Ja dat kan ik wel voor je doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Typhus, kan dat MF niet de tweede helft van de week plat liggen?![]()
ma/di/wo zijn mijn MF avonden tegenwoordig.
WAT MOET IK NU!!!![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte is de goede![]()
![]()
Maar "normale mensen" zien de zwarte
In je profiel staat trouwens, muzikant/monteur.. wat monteer je?![]()
Wat doe je nu voor werk dan ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanden/daken![]()
[afbeelding]
Was leuk om te maken![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Monteur kleinmetaal.
Nu panelen maken voor zaragoza misschien ook daar heen![]()
Wel lekker,Bastognequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik kon vandag naar Bastogne, maar dikke arie hee. Ga ff om 05:30 in de auto zittenBen vorige week al een paar keer TE vroeg op gestaan, ik koos eiren voor mijn geld. En bovendien, Bastogne
Komen toch die koekies vandaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kun je goed woordje doen voor me bij -XX-?
![]()
Maar welke icon is nu de goede dan, want ik zie de zwarte en mijn instellingen zijn superieur![]()
![]()
[..]
Heb je soms plugins geïnstalleerd?![]()
En beter wen je gewoon ff aan de andere layout![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
Daar vergat ik helemaal op te postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is duidelijk, dat zou ik ook gaan verliezen
geen geld over voor zulks mooie dinghen
![]()
Wie nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je bent ook niet MF verslaafd ofzo he
Ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Sinds wanneer, wat en hoe ken jij fok!![]()
Best al veel postjes in iets meer dan een jaar gesprokkeld.
Toch niet af en toe stiekem meegelezen hier.![]()
![]()
hey jou sig is waarheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
Ik moet zowaar werken voor mijn geld
En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Aha, een echte diehard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij begon het lang geleden op GoT....
Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.quote:en ik lees weleens mee als ik er aan denk, maar ik kan jullie tempo niet bijhouden.
En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.quote:Ik moet zowaar werken voor mijn geld
Donno. 23 geloof ik.quote:En je hoeveelste motor is dit nu alweer?![]()
Die van mij!quote:
Kringspiermusketiersquote:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd [afbeelding]
Ff boekie lezen [afbeelding]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?quote:
Idd, superkrisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef Makster het volgende:
Mooi apparaat WP
Heb deze altijd al de chickste gevondenSuperkris
heeft hem geloof ik ook op z'n extra gekkuh ZXR600
Ding ziet er echt fucking compleet en verbazinwekkend simpel uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:25 schreef Kevjan het volgende:
Oeh, da's een heel mooi dashboardje WP!. Voor de prijs hoef je het niet laten, want ze waren niet eens zo enorm duur volgens mij. Ziet er mooi compleet uit
bikk0lquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Kevjan het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook over de 40k gegaan.
Doet best een beetje pijn dat getal
[afbeelding]
Mag 60.000 ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nouquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk, valt alleen een beetje op een ZX12 teller op een ZXR400
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n ZX-12 teller die ik nog heb liggen met 26.000 km?
Ken je nog wat tatta's die hun stand van 80.000km willen downgraden?![]()
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achjoh, kans is groot dat zo'n 25kw nerd em ooit overkoopt, wat weten die nou
Over naaien en voertuigen gesproken, rib, nog iets van die bmw gehoord?
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, 3400 euro, 3000 laagste prijs
Wel helemaal compleet, gemaakt en goed maar ik heb het er niet voor over![]()
Zijn motor rijdt tenminstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Kevjan, je hebt Xenon op je oude afgetrapte Kawa? Gozer
Je hebt serieuze interessequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs de knakenhandelturk levert nog meer info manDoe eens een keer wat foto's en info mailen ofzo
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn motor rijdt tenminste
Chapter NB van de MC heeft even niet veel in te brengen
Ligt aan de overige info maar ben vooralsnog serieus jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt serieuze interesseDan wil ik wel moeite doen zucht
![]()
Ik laat je deze week wat weten
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als we die van ons nou aan elkaar tapen, hebben we dan een rijdende motor min of meer?
Super Size mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij lekt olie en die van jou zuipt olie.....
Beter verkopen we die van ons en gaan we naar de Mac om de opbrengst, 13, 86 euro, op te maken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga pitten man, morgen de werkelozen weer sponsoren
/Worldpimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als de werkelozen het van mijn salaris moeten hebben krijgen ze hongerIk had een sabaticalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
quote:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, een echte diehard. [afbeelding]
Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ffquote:Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.![]()
![]()
Maar wil je zeggen dat je in het weekend een sociaal leven hebt?![]()
Hij's niet kapot te krijgenquote:En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.![]()
![]()
Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regentquote:Zit je nog in Brielle?![]()
Een vrouw van 29quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Een vrouw van 29
Een bodybuildster![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Nog 1 jaar, dan is het over meid. Post nog snel ff wat pics![]()
Een oude puber. I like that.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te worden
Veel meeer dan ik inschatte.quote:Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ff
Baby?quote:Alleen bestaat dat helaas niet uit al te veel motorrijden
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.quote:Hij's niet kapot te krijgen
Verhuizen, grootste plannen?quote:Hoewel ik volgend jaar denk ik wel wil kijken voor wat anders. Hoewel verhuizen nr1 op de prio lijst is, dus we zien wel
Klinkt goed.quote:Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regent
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.quote:Wat spook jij tegenwoordig uit?
Kijk maar ff op MF.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 03-10-2007 13:25:32 ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een oude puber. I like that.
[..]
Veel meeer dan ik inschatte.![]()
![]()
![]()
[..]
Baby?![]()
[..]
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
[..]
Verhuizen, grootste plannen?![]()
[..]
Klinkt goed.![]()
[..]
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
[..]
Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Het verklaard de visolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Verklaring pleaaaaze.![]()
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
Dees ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:53 schreef Dark0z het volgende:
Sindskort heb ik ook een motor, nog wel licht rijbewijs helaas.
laatst mn koppaking eruit geblazen : / wat resulteerde in een dikke witte rookpluim achter mijn motor. Gelukkig past zo'n ding ook nog achterin een ford transit, nooit geweten dat je een motor zo makkelijk kan jatten als hij los staat.
Mijn motortje
meer 'grotere' foto's
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:25 schreef Dark0z het volgende:
De topics vliegen ook snel voorbij.... Mijn vorige post was 2 topics terugmoest het helemaal terug zoeken.
Maare,
weet iemand nog een motorpak die een beetje bij mijn motor past, maar het moet niet precies dezelfde kleuren, want over 2 a 3 jaar neem ik toch weer een ander. Dus het moet eigenlijk beetje overal bij passen. Mijn motor is metallica rood met wit. foto'tje:
Vanmiddagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:35 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Wanneer heb jij geen Big Bek Mac
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Profiel gebaseerd op de posts van WB:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:14 schreef worldpimber het volgende:
Maar frautie ken ik volgens mij wel van dat roze nijntje icoontje van MF
Als je elkaar lang niet gesproken hebt, maar wel iets gedeeld hebt, moet je ff bijpraten heH.quote:Tevens die gigantische uitgepakte quote, onnodig mên
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilen)
WB was een fanatiek sportschool ganger
sportschool > bodybuilen
Visolie = bekend onder de bodybuilers
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie was in WB's auto [afbeelding]
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Of is dit ietwat ver gezocht![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
naar de buitenwereld 'vrome' moslim
The art of "het ver zoeken" wekt altijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, jullie zijn goed! [afbeelding]
Touchéquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.![]()
![]()
![]()
Kun je uit zetten bij je optiesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Makster het volgende:
Echt FOK wat doe je. Gewoon ads plaatsen van google en zulks onder posts die geplaatst zijn![]()
Avond
Ok jullie mogen stemmen, ga ik rennen of niet
Neeehquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:56 schreef -XX- het volgende:
Avond![]()
Mf werkt weer
Vette stuntfiets heeft Da Liks zeg.![]()
[afbeelding]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je uit zetten bij je opties
En ga maar rennen
Voelt t als een verplichting danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnen![]()
Shit, moet ik echt gaan rennen
Ik vind dat echt een stuntfiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Vet
Vond die blade een stuk vetter![]()
Dat niet, maar zelfdiscipline is de basis voor een succesvol levenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voelt t als een verplichting dan![]()
Wat lul je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef -XX- het volgende:
Ik vind dat echt een stuntfiets.![]()
Zo met die stangentjes, die kleurtjes.Jes jes...
Yeah tell her brother Beavisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
Ja mennn, lekker opgepropt, steppies, klein b stuurtje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:![]()
29!!
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremovequote:
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.quote:Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
Jups, groter wonenquote:Verhuizen, grootste plannen?![]()
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg watquote:Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
quote:Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Dat was best een ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat een verhaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
Joehoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
[..]
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.
Zal ook geen traantje laten als ik deze total, terwijl dat bij een tupperware bak misschien wel 't geval zou zijn.
T draait om rijplezier![]()
[..]
Jups, groter wonen
[..]
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
[..]
Dat was best een ervaring
[..]
OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
lol,quote:
Jij wordt de nieuwe en enige Klinkschakel voor *censuur*.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
quote:T draait om rijplezier![]()
Jups, groter wonen
Commercieel technisch medewerker binnendienst. En vanuit mijn achtergrond probeer ik zoveel mogelijk marketing en reclame te doen. Let the money people think they find us, instead of we them.quote:Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
Ik vond het wel leuk, maar hoe voelde dat nou inderdaad? Was het zo ..euh.. Fiero?quote:Dat was best een ervaring
Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.quote:OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |