quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef -XX- het volgende:TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGV
Waarom post je het dan ook?quote:
Gedeelde leed is halve leedquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waarom post je het dan ook?![]()
Nu heb ik er ook naar gekeken....
Ik vat het ook niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan de leeftijd van Dangel liggenquote:
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oké![]()
[afbeelding]
Nu de rest nog
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
Aantal pics valt wel mee
lekker paar dagen eifel rond getoert.
ik kan Hotel Maas van harte aanbevelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?![]()
Mag ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is een standaard kleur volgens mij.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je nou de zelfde herkenings kleur alls mij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je teveel laten beïnvloeden door schansen en ramps, waar eigenlijk niet eens gebruik van wilde makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef bvvt het volgende:
Waarom ik altijd BMX heb willen rijden maar het nooit gedaan heb
check --> thuisgekomen gister --> tanden geraapt na helm afzetten --> nee: passedquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:16 schreef Cageon het volgende:
Ben toch benieuwd welke test dat nou was![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef -XX- het volgende:
Wat is dat in je avatar!!
Juist, geen van datquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
check --> thuisgekomen gister --> tanden geraapt na helm afzetten --> nee: passed--> ja: AG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij jou ook een hele verbetering.
quote:
? vertel maarquote:
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.quote:
gaf die al kopjes?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.![]()
Prima trainingquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwam er op weg naar school achter dat ik moest poepen en op school kwam ik er achter dat de WC's daar behoorlijk ranzig zijn. Vervolgens heel de dag met samengeknepen bilspieren rondgelopen om op de terugweg alsnog een half uur vertraging op te lopen omdat de gast waar ik mee rijdt naar school ramp toerist wilde uithangen toen ze ergens een lijk aan het opvissen waren hiero. Oftewel, dik 10 uur mijn kringspier dicht moeten forceren vandaag.![]()
Gaaf, al was het geen volledige VRO cursus meen ik.quote:
Wat moet ik hier mee?!quote:
Neem me een keer mee daar naar toequote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef Kevjan het volgende:
Ik heb vandaag even langs de A7 gespeeld... Is toch ook wel vermakelijk hier![]()
[afbeelding]
En 3,5 uur heen en weer rijden in de regen.quote:
Stop eens met die oude meuk.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |