quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je schrijft het als Ciabatta, en ik had toen dat Big Mac menu weet je nog?![]()
quote:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, een echte diehard. [afbeelding]
Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ffquote:Verrassend dat meelezen. En ik maar denken dat we redelijk anoniem waren.![]()
![]()
Maar wil je zeggen dat je in het weekend een sociaal leven hebt?![]()
Hij's niet kapot te krijgenquote:En vanwaar nog steeds dievia de middenbok op circuit crashendeoude CBR600F.![]()
![]()
Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regentquote:Zit je nog in Brielle?![]()
Een vrouw van 29quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Een vrouw van 29
Een bodybuildster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Nog 1 jaar, dan is het over meid. Post nog snel ff wat pics![]()
Een oude puber. I like that.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef Frautie het volgende:
Volgens mij meer een indicatie dat ik oud begin te worden
Veel meeer dan ik inschatte.quote:Schat jezelf nu niet te hoog in he. Als ik er aan denk lees ik ff
Baby?quote:Alleen bestaat dat helaas niet uit al te veel motorrijden
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.quote:Hij's niet kapot te krijgen
Verhuizen, grootste plannen?quote:Hoewel ik volgend jaar denk ik wel wil kijken voor wat anders. Hoewel verhuizen nr1 op de prio lijst is, dus we zien wel
Klinkt goed.quote:Jups, volgende week weer naar de UK. Hopen dat 't niet regent
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.quote:Wat spook jij tegenwoordig uit?
Kijk maar ff op MF.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 03-10-2007 13:25:32 ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een oude puber. I like that.
[..]
Veel meeer dan ik inschatte.![]()
![]()
![]()
[..]
Baby?![]()
[..]
Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
[..]
Verhuizen, grootste plannen?![]()
[..]
Klinkt goed.![]()
[..]
Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
[..]
Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Het verklaard de visolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Verklaring pleaaaaze.![]()
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
Dees ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig plaatje trouwens.--> [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:53 schreef Dark0z het volgende:
Sindskort heb ik ook een motor, nog wel licht rijbewijs helaas.
laatst mn koppaking eruit geblazen : / wat resulteerde in een dikke witte rookpluim achter mijn motor. Gelukkig past zo'n ding ook nog achterin een ford transit, nooit geweten dat je een motor zo makkelijk kan jatten als hij los staat.
Mijn motortje
meer 'grotere' foto's
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:25 schreef Dark0z het volgende:
De topics vliegen ook snel voorbij.... Mijn vorige post was 2 topics terugmoest het helemaal terug zoeken.
Maare,
weet iemand nog een motorpak die een beetje bij mijn motor past, maar het moet niet precies dezelfde kleuren, want over 2 a 3 jaar neem ik toch weer een ander. Dus het moet eigenlijk beetje overal bij passen. Mijn motor is metallica rood met wit. foto'tje:
Vanmiddagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:35 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Wanneer heb jij geen Big Bek Mac
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
29!!
Profiel gebaseerd op de posts van WB:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
WIE IS FRAUTIE!??
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:14 schreef worldpimber het volgende:
Maar frautie ken ik volgens mij wel van dat roze nijntje icoontje van MF
Als je elkaar lang niet gesproken hebt, maar wel iets gedeeld hebt, moet je ff bijpraten heH.quote:Tevens die gigantische uitgepakte quote, onnodig mên
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB kent Frautie (doet iets met bodybuilen)
WB was een fanatiek sportschool ganger
sportschool > bodybuilen
Visolie = bekend onder de bodybuilers
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie was in WB's auto [afbeelding]
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Of is dit ietwat ver gezocht![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
naar de buitenwereld 'vrome' moslim
The art of "het ver zoeken" wekt altijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, jullie zijn goed! [afbeelding]
Touchéquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, wel opvallend dat dit soort dingen bij een naar de buitenwereld 'vrome' moslim blijven hangen.![]()
![]()
![]()
Kun je uit zetten bij je optiesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Makster het volgende:
Echt FOK wat doe je. Gewoon ads plaatsen van google en zulks onder posts die geplaatst zijn![]()
Avond
Ok jullie mogen stemmen, ga ik rennen of niet
Neeehquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Frautie > WB > Auto > ... > gesprek > bodybuilen > Olie > Visolie > WB aan de visolie![]()
Vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:56 schreef -XX- het volgende:
Avond![]()
Mf werkt weer
Vette stuntfiets heeft Da Liks zeg.![]()
[afbeelding]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je uit zetten bij je opties
En ga maar rennen
Voelt t als een verplichting danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat ze het uberhaupt durven verzinnen![]()
Shit, moet ik echt gaan rennen
Ik vind dat echt een stuntfiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Vet
Vond die blade een stuk vetter![]()
Dat niet, maar zelfdiscipline is de basis voor een succesvol levenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voelt t als een verplichting dan![]()
Wat lul je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef -XX- het volgende:
Ik vind dat echt een stuntfiets.![]()
Zo met die stangentjes, die kleurtjes.Jes jes...
Yeah tell her brother Beavisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
Ja mennn, lekker opgepropt, steppies, klein b stuurtje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat lul je?![]()
Hij heeft een vette SS om mee te stannah en jij komt met dit poepding aanzetten?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:![]()
29!!
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremovequote:
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.quote:Ik verbaas me, zeker na dat middenbok verhaal. En hoge inkomen.![]()
Jups, groter wonenquote:Verhuizen, grootste plannen?![]()
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg watquote:Ik rij om 8.00 op de fiets van Hoogvliet naar Spijkenisse = 3.9 km, en om 16.30 weer terug.![]()
quote:Kijk maar ff op MF.![]()
![]()
![]()
Dat was best een ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat een verhaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
sportschool > bodybuilen
WB = Oliefetisjist![]()
Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
Joehoequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
[..]
Ik heb nog best veel fun op mijn brikkie...en de gepimpte tupperware bak heb ik al onder mijn kont gehad en ik verlang er niet naar terug.
Zal ook geen traantje laten als ik deze total, terwijl dat bij een tupperware bak misschien wel 't geval zou zijn.
T draait om rijplezier![]()
[..]
Jups, groter wonen
[..]
Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
[..]
Dat was best een ervaring
[..]
OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
lol,quote:
Jij wordt de nieuwe en enige Klinkschakel voor *censuur*.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
Dat lijkt me niet zo'n goede carrieremove
quote:T draait om rijplezier![]()
Jups, groter wonen
Commercieel technisch medewerker binnendienst. En vanuit mijn achtergrond probeer ik zoveel mogelijk marketing en reclame te doen. Let the money people think they find us, instead of we them.quote:Ik vroeg niet hoe, ik vroeg wat
Ik vond het wel leuk, maar hoe voelde dat nou inderdaad? Was het zo ..euh.. Fiero?quote:Dat was best een ervaring
Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.quote:OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |