En heb je ook een foto van buiten het hokje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
En heb je ook een foto van buiten het hokje?
Pas op je woorden strontvreter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Goed topic, laat die slet eens beginnen met Photobucket!Gekloot altijd
[..]
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijn![]()
Aan de andere kantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Goed topic, laat die slet eens beginnen met Photobucket!Gekloot altijd
Zo'n vermoeden had ik alquote:[..]
Een overzichtsfoto zou te confronterend zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rustig aan hè tegen mijn mattie [afbeelding]
Fok! MCverenigt zich, -XX- opgepast!
![]()
[..]
Rustig aan hè tegen mijn mattie
![]()
[..]
Rustig aan hè tegen mijn mattie [afbeelding]
Fok! MC [afbeelding]verenigt zich, -XX- opgepast!
![]()
het was hicham, hij wil zijn Bike niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef Rib-i het volgende:
server kan niet worden gevonden...
Mischien hebben ze hier de hostsfile aangepast
Rustig aan hè tegen mijn mattie
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd [afbeelding]
Ff boekie lezen [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Hmm, doe maar nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doh, Cold War between you and me [afbeelding]
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd
Vette kookwekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Koso RX1N ontvangen [afbeelding]
Voorbeeld:
[afbeelding]
Live pic:
[afbeelding]
Beetje klein wel.
Centimer lag er al, voor de WB factor ernaast gelegd [afbeelding]
Ff boekie lezen [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
Hoog pubergehalte opmerkingquote:maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, doe maar nietheb zo het idee dat ik het ga verliezen
Dus Raus is blij met jouw "apparaat"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een centimer is, maar die centimeter komt voor de WB faktor nog 6 cm tekort.![]()
Keigaaf [/rausdouwer] apparaat trouwens!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:10 schreef The_stranger het volgende:
Jetslets:
nsfw, Mojave, Alternate
Turbopulp:
The_stranger
Basisscholieren:
Snowbite, YellowBedWetter, Domai
Lollercopter:
ChopperMick, Lightning_NL
Joyriders:
FuriousFlitsFritsDragoljubKoploperkopper
Zweefnurts:
cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetterDisclaimer:
Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hoog pubergehalte opmerking [afbeelding]
[..]![]()
Wel jammer dat je die fighter wil verkopen OPM, hopelijk komt er een andere fighter voor terug!
Ik heb zelf ook weinig meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:Wil het wel proberen hoor, maar heb zo het idee dat mijn budget als werkeloze (luie) student niet echt in de buurt komt met jou budget
Zo zie je maar weer dat er veel aan de strijkstok blijft hangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook weinig meer! "Wegens onvoorziene uitgaven"
![]()
Maar een en anders zal in de loop van het jaar wel bijtrekken.
Maar totally werkloos is wel een beetje jammer, WB, Ribi, Makster en hicham die betalen voor jouw motor als loonslaven
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Maar totally werkloos is wel een beetje jammer, WB, Ribi, Makster en hicham die betalen voor jouw motor als loonslaven
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ik heb soms meer gedeeld dan bekend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus Raus is blij met jouw "apparaat"
Wat je al niet deelt met de mc![]()
Ik ben blij dat ik het nog in me heb.quote:
Peddock-stand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, ff remklauwen van m'n schijven gehaaldook gelijk ff gekeken naar hoe ik die voorkant de lucht ik krijg, dat gaat nog lastig worden ben ik bang
Volgens mij heb ik nergens onder het blok ruimte om die krik op te zetten... overal zitten de uitlaagbochten in de weg![]()
Iemand nog tipsafgezien van uitlaatbochten eraf halen dan
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, ff remklauwen van m'n schijven gehaaldook gelijk ff gekeken naar hoe ik die voorkant de lucht ik krijg, dat gaat nog lastig worden ben ik bang
Volgens mij heb ik nergens onder het blok ruimte om die krik op te zetten... overal zitten de uitlaagbochten in de weg![]()
Iemand nog tipsafgezien van uitlaatbochten eraf halen dan
Beste aspirant HK,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...
Zo deden we het met de KTM
Tja, die heb ik dus niet voor de voorkantquote:
Hmm, zou een optie zijn.... als ik een balk had waar ik hem aan kan bevestigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
stuk stevig touw/spanband, om het stuur jassen en aan een balk van je schuur bevestigen oid...
Zo deden we het met de KTM
Ik ging er ook niet helemaal vanuit dat hij het afdakje bedoeldequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste aspirant HK,
Vergeet niet wie die schuur gemaakt heeft.![]()
ma/di/wo zijn mijn MF avonden tegenwoordig.quote:Update 17:30: Aangezien we een next day support onderhoudscontract hebben wordt pas morgen de nieuwe fan geleverd. Deze zal dan direct door onze sponsor True worden ingebouwd. Tot die tijd zullen we helaas offline zijn.
Toch kan het wel, ff extra optie voor maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ging er ook niet helemaal vanuit dat hij het afdakje bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |