Hij is net zo groot als de onze denk ik zo. Levert indd een hele berg ruimte opquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Van buitenaf genomen:
[ afbeelding ]
En nu net even snel van binnenuit:
[ afbeelding ]
Maar het is bijna onmogelijk om op foto te laten zien hoeveel ruimte je er eigenlijk mee wint.
Van buiten ziet het eruit als een heel klein ding, maar van binnen is het echt enorm.
Ze hebben vanmorgen het dak gedaan, de dakdekker is net weg. Als het goed is komen vandaag ook de ramen...
Ik ga zo toch maar naar mijn werk. EN dan laat ik ze wel achter met goeie instructies over de sleutels enzo.
Ik wilde je niet bang maken. Maar ik zou het gewoon nooit doen. Maar gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Je maakt me bang... en dat terwijl ik hier al een paar uur op mijn werk zit.
Grrrr... waarom is dat forum zo graag...
Mooi dat het glas erin zit, toch beter als zeilen of houten platen.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
En... het goede nieuws is dat ze toch vandaag het glas er al in hebben gezet!
Dus met een beetje mazzel zijn ze morgen klaar... dat hoop ik maar.
of het ziet er nu afzichtelijk uit, en kan hij het niet aanzien om dat tot het voorjaar te laten zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dus stinkie gaat mss zelfs dit weekend al beginnen met binnen aftimmeren, hoewel dat pas voor het voorjaar gepland stond.Maar bljikbaar werkt het aanstekelijk.
Alle ramen en deuren (ook in de dakkapel) zitten allemaal netjes met de knippen dicht, dus hopelijk valt het mee. Want daarom vind ik die steiger idd ook niet zo tof.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Gurb het volgende:
[..]
of het ziet er nu afzichtelijk uit, en kan hij het niet aanzien om dat tot het voorjaar te laten zitten![]()
Anyway, hopelijk is het een beetje af eind van de dag, en ook een beetje inbraakveilig voor het weekend, want je maakt het een inbreker wel makkelijk met een steiger in de achtertuin
Dit klinkt als een gevalletje huiselijk geweldquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
is dat aftimmeren al klaar of wat? dat kind krijgt nu zeker ineens alle aandacht![]()
Al langquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
is dat aftimmeren al klaar of wat?
Waarschijnlijk wel, want ik krijg het in ieder geval niet meerquote:dat kind krijgt nu zeker ineens alle aandacht![]()
Jawel Baaike! Die RVS-jongens gewoon in een afwassopje doen heur!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee joh filter van rvs ga je toch zelf niet met een handsopje schoonmaken.
Vroeger had je van die witte filter van sorbo die kon je met een handsopje schoonmaken !
Ook maar paar keer dan moest je een nieuwe kopen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm... mijn schoonmoeder begon ook over verkleuren.
En toen zeiden stinkie en ik in koor 'nou en? Als ze maar hun werk blijven doen'.
Het hangt hier zo laag boven het gas dat we er toch niet tegenaan hoeven te kijken.
En dat handsopje... ik weet precies hoe dat gaat bij mij... dat stel ik dan weer 100 jaar uit enzo.![]()
Ohw, BE, wat verschrikkelijk zeg..is idd klote wat Duderinnetje ook zegt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Haaibaaike... vanwege de inbraken ligt de camera hier standaard opgeborgen en dus maken we niet zo heel veel foto's omdat hij nooit voor het grijpen ligt.Beetje jammer wel.
Vervelend dat zoiets je woongenot nog zo ondermijnen kanquote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, heel lullig gezegd kunnen en willen we nog even niet weg ivm financien. We wonen hier nog zo kort dat we dan weer net aan quitte zouden spelen etc. etc.
Maar dat we gaan staat wel vast hoor. We zijn allebei toch nog best schrikkerig en als er iemand 's avonds te lang bij ons voor blijft staan bij het uitlaten van de hond zitten we allebei toch te loeren.
Maar goed, ik denk dus over een jaartje of 2 dus pas.
Dus nu toch maar gewoon wat dingen tweaken en pimpen enzo.
Heel begrijpelijk, die reden om nog even te blijven.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, heel lullig gezegd kunnen en willen we nog even niet weg ivm financien. We wonen hier nog zo kort dat we dan weer net aan quitte zouden spelen etc. etc.
Maar dat we gaan staat wel vast hoor. We zijn allebei toch nog best schrikkerig en als er iemand 's avonds te lang bij ons voor blijft staan bij het uitlaten van de hond zitten we allebei toch te loeren.
Maar goed, ik denk dus over een jaartje of 2 dus pas.
Dus nu toch maar gewoon wat dingen tweaken en pimpen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |