Ja dat kan ik wel voor je doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Typhus, kan dat MF niet de tweede helft van de week plat liggen?![]()
ma/di/wo zijn mijn MF avonden tegenwoordig.
WAT MOET IK NU!!!![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede![]()
![]()
Maar "normale mensen" zien de zwarte
In je profiel staat trouwens, muzikant/monteur.. wat monteer je?![]()
Wat doe je nu voor werk dan ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanden/daken![]()
[afbeelding]
Was leuk om te maken![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Monteur kleinmetaal.
Nu panelen maken voor zaragoza misschien ook daar heen![]()
Wel lekker,Bastognequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik kon vandag naar Bastogne, maar dikke arie hee. Ga ff om 05:30 in de auto zittenBen vorige week al een paar keer TE vroeg op gestaan, ik koos eiren voor mijn geld. En bovendien, Bastogne
Komen toch die koekies vandaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
Heb je soms plugins geïnstalleerd?![]()
En beter wen je gewoon ff aan de andere layout![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
Daar vergat ik helemaal op te postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is duidelijk, dat zou ik ook gaan verliezen
geen geld over voor zulks mooie dinghen
![]()
Wie nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo he
Ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Sinds wanneer, wat en hoe ken jij fok!![]()
Best al veel postjes in iets meer dan een jaar gesprokkeld.
Toch niet af en toe stiekem meegelezen hier.![]()
![]()
hey jou sig is waarheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
Ik moet zowaar werken voor mijn geld
En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Aha, een echte diehard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....
Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.quote:en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.quote:Ik moet zowaar werken voor mijn geld
Donno. 23 geloof ik.quote:En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Die van mij!quote:
Kringspiermusketiersquote:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd [afbeelding]
Ff boekie lezen [afbeelding]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?quote:
Idd, superkrisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef Makster het volgende:
Mooi apparaat WP
Heb deze altijd al de chickste gevondenSuperkris
heeft hem geloof ik ook op z'n extra gekkuh ZXR600
Ding ziet er echt fucking compleet en verbazinwekkend simpel uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:25 schreef Kevjan het volgende:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!. Voor de prijs hoef je het niet laten, want ze waren niet eens zo enorm duur volgens mij. Ziet er mooi compleet uit
bikk0lquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Kevjan het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook over de 40k gegaan.
Doet best een beetje pijn dat getal
[afbeelding]
Mag 60.000 ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nouquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk, valt alleen een beetje op een ZX12 teller op een ZXR400
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nou
Over naaien en voertuigen gesproken, rib, nog iets van die bmw gehoord?
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijs
Wel helemaal compleet, gemaakt en goed maar ik heb het er niet voor over![]()
Zijn motor rijdt tenminstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Kevjan, je hebt Xenon op je oude afgetrapte Kawa? Gozer
Je hebt serieuze interessequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manDoe eens een keer wat foto's en info mailen ofzo
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn motor rijdt tenminste
Chapter NB van de MC heeft even niet veel in te brengen
Ligt aan de overige info maar ben vooralsnog serieus jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt serieuze interesseDan wil ik wel moeite doen zucht
![]()
Ik laat je deze week wat weten
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?
Super Size mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....
Beter verkopen we die van ons en gaan we naar de Mac om de opbrengst, 13, 86 euro, op te maken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga pitten man, morgen de werkelozen weer sponsoren
/Worldpimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als de werkelozen het van mijn salaris moeten hebben krijgen ze hongerIk had een sabaticalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |