Wooow, net op tijd thuisquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, die nieuwe ook. Wilden ze mij ook eerst aansmeren, kenker .. zijn net vliegende schotels![]()
Trouwens, Martie op TV, maar het grootste deel is al geweest. In het echt is ie trouwens veel lelijker
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
WTF, anders fikt de boel hier ff bijna af door een waxinelichtje. Dikke terror steekvlammen uit dat ding, grote brandvlek in de houten tafel in de woonkamer. Khad er niks ingegooid ofzo, maar was echt een vlam van wel 15 cm hoog
![]()
Zit ook nog een brandvlek in van nog zo'n hilarisch iets, bolle vaas met een bloem erin. Zonnetje erop, glazenvaas+water als lens. Lichtconcentratie en daarmee warmte concentrie, en hoppa. Dikke brandplek
Fuck it, "Goede morgen".quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef -XX- het volgende:
Voor het eerst om me bromfiets naar school zo. Yes yes.![]()
![]()
Ik heb hier lang over moeten nadenken.quote:
Ik was niet bang voor deze reactie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Neh, die nieuwe ook. Wilden ze mij ook eerst aansmeren, kenker .. zijn net vliegende schotels![]()
Pilot sport is vrij oud, wordt nog wel gemaakt ivm diverse aanhangers die het maar niet wagen naar de Pilot Power over te stappen. Vooral een goedkopere alternatief.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Kijk eens aan, in Tilburg nog wel
Nu nog een motor waar de banden onder passen
Set 120/70ZR17 en 180/55ZR17 Pilot Sport
[afbeelding]
Prijs is inclusief montage. Ook in maat 130/70ZR16 en 180/55ZR17.
¤ 250,00
Cageon is hard bezig HK te worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:02 schreef Cageon het volgende:
Fuck it, "Goede morgen".![]()
Niks goede morgen, het is een goede morgen als ik lekker warm in mijn bed lig![]()
HK?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon is hard bezig HK te worden.
Dit voelt echt alsof ik in de zeik wordt genomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HK, zeg ik toch.![]()
![]()
OPM kom er eens in.![]()
Misschien wil je er even over praten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
nah.. zit wel heul veul op fok! weer hoor![]()
maar net nu ik ff wat dingies op wilde zoeken op MF is 't plat
nah.. dan maar Fok!
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Dangel het volgende:
Faithy is tof? Dat snap je wel? En lekker!![]()
Even w8 op OPM dan maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef Cageon het volgende:
Dit voelt echt alsof ik in de zeik wordt genomen [afbeelding] [afbeelding]
Voeg er even aan toe dat ik MB zou neuken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien wil je er even over praten?
En voorzetje organiseer eens een leuke meet.
Of, nog beter een BBQ. Orgineel heH.
Maar licht eens toe wie het gisterochtend hier over je had.
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Cageon het volgende:
Voeg er even aan toe dat ik MB zou neuken...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Dangel het volgende:
Cageon neukt MoBlo?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham doet niet meer fokken, maar nog wel smsén met Fok! smilies.
Volgens mij gewoon een kloonquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
eeeeeeeehr, wil ik het weten?
en who the fuck is Dangel
Met medewerking van Gathering of Smilies en DHL, moest ff een handtekening zetten.quote:
Beetje rare binnenkomer.quote:
Ooow je doet ook nog wat op t werk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met medewerking van Gathering of Smilies en DHL, moest ff een handtekening zetten.![]()
[..]
Beetje rare binnenkomer.![]()
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Zeker luxe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
In je leatha?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef -XX- het volgende:
Voor het eerst om me bromfiets naar school zo. Yes yes.![]()
![]()
najsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
Als het ongewenst is mag je het best melden hoor, heldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, Cageon postte toch eerst om de zoveel tijd peob? En nu is ie er opeens elke dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef Cageon het volgende:
Als het ongewenst is mag je het best melden hoor, held![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |