En heb je ook een foto van buiten het hokje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
En heb je ook een foto van buiten het hokje?
Pas op je woorden strontvreter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Goed topic, laat die slet eens beginnen met Photobucket!Gekloot altijd
[..]
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijn![]()
Aan de andere kantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Goed topic, laat die slet eens beginnen met Photobucket!Gekloot altijd
Zo'n vermoeden had ik alquote:[..]
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rustig aan hè tegen mijn mattie [afbeelding]
Fok! MCverenigt zich, -XX- opgepast!
![]()
[..]
Rustig aan hè tegen mijn mattie
![]()
[..]
Fok! MC [afbeelding]verenigt zich, -XX- opgepast!
![]()
het was hicham, hij wil zijn Bike niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef Rib-i het volgende:
server kan niet worden gevonden...
Mischien hebben ze hier de hostsfile aangepast
Rustig aan hè tegen mijn mattie
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd [afbeelding]
Ff boekie lezen [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Hmm, doe maar nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doh, Cold War between you and me [afbeelding]
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd
Vette kookwekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
Hoog pubergehalte opmerkingquote:maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, doe maar nietheb zo het idee dat ik het ga verliezen
Dus Raus is blij met jouw "apparaat"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
Keigaaf [/rausdouwer] apparaat trouwens!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:10 schreef The_stranger het volgende:
Jetslets:
nsfw, Mojave, Alternate
Turbopulp:
The_stranger
Basisscholieren:
Snowbite, YellowBedWetter, Domai
Lollercopter:
ChopperMick, Lightning_NL
Joyriders:
FuriousFlitsFritsDragoljubKoploperkopper
Zweefnurts:
cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetterDisclaimer:
Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hoog pubergehalte opmerking [afbeelding]
[..]![]()
Wel jammer dat je die fighter wil verkopen OPM, hopelijk komt er een andere fighter voor terug!
Ik heb zelf ook weinig meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:Wil het wel proberen hoor, maar heb zo het idee dat mijn budget als werkeloze (luie) student niet echt in de buurt komt met jou budget
Zo zie je maar weer dat er veel aan de strijkstok blijft hangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook weinig meer! "Wegens onvoorziene uitgaven"
![]()
Maar een en anders zal in de loop van het jaar wel bijtrekken.
Maar totally werkloos is wel een beetje jammer, WB, Ribi, Makster en hicham die betalen voor jouw motor als loonslaven
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Maar totally werkloos is wel een beetje jammer, WB, Ribi, Makster en hicham die betalen voor jouw motor als loonslaven
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ik heb soms meer gedeeld dan bekend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus Raus is blij met jouw "apparaat"
Wat je al niet deelt met de mc![]()
Ik ben blij dat ik het nog in me heb.quote:
Peddock-stand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, ff remklauwen van m'n schijven gehaaldook gelijk ff gekeken naar hoe ik die voorkant de lucht ik krijg, dat gaat nog lastig worden ben ik bang
Volgens mij heb ik nergens onder het blok ruimte om die krik op te zetten... overal zitten de uitlaagbochten in de weg![]()
Iemand nog tipsafgezien van uitlaatbochten eraf halen dan
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, ff remklauwen van m'n schijven gehaaldook gelijk ff gekeken naar hoe ik die voorkant de lucht ik krijg, dat gaat nog lastig worden ben ik bang
Volgens mij heb ik nergens onder het blok ruimte om die krik op te zetten... overal zitten de uitlaagbochten in de weg![]()
Beste aspirant HK,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...
Zo deden we het met de KTM
Tja, die heb ik dus niet voor de voorkantquote:
Hmm, zou een optie zijn.... als ik een balk had waar ik hem aan kan bevestigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...
Zo deden we het met de KTM
Ik ging er ook niet helemaal vanuit dat hij het afdakje bedoeldequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste aspirant HK,
Vergeet niet wie die schuur gemaakt heeft.![]()
ma/di/wo zijn mijn MF avonden tegenwoordig.quote:Update 17:30: Aangezien we een next day support onderhoudscontract hebben wordt pas morgen de nieuwe fan geleverd. Deze zal dan direct door onze sponsor True worden ingebouwd. Tot die tijd zullen we helaas offline zijn.
Toch kan het wel, ff extra optie voor maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ging er ook niet helemaal vanuit dat hij het afdakje bedoelde
Gewoon onder je uitlaatbochten raggen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Supergoed geregeld daar, compie van secretaresse op de zaak deed het vanochtend ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef worldpimber het volgende:
WTF is dat voor vage bullshit @ MF? Gaat het om een superdeluxe speciaal uitgevoerde hyperfan waar 2 dagen op gewacht moet worden? Waarom schuiven ze de downtime op HP?![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
Daarna kreeg ze de 26 centimeter toen het on knopje onder het bureau ingedrukt werd.[/puber]
Tja, is wel weer veel werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Typhus, kan dat MF niet de tweede helft van de week plat liggen?![]()
[..]
ma/di/wo zijn mijn MF avonden tegenwoordig.
WAT MOET IK NU!!!![]()
[..]
Toch kan het wel, ff extra optie voor maken.
Balk aan de binnenzijde, met balken eronder. Tussen dak en bovenbalkje ruimte voor het spanbandje.![]()
Het geheel kan je optioneel nog reiforcen door te verbinden met het schuurtjeafdakje/balken.
Dat kan gewoonquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon onder je uitlaatbochten raggen?
Turbo op de trophy bouwen? Wel een uitdagingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WAT MOET IK NU!!!![]()
Sjah, geen idee. Ik zou het gewoon doen, krik eronder en omhoog die zooi, zo zwaar is dat niet toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat kan gewoonIk weet niet wat die dingen kunnen hebben
Idd, een keuze die ze zelf gemaakt hebben. Niet zo de Hollander uithangen dus MF!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Maar blijft apart ja, zo overduidelijk vermeldingen over next day support.
De zin van het sleutelen straalt er weer vanaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
Turbo op de trophy bouwen? Wel een uitdaging![]()
Ergens moet er meer inzitten, hetzelfde blok doet in de Daytona 22 pk meer.
Westland, Monster Wateringen, etc, etc.quote:Vandaag weer lekker tussen de kassen gereden. Kan niet wachten om dat zonder oortje te kunnen doen.![]()
Pas nog naar een huis in Naaldwijk gekeken.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, is wel weer veel werkafdakje is wel stevig, maar of het stevig genoeg is om een motor te houden weet ik niet
[..]
Dat kan gewoonIk weet niet wat die dingen kunnen hebben
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
MF is veels te lang down, ik heb nu geen leven![]()
Schroefdraar verder tappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb nog een was op te ruimen, de afwas. You could help me.![]()
En de bedoeling was zo de knippers te fixen.
Heb een grote rondvijl mee van het werk.
Al een beetje gekeken, maar die verdomde knipperfabrikant heeft schroefdraad totaan de knipper er op gezet.
Dus er is geen inbouwmaat dat de knipper inklikt. Het geheel zit er nu in, maar die laatste paar mm lukt niet.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inbouwgat moet groter, of het kunstofschroefdraad moet er op het laatste stukje af. Klok en de klepel.
Vandaar ik je hulp vroeg voor de afwas.![]()
![]()
Inbouwgat moet groter, of het kunstofschroefdraad moet er op het laatste stukje af. Klok en de klepel.
Vandaar ik je hulp vroeg voor de afwas.
De spoilers werken niet, ligt dit aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De spoilers werken niet, ligt dit aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quoten does the trickquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef Worldbeater het volgende:
Idd, ik denk dat Makster zijn vrienden heeft gesproken. [afbeelding]
Tjek ze morgen dan maar. [afbeelding]
Ik ga ff stoeien hier.
[..]
![]()
Vandaar ik je hulp vroeg voor de afwas.
Maaruh kom maar ff brengen die afwas, zalk het ff in de machien zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef worldpimber het volgende:
EvenNu snap ik het helemaal niet meer hoor, met die nieuwe layout doen de spoilers ook vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER
ff checkenSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Mooie opleiding jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef Cageon het volgende:
ipo
Vanuit Schipluiden naar Wateringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
Westland, Monster Wateringen, etc, etc.![]()
Pas nog naar een huis in Naaldwijk gekeken.![]()
Ja, opkankerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als het ongewenst is mag je het best melden hoor, held![]()
[..]
Fok! MC [afbeelding]verenigt zich, -XX- opgepast!
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, opkankeren![]()
schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mogen ze de politie nog wel is leren ja![]()
Hoever ben je opweg naar een vergunning?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Niet zo hard joh. Nu voelt Makster zich gepasseerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vraag BazzieK om rechterhand tips?![]()
Vergunningquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
[/spoiler]
schieten
Dat mogen ze de politie nog wel is leren ja![]()
Hoever ben je opweg naar een vergunning?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, opkankeren![]()
"Verkapt ik heb met wat anders dan mijn puddingbuks geschoten "- ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch ook een bewijs nodig dat je bevoegd bent in het bezit te zijn van een wapen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
VergunningVergunning is voor burgerlulletjes
Nouja vergelijkbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[/spoiler]
"Verkapt ik heb met wat anders dan mijn puddingbuks geschoten "- ...
Eyz voor het geval je het nog niet begrepen had, bazziek studeert over 6 jaar af als stadswachtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een bewijs nodig dat je bevoegd bent in het bezit te zijn van een wapen?![]()
Ja... en?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Eyz voor het geval je het nog niet begrepen had, bazziek studeert over 6 jaar af als stadswacht
Die mogen geen gun dragen....quote:
ow dat stukje had ik even gemistquote:
Onder elke voorvorkpoot een bierkratje zettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een geweldige tip voor mij
Je avatar doet het tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
Iemand al een idee waarom mn avatar het niet doet![]()
Omdat je blind bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
Iemand al een idee waarom mn avatar het niet doet![]()
Is mn niet mn webiconquote:
Nee burgerlulquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een bewijs nodig dat je bevoegd bent in het bezit te zijn van een wapen?![]()
Ga dan naar je opties -> Weergave opties en kijk naar de instellingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:17 schreef ikookhier het volgende:
Is mn niet mn webicondeze staat op fok! bij het fotoboek doet i het wel
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, een keuze die ze zelf gemaakt hebben. Niet zo de Hollander uithangen dus MF!
[..]
De zin van het sleutelen straalt er weer vanaf.![]()
Wat is er nou veel werk aan een dwarsbalk onder je dak, met daaronder 2 palen.
Zitten 2 balkjes 'tussen'... die zijn dus lang niet stevig genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder idd geen zin om nog meer aan dat afdakje te sleutelendie doet nu waar die voor bedoelt is.... tijd voor de Blade
Hmm, ik wist wel dat je een goede tip hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon ff stuk hout ofzo tussen je uitlaten en je blok?
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Onder elke voorvorkpoot een bierkratje zetten[/Geerd]
Vooral handig omdat de voorvorkpoten nou juist hetgene zijn die eruit moeten
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga dan naar je opties -> Weergave opties en kijk naar de instellingen![]()
Uploadicons en "voorkeur voor usericons omkeren?"
Vind het wel relaxed hoor deze layout
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw.
Verdomde held dat je er benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga dan naar je opties -> Weergave opties en kijk naar de instellingen![]()
Uploadicons en "voorkeur voor usericons omkeren?"
Vind het wel relaxed hoor deze layout
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:28 schreef ikookhier het volgende:
Verdomde held dat je er benHad er overheen gelezen
![]()
Heb je soms plugins geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:Ik zit alweer op de oude layout... misschien toch maar eens weer terugzetten naar de nieuwe, want ik zie geen previews meer enzo.. leuk ook iedere keer die foutmelding als je wil quoten
Ja dat kan ik wel voor je doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
WAT MOET IK NU!!!![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede![]()
![]()
Maar "normale mensen" zien de zwarte
In je profiel staat trouwens, muzikant/monteur.. wat monteer je?![]()
Wat doe je nu voor werk dan ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanden/daken![]()
[afbeelding]
Was leuk om te maken![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Monteur kleinmetaal.
Nu panelen maken voor zaragoza misschien ook daar heen![]()
Wel lekker,Bastognequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik kon vandag naar Bastogne, maar dikke arie hee. Ga ff om 05:30 in de auto zittenBen vorige week al een paar keer TE vroeg op gestaan, ik koos eiren voor mijn geld. En bovendien, Bastogne
Komen toch die koekies vandaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
Heb je soms plugins geïnstalleerd?![]()
En beter wen je gewoon ff aan de andere layout![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Voorbeeld:
Daar vergat ik helemaal op te postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is duidelijk, dat zou ik ook gaan verliezen
geen geld over voor zulks mooie dinghen
![]()
Wie nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo he
Ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Sinds wanneer, wat en hoe ken jij fok!![]()
Best al veel postjes in iets meer dan een jaar gesprokkeld.
Toch niet af en toe stiekem meegelezen hier.![]()
![]()
hey jou sig is waarheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
Ik moet zowaar werken voor mijn geld
En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Aha, een echte diehard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....
Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.quote:en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.quote:Ik moet zowaar werken voor mijn geld
Donno. 23 geloof ik.quote:En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Die van mij!quote:
Kringspiermusketiersquote:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?quote:
Idd, superkrisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef Makster het volgende:
Mooi apparaat WP
Heb deze altijd al de chickste gevondenSuperkris
heeft hem geloof ik ook op z'n extra gekkuh ZXR600
Ding ziet er echt fucking compleet en verbazinwekkend simpel uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:25 schreef Kevjan het volgende:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!. Voor de prijs hoef je het niet laten, want ze waren niet eens zo enorm duur volgens mij. Ziet er mooi compleet uit
bikk0lquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Kevjan het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook over de 40k gegaan.
Doet best een beetje pijn dat getal
[afbeelding]
Mag 60.000 ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nouquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk, valt alleen een beetje op een ZX12 teller op een ZXR400
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nou
Over naaien en voertuigen gesproken, rib, nog iets van die bmw gehoord?
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijs
Wel helemaal compleet, gemaakt en goed maar ik heb het er niet voor over![]()
Zijn motor rijdt tenminstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Kevjan, je hebt Xenon op je oude afgetrapte Kawa? Gozer
Je hebt serieuze interessequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manDoe eens een keer wat foto's en info mailen ofzo
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn motor rijdt tenminste
Chapter NB van de MC heeft even niet veel in te brengen
Ligt aan de overige info maar ben vooralsnog serieus jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt serieuze interesseDan wil ik wel moeite doen zucht
![]()
Ik laat je deze week wat weten
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?
Super Size mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....
Beter verkopen we die van ons en gaan we naar de Mac om de opbrengst, 13, 86 euro, op te maken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga pitten man, morgen de werkelozen weer sponsoren
/Worldpimber
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als de werkelozen het van mijn salaris moeten hebben krijgen ze hongerIk had een sabaticalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
quote:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, een echte diehard. [afbeelding]
Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ffquote:Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.![]()
![]()
Maar wil je zeggen dat je in het weekend een sociaal leven hebt?![]()
Hij's niet kapot te krijgenquote:En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.![]()
![]()
Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regentquote:Zit je nog in Brielle?![]()
Een vrouw van 29quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Een vrouw van 29
Een bodybuildster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Nog 1 jaar, dan is het over meid. Post nog snel ff wat pics![]()
Een oude puber. I like that.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te worden
Veel meeer dan ik inschatte.quote:Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ff
Baby?quote:Alleen bestaat dat helaas niet uit al te veel motorrijden
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.quote:Hij's niet kapot te krijgen
Verhuizen, grootste plannen?quote:Hoewel ik volgend jaar denk ik wel wil kijken voor wat anders. Hoewel verhuizen nr1 op de prio lijst is, dus we zien wel
Klinkt goed.quote:Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regent
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.quote:Wat spook jij tegenwoordig uit?
Kijk maar ff op MF.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 03-10-2007 13:25:32 ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een oude puber. I like that.
[..]
Veel meeer dan ik inschatte.![]()
![]()
![]()
[..]
Baby?![]()
[..]
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
[..]
Verhuizen, grootste plannen?![]()
[..]
Klinkt goed.![]()
[..]
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
[..]
Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Het verklaard de visolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Verklaring pleaaaaze.![]()
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
Dees ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:53 schreef Dark0z het volgende:
Sindskort heb ik ook een motor, nog wel licht rijbewijs helaas.
laatst mn koppaking eruit geblazen : / wat resulteerde in een dikke witte rookpluim achter mijn motor. Gelukkig past zo'n ding ook nog achterin een ford transit, nooit geweten dat je een motor zo makkelijk kan jatten als hij los staat.
Mijn motortje
meer 'grotere' foto's
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:25 schreef Dark0z het volgende:
De topics vliegen ook snel voorbij.... Mijn vorige post was 2 topics terugmoest het helemaal terug zoeken.
Maare,
weet iemand nog een motorpak die een beetje bij mijn motor past, maar het moet niet precies dezelfde kleuren, want over 2 a 3 jaar neem ik toch weer een ander. Dus het moet eigenlijk beetje overal bij passen. Mijn motor is metallica rood met wit. foto'tje:
Vanmiddagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:35 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Wanneer heb jij geen Big Bek Mac
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Profiel gebaseerd op de posts van WB:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:14 schreef worldpimber het volgende:
Maar frautie ken ik volgens mij wel van dat roze nijntje icoontje van MF
Als je elkaar lang niet gesproken hebt, maar wel iets gedeeld hebt, moet je ff bijpraten heH.quote:Tevens die gigantische uitgepakte quote, onnodig mên
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilen)
WB was een fanatiek sportschool ganger
sportschool > bodybuilen
Visolie = bekend onder de bodybuilers
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie was in WB's auto [afbeelding]
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Of is dit ietwat ver gezocht![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
naar de buitenwereld 'vrome' moslim
The art of "het ver zoeken" wekt altijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, jullie zijn goed! [afbeelding]
Touchéquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.![]()
![]()
![]()
Kun je uit zetten bij je optiesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Makster het volgende:
Echt FOK wat doe je. Gewoon ads plaatsen van google en zulks onder posts die geplaatst zijn![]()
Avond
Ok jullie mogen stemmen, ga ik rennen of niet
Neeehquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:56 schreef -XX- het volgende:
Avond![]()
Mf werkt weer
Vette stuntfiets heeft Da Liks zeg.![]()
[afbeelding]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je uit zetten bij je opties
En ga maar rennen
Voelt t als een verplichting danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnen![]()
Shit, moet ik echt gaan rennen
Ik vind dat echt een stuntfiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Vet
Vond die blade een stuk vetter![]()
Dat niet, maar zelfdiscipline is de basis voor een succesvol levenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voelt t als een verplichting dan![]()
Wat lul je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef -XX- het volgende:
Ik vind dat echt een stuntfiets.![]()
Zo met die stangentjes, die kleurtjes.Jes jes...
Yeah tell her brother Beavisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
Ja mennn, lekker opgepropt, steppies, klein b stuurtje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:![]()
29!!
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremovequote:
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.quote:Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
Jups, groter wonenquote:Verhuizen, grootste plannen?![]()
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg watquote:Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
quote:Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Dat was best een ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat een verhaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
Joehoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
[..]
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.
Zal ook geen traantje laten als ik deze total, terwijl dat bij een tupperware bak misschien wel 't geval zou zijn.
T draait om rijplezier![]()
[..]
Jups, groter wonen
[..]
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
[..]
Dat was best een ervaring
[..]
OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
lol,quote:
Jij wordt de nieuwe en enige Klinkschakel voor *censuur*.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
quote:T draait om rijplezier![]()
Jups, groter wonen
Commercieel technisch medewerker binnendienst. En vanuit mijn achtergrond probeer ik zoveel mogelijk marketing en reclame te doen. Let the money people think they find us, instead of we them.quote:Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
Ik vond het wel leuk, maar hoe voelde dat nou inderdaad? Was het zo ..euh.. Fiero?quote:Dat was best een ervaring
Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.quote:OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
Je had me tuk! JA.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
-XX- door de bodem. En dan altijd wat van mij zeggen. Haaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Loller pwnd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu mag ik een wens doen!quote:
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.quote:
Niet verklappen want dan komt de wens niet uit.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:14 schreef -XX- het volgende:
Niet verklappen want dan komt de wens niet uit.
![]()
Wenst u maar.
quote:Ik heb mijn gelukssokken aan.
.exequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus nu mag ik een wens doen!![]()
[..]
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.![]()
Hij's wel een beetje aan de korte kant.![]()
En waarom wil hij graag langs de firewall het internet op.![]()
![]()
Ik verwacht dat het foto's download via i-net. Veranderende saverquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus nu mag ik een wens doen!![]()
[..]
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.![]()
Hij's wel een beetje aan de korte kant.![]()
En waarom wil hij graag langs de firewall het internet op.![]()
![]()
Volgens mij krijg jij bij alles met 2 wielen een natte doosquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een stuntfiets.![]()
Zo met die stangentjes, die kleurtjes.Jes jes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Melk en suikerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
zoals bijaa elke dag
, maar dat staat los van de verklaring opgebouwd uit assumptions
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.
Onze creatieve fokkers.![]()
En voor wie zich tekort gedaan voelt ->ik hou ook van jullie!
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij bij alles met 2 wielen een natte doos
Zo niet... post dan eens een lelijke motor
Mijn motor smaak ligt heel breed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Melk en suikerzoals bijaa elke dag
, maar dat staat los van de verklaring opgebouwd uit assumptions
[..]
[afbeelding]![]()
Ik lelijke motoren posten.?
NEIN:!
Sowieso schrijf je zo.
Foto.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Furunkel het volgende:
Hoi, ik heb ook een motor, grouphug?
N/L/P? Ehm, wa?quote:
Owkeequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
Schatje, laten wij eens een stukje gaan rijden samen.![]()
Helemaal my style!
Deze wout loopt jou er echt nog wel uit rooiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat niet, maar zelfdiscipline is de basis voor een succesvol levenLaat je je eigen teugels vieren dan kom je straks bij de wouten terecht of zo, en wie wil dat nou
![]()
![]()
Als je dat al niet snapt heb je hier niet echt wat te zoeken....quote:
quote:
Je wil gewoon je cybervrienden niet delenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je dat al niet snapt heb je hier niet echt wat te zoeken....
doh!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:11 schreef Furunkel het volgende:
[..]
Je wil gewoon je cybervrienden niet delen
Ik ook, maar ben bang van niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik verwacht dat het foto's download via i-net. Veranderende saver
# aangevraagd bij -XX- en Frautie. Dat doen we niet zelf!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Furunkel het volgende:
Hoi, ik heb ook een motor, grouphug?
Maar het ziet dr wel strak uit....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan is het dag vier voor het knipperproject.![]()
Prutserquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat zo nog ff de oven in voor de hechting.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het al gaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat zo nog ff de oven in voor de hechting.![]()
Yep, en hij moet ook nog een belofte invullen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
Hej Pepijn, http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/182864 was toch bij je langs geweest?
Dat moet, anders druk je de verf er zo met je nagel vanaf.quote:
Het ruikt lekker.quote:
.. iets met een lepel op het vuur weet je nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat daar het probleem ligt ... bij jou dus![]()
Wordt nog spannend als ik het zo leesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, en hij moet ook nog een belofte invullen.![]()
![]()
![]()
Problems do not exist. It is all in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat daar het probleem ligt ... bij jou dus![]()
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef worldpimber het volgende:
.. iets met een lepel op het vuur weet je nog.
Ach, je kan het over iedereen schrijven.quote:
Geef toe, BazzieK is een aambeiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Problems do not exist. It is all in the eye of the beholder.![]()
Ik zie er geen gat in!
En toch past het. [/pliesie maatje Bazziek]
Dag 1: Omspaken en nieuwe velgen KL650 by professionalsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.![]()
En als er dan een koperen pakking hergebruikt kon worden was dat mooi meegenomen.![]()
Eh?quote:-XX-periment.![]()
Het is jouw directe maatje van de NB chapter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Geef toe, BazzieK is een aambei
Lastig, maar je kan er enorm om lachen
Dag 1: pimpfaktor, lolfaktor, veel geld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Dag 1: Omspaken en nieuwe velgen KL650 by professionals
Dag 2: Besparen op 2 koperen ringetjes![]()
e-XX-periment DOVE!quote:Eh?
Wat is/was de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.![]()
En als er dan een koperen pakking hergebruikt kon worden was dat mooi meegenomen.![]()
-XX-periment.![]()
[afbeelding]
Lepeltje was daarna blauw en lag tot en met afgelopen weekend nog bij het servies.![]()
Ik heb het op het moment zelf met pinnacle webstore. Ik heb 3,5 week geleden wat besteld, is al afgeschreven maar nog steeds niet ontvangen. De Nederlandse supportafdeling schakelt je door naar een buitenlands nummerquote:[..]
Ach, je kan het over iedereen schrijven.
ws is het gewoon een onschuldige sloddervos.![]()
Ach soquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Dag 1: pimpfaktor, lolfaktor, veel geld.
Dag 2: puberfaktor, lolfaktor, 1 kuub gas voor ¤0,25.![]()
e-XX-periment DOVE!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
Wat is/was de bedoeling
Smelttraject van het lepeltje bepalen
quote:Ik heb het op het moment zelf met pinnacle webstore. Ik heb 3,5 week geleden wat besteld, is al afgeschreven maar nog steeds niet ontvangen. De Nederlandse supportafdeling schakelt je door naar een buitenlands nummerIk heb ruim een kwartier met een Nederlands sprekende medewerker in Ierland gebeld
En nog niets binnen
Was een leuke aanbieding, usb tv kaart voor 25 euro, staat voor ca. 100 euro bij de dixons etc... Als ik het bij de Dixons had gekocht had ik het al. Nu ben ik 25 euro + lang gesprek met Ierland met mobiele telefoon tegen standaard kosten kwijt en heb nog niets ontvangen![]()
En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn knippers voor waren uit de verpakking, en lichtjes bekrast.
Pimber..... is dat normaal bij die optixxxx censuur!![]()
Ik mag over 1,5 week weer bellen. Helpdesk:"Ja maar meneer, als het over 2 weken nog niet binnen is kunnen we pas ervan uitgaan dat er iets mis is gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop voor je dat het gewoon binnenkomt.![]()
Net als ik op het werkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?
Optixxxx is te duur en doet maar wat...
Ik zag al voor het uitpakken dat het al eens uitgepakt was geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?
Voor kuipknippertjes kon ik zo nergens slagen bij motozoom,louis, Gericke, RAID, Motorgoedkoop etc.quote:Optixxxx is te duur en doet maar wat...
Ik ken er meer, en zie er meer. Schone schijn.quote:
Kon je niet vanaf de zaak bellen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag al voor het uitpakken dat het al eens uitgepakt was geweest.
En ja, ik monteer ze gewoon, op de motor kijk je er niet met je neus bovenop.![]()
Heb het wel gemeld, en als ik besloot ze te houden zou hij mij de volgende keer mazzelen.![]()
Je ligt er nog wakker van........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef worldpimber het volgende:Net als dat tandwiel van mij, maanden op gewacht. Na montage een keer thuis gecheckt, bleek 44 te zijn ipv 45. En vervolgens ook nog worden uitgelachen worden in FokMC, dat ik niet zo moet zeuren
![]()
Nee, privé telefoontjes doe ik nog steeds met de eigen telefoonquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon je niet vanaf de zaak bellen.![]()
![]()
Dat zeiden ze in 1999 ook met een 56K modemquote:Verder willen ze van die kaarten af, want binnenkort zijn alle live streams zO te volgen.![]()
Denk trouwens dat je signature niet meer klopt.... zodra pimber die nieuwe teller heeft gemonteerd laten monterenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je ligt er nog wakker van........![]()
Maar is dat ding naar die dealer gegaan met het vierenveertig tandwiel gemonteerd?![]()
![]()
Ik voel een "lotgenoten"-topic op MFquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Net als dat tandwiel van mij, maanden op gewacht. Na montage een keer thuis gecheckt, bleek 44 te zijn ipv 45. En vervolgens ook nog worden uitgelachen worden in FokMC, dat ik niet zo moet zeuren
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:19 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk trouwens dat je signature niet meer klopt.... zodra pimber die nieuwe teller heeft gemonteerd laten monteren
Nu maar ff ptten
Neh, ik heb er nog een ontzettend goedkoop tandwiel toen op gezet. Maar het geinige was dus dat er ook geen zak klopte van de breedte van de ketting en tandwielen die er toen ineens opzaten (gedaan door OptiXXXX dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je ligt er nog wakker van........![]()
Maar is dat ding naar die dealer gegaan met het vierenveertig tandwiel gemonteerd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Nee, eerst moet dat ding rijklaar zijn.
Doe ik ook steeds, en ik heb standaard toch al teveel beltegoed over iedere maand.. als man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
Nee, privé telefoontjes doe ik nog steeds met de eigen telefoon![]()
De Olympische spelen vorig jaar waren het wel. En AL zonder 56k Modem.quote:Dat zeiden ze in 1999 ook met een 56K modem![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef worldpimber het volgende:
Ja, wanneer kan ik eens mijn verhaal kwijt over TLRBoy op MF?![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Nee, eerst moet dat ding rijklaar zijn.
Vertel vertel!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds, en ik heb standaard toch al teveel beltegoed over iedere maand.. als man.![]()
[..]
De Olympische spelen vorig jaar waren het wel. En AL zonder 56k Modem.![]()
[..]
![]()
Ik denk dat hijop mij was omdat ik meerdere TLR rijders over zijn misser op mijn motor heb gesproken.
Terwijl ik hem wel degelijk aanbevolen heb.![]()
Nou ik ga eens pleite, nog 6.5 uur tot de wekker.![]()
So truequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon je niet vanaf de zaak bellen.![]()
![]()
Verder willen ze van die kaarten af, want binnenkort zijn alle live streams zO te volgen.![]()
Daar kun je dan wel 1 dag van genietenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar zeg je wat. [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WB Pwned, ik heb er 0 op staan[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maak het niet erger dan het al isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
So true
Rib-i!!! inversteer die ¤25,- in een nieuwe bike nu het nog kan!dadelijk zit je opgescheept met een nutteloze Pijneikel
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
Joehoe![]()
Still playing WET![]()
?
(mannen , niet te letterlijk opvatten.)
Ik ben liever de enige echte Frautquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
Jij wordt de nieuwe en enige Klinkschakel voor *censuur*.![]()
Een baby lijkt me dan toch wel een serieuze optie.![]()
Is goedquote:Commercieel technisch medewerker binnendienst. En vanuit mijn achtergrond probeer ik zoveel mogelijk marketing en reclame te doen. Let the money people think they find us, instead of we them.![]()
Details doen we wel een keer irl bij een parking meet of zo in 2008.
Vanaf 2003 ben ik mij pas sinds gisteren bewust wie er allemaal mee kunnen lezen.![]()
![]()
bijzonderquote:Ik vond het wel leuk, maar hoe voelde dat nou inderdaad? Was het zo ..euh.. Fiero?![]()
Weet ik dat ook weerquote:Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.
Onze creatieve fokkers.![]()
Daar kan ik wat mee.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 04-10-2007 14:17:51 ]
Middag namens de FokMC'er met de langstequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh dat mag niet, doe je maar via de mail![]()
@ rest: Mogguh, namens de FokMC'er met de laagste km-stand.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maak het niet erger dan het al is![]()
Ik voel me al als een
[afbeelding]
fotosoeptijd
Oeps, moest nog ff editten. Anders weer een vrouw die me niet snapt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh dat mag niet, doe je maar via de mail![]()
Voor de ene een voordeel, voor de andere een dik nadeel.quote:@ rest: Mogguh, namens de FokMC'er met de laagste km-stand.
ja euh, van hetzelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag,
Iedereen van harte gefeliciteerd hey.
Ik zeg op zaterdag een meet ergens in het midden van het land..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het ziet er voor de komende dagen droog uit
[ Bericht 39% gewijzigd door Cageon op 04-10-2007 14:50:32 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dank uquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja euh, van hetzelfde [afbeelding]
Je moet je eigen, knippervierdaagse, posts niet meetellenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
I see a change comming.. oh yeah, it is getting better know!!! [afbeelding]
Veel Triumph plaatjes de laatste tijd binnen de MC.![]()
Ik ben bang dat het een vijfdaagse wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Je moet je eigen, knippervierdaagse, posts niet meetellen
Gewoon lijmen is toch veel makkelijkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een vijfdaagse wordt.
Er loopt bij de kuipknipper een subframe achterlangs, en dat gaat ten koste van de inbouwruimte.
Gisteren had ik de knipper bij me, maar was even vergeten waarom.
Ga er een rubberen Oring omheen doen, montage iets van de kuip af.
Morgen weer kijken hier in de voorraad of iets past..![]()
Vanaaf wel de achterkant fixen.
De carosserieringen kwamen zo mooi uit de oven vanochtend!![]()
Dat kan niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag laatste keer gereden voor het herexamen. Instructeur was tevreden. Rij niet meer te rustig (nu alleen soms wat te sportief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |