quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef -XX- het volgende:TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGV
Waarom post je het dan ook?quote:
Gedeelde leed is halve leedquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waarom post je het dan ook?![]()
Nu heb ik er ook naar gekeken....
Ik vat het ook niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan de leeftijd van Dangel liggenquote:
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oké![]()
[afbeelding]
Nu de rest nog
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
Aantal pics valt wel mee
lekker paar dagen eifel rond getoert.
ik kan Hotel Maas van harte aanbevelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?![]()
Mag ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is een standaard kleur volgens mij.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je teveel laten beïnvloeden door schansen en ramps, waar eigenlijk niet eens gebruik van wilde makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef bvvt het volgende:
Waarom ik altijd BMX heb willen rijden maar het nooit gedaan heb
check --> thuisgekomen gister --> tanden geraapt na helm afzetten --> nee: passedquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:16 schreef Cageon het volgende:
Ben toch benieuwd welke test dat nou was![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef -XX- het volgende:
Wat is dat in je avatar!!
Juist, geen van datquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
check --> thuisgekomen gister --> tanden geraapt na helm afzetten --> nee: passed--> ja: AG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij jou ook een hele verbetering.
quote:
? vertel maarquote:
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.quote:
gaf die al kopjes?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.![]()
Prima trainingquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.![]()
Gaaf, al was het geen volledige VRO cursus meen ik.quote:
Wat moet ik hier mee?!quote:
Neem me een keer mee daar naar toequote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef Kevjan het volgende:
Ik heb vandaag even langs de A7 gespeeld... Is toch ook wel vermakelijk hier![]()
[afbeelding]
En 3,5 uur heen en weer rijden in de regen.quote:
Stop eens met die oude meuk.quote:
quote:
Wel! Metquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Stop eens met die oude meuk
![]()
MQ nooit op maandag![]()
10 uur...zozo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er bijna niet op rijquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, een motor met zo'n hoge kilometerstand?![]()
Draai terug.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef ikookhier het volgende:
En dat terwijl ik er bijna niet op rijwaardeloos
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
En 3,5 uur heen en weer rijden in de regen.![]()
Vandaag tegen een collega:
Je moet altijd wat gas overhouden in een onbekende bocht.
Als je hem niet haalt, moet je namelijk gas bij kunnen geven om de motor er trekkend uit te krijgen.
Gas los is spelen met de verschillende natuurkrachten, en een grotere kans op onderstuur.
Hij: ik heb altijd gas over in de bocht.![]()
Ik: dit heeft geen zin.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Draai terug.![]()
Niet zo liev -XX-.![]()
Ook al niet grappig meer:quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Kort samengevat: Als je hem niet haalt ga je keihard op de rem en rechtdoor tegen een lantaarnpaal.
Theorie ... [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cageon op 01-10-2007 19:25:34 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
Draai terug.![]()
Niet zo liev -XX-.![]()
Autschquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef bvvt het volgende:
Waarom ik altijd BMX heb willen rijden maar het nooit gedaan heb
Praktijk van alledag, gas los, vering gaat werken, motor richt zich op en wordt slechter bestuurbaar en de kans om de bocht uit te vliegen is alleen maar groter. Samen met het bekende kijk~waar~je~naar~toe~rijdt`gedrag.quote:
Niet iedereen is zo'n natuurtalent als jij.quote:Theorie ...
[..]
Draai terug.![]()
Niet zo liev -XX-.![]()
Hilarischquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Draai terug.![]()
Niet zo liev -XX-.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:33 schreef Makster het volgende:
Echt....FOK!, never change a winning team![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Praktijk van alledag, gas los, vering gaat werken, motor richt zich op en wordt slechter bestuurbaar en de kans om de bocht uit te vliegen is alleen maar groter. Samen met het bekende kijk~waar~je~naar~toe~rijdt`gedrag.
Gas er juist op, en meer insturen. Dat is een kwestie van aanleren. Iets doen met de aangedragen info.
Best lastig.
Overigens was dit hele kleine specifieke puntje al besproken op de MAC Zandvoort circuitdag.
De ZAC rijders gingen een endurance race rijden van 2,5 uur, en menige fout in de Tarzanbocht werd gepareerd met meer ernaast hangen, maar vooral met overduidelijk gas bij!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:13 schreef Cageon het volgende:
Ook al niet grappig meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haalde hem ruim.![]()
![]()
tssssssssssquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om het nog lelijker te maken?![]()
Pas dat ook even toe in je smilies.quote:
Fok is zelf traagquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
Niets waard, broeders die met hoge speed laten uploaden en downloaden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:17 schreef Makster het volgende:
Waarom heb ik godverdegoverruhdommuh bij elke post een moederneukende hoeren scrollbar![]()
Echt jonguh, ik sweer je deze die orospoedjoejoe geitneuk fok! crew, ik weet waar die huis woont noh![]()
Dat doe ik ook bij de doelgroep.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:46 schreef worldpimber het volgende:
En vertel ons nu eens iets nieuws??
()
Volgend weekend!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef Cageon het volgende:
Komend weekend nog een meet?
Ook best.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bij de doelgroep.![]()
[..]
Volgend weekend!![]()
rib had het al voorgesteldquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef Cageon het volgende:
Komend weekend nog een meet?
hoe/wat/waar en wanneer?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
rib had het al voorgesteldwe zien wel welke paubers er afzeggen
![]()
Heb alleen met onderhoud alweer 1/3 Blade uitgegeven in september.quote:
Met een schuifmaatje had ik wel een tekening gemaakt vooraf.quote:irri als het niet werkt zoals je wilt![]()
![]()
Lul dan niet in eerste instantie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:08 schreef Cageon het volgende:
Het liefst op zaterdag voor mij![]()
Aangezien ik zondag moet karten...![]()
Houd je bakkes, verrader!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb alleen met onderhoud alweer 1/3 Blade uitgegeven in september.![]()
![]()
[..]
Met een schuifmaatje had ik wel een tekening gemaakt vooraf.
Met een dikke viltstift had ik nu wel een randje kunnen aangeven wat er af moet.
Maar ja, mis beide.![]()
![]()
En aan de zijkanten is de inbouwtolerantie maar 1 mm.
Dus daarna zie je gelijk een randje als je te ver gaat.![]()
![]()
Morgen een dikke vilstift+vijl lenen@werk.![]()
[..]
Lul dan niet in eerste instantie!![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
That ugly motorcycle blinker has to goooooooooooooooo!![]()
[afbeelding]
Alleen passen?![]()
[afbeelding]
Ben er na 100 keer fresen wel klaar mee vandaag.![]()
[afbeelding]
Sorry -XX-, het Kipfiletje staat net pas op.![]()
En Pimber, 620px is niet goed!![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:50 schreef worldpimber het volgende:
Plaatjes kunnen nu 610 breed zijn voor ze geresized worden![]()
Ff aanpassen Pepijn, in de Actions.
quote:
Ik hoop dat je de oude bedoeld.quote:
Daar ben je blij mee als je onder de zoden ligt.quote:
een klasgenoot die toen is verongelukt op de brommer had een foto van zijn brommer op de steen en de spiegels wouden ze links en rechts op de steen monteren...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij mij komt er een vette motor op natuurlijk.
...maar dat vinden ze vast te duur.![]()
Dan maar een ijzeren paal.
quote:
Wooow, net op tijd thuisquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, die nieuwe ook. Wilden ze mij ook eerst aansmeren, kenker .. zijn net vliegende schotels![]()
Trouwens, Martie op TV, maar het grootste deel is al geweest. In het echt is ie trouwens veel lelijker
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
WTF, anders fikt de boel hier ff bijna af door een waxinelichtje. Dikke terror steekvlammen uit dat ding, grote brandvlek in de houten tafel in de woonkamer. Khad er niks ingegooid ofzo, maar was echt een vlam van wel 15 cm hoog
![]()
Zit ook nog een brandvlek in van nog zo'n hilarisch iets, bolle vaas met een bloem erin. Zonnetje erop, glazenvaas+water als lens. Lichtconcentratie en daarmee warmte concentrie, en hoppa. Dikke brandplek
Fuck it, "Goede morgen".quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef -XX- het volgende:
Voor het eerst om me bromfiets naar school zo. Yes yes.![]()
![]()
Ik heb hier lang over moeten nadenken.quote:
Ik was niet bang voor deze reactie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Neh, die nieuwe ook. Wilden ze mij ook eerst aansmeren, kenker .. zijn net vliegende schotels![]()
Pilot sport is vrij oud, wordt nog wel gemaakt ivm diverse aanhangers die het maar niet wagen naar de Pilot Power over te stappen. Vooral een goedkopere alternatief.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Kijk eens aan, in Tilburg nog wel
Nu nog een motor waar de banden onder passen
Set 120/70ZR17 en 180/55ZR17 Pilot Sport
[afbeelding]
Prijs is inclusief montage. Ook in maat 130/70ZR16 en 180/55ZR17.
¤ 250,00
Cageon is hard bezig HK te worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:02 schreef Cageon het volgende:
Fuck it, "Goede morgen".![]()
Niks goede morgen, het is een goede morgen als ik lekker warm in mijn bed lig![]()
HK?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon is hard bezig HK te worden.
Dit voelt echt alsof ik in de zeik wordt genomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HK, zeg ik toch.![]()
![]()
OPM kom er eens in.![]()
Misschien wil je er even over praten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
nah.. zit wel heul veul op fok! weer hoor![]()
maar net nu ik ff wat dingies op wilde zoeken op MF is 't plat
nah.. dan maar Fok!
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Dangel het volgende:
Faithy is tof? Dat snap je wel? En lekker!![]()
Even w8 op OPM dan maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef Cageon het volgende:
Dit voelt echt alsof ik in de zeik wordt genomen [afbeelding] [afbeelding]
Voeg er even aan toe dat ik MB zou neuken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien wil je er even over praten?
En voorzetje organiseer eens een leuke meet.
Of, nog beter een BBQ. Orgineel heH.
Maar licht eens toe wie het gisterochtend hier over je had.
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Cageon het volgende:
Voeg er even aan toe dat ik MB zou neuken...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Dangel het volgende:
Cageon neukt MoBlo?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham doet niet meer fokken, maar nog wel smsén met Fok! smilies.
Volgens mij gewoon een kloonquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
eeeeeeeehr, wil ik het weten?
en who the fuck is Dangel
Met medewerking van Gathering of Smilies en DHL, moest ff een handtekening zetten.quote:
Beetje rare binnenkomer.quote:
Ooow je doet ook nog wat op t werk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met medewerking van Gathering of Smilies en DHL, moest ff een handtekening zetten.![]()
[..]
Beetje rare binnenkomer.![]()
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Zeker luxe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
In je leatha?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef -XX- het volgende:
Voor het eerst om me bromfiets naar school zo. Yes yes.![]()
![]()
najsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Noooh, check mij luxe zijn
[afbeelding]
Nog meer ruimte om de gehele dag de keyboardwarrior te spelen [afbeelding]![]()
Als het ongewenst is mag je het best melden hoor, heldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, Cageon postte toch eerst om de zoveel tijd peob? En nu is ie er opeens elke dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef Cageon het volgende:
Als het ongewenst is mag je het best melden hoor, held![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |