegels terwijl ik/wij die wel zien zitten nog steeds. Te veel hoekjes en schuine kantjes in de verder vrij strakke keuken.
We twijfelen dus nog even door. Wrsch wachten we gewoon tot het blad erop ligt en gaan dan eens kijken wat we denken dat mooi zal zijn.
absoluut!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:13 schreef Reese het volgende:
sorry Sanne![]()
![]()
maar ik heb je toch ook veel inspiratie gegeven
Zijn mooie tegels hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef Sanne het volgende:
Dit:
simpele witte metro-tegels met een witte voeg in mijn geval.
en pimpelpaars maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
Wat een gezever. Ik neig inmiddels sterk naar gewoon gipsplaten
en dan plak je er van die weiland/korenveld stickers op, zodat het net lijkt of je in de open natuur staat te kokenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
En in plaats van een nieuw fornuis koken we boven een echt open vuurquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
en dan plak je er van die weiland/korenveld stickers op, zodat het net lijkt of je in de open natuur staat te koken
Gipsplaten boven je keukenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef stinkie het volgende:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Met alleen een peniskoker om!
Waarom zou BE een peniskoker aan moetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Met alleen een peniskoker om!
Om de afwasborstel altijd bij de hand te hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarom zou BE een peniskoker aan moeten
Slim, heel slimquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om de afwasborstel altijd bij de hand te hebben natuurlijk.
Of een boorhamer op beitel stand met een beitel erinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tegels erafhalen, dat doe je toch met zo'n steenbeitel en een vuist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |