En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn knippers voor waren uit de verpakking, en lichtjes bekrast.
Pimber..... is dat normaal bij die optixxxx censuur!![]()
Ik mag over 1,5 week weer bellen. Helpdesk:"Ja maar meneer, als het over 2 weken nog niet binnen is kunnen we pas ervan uitgaan dat er iets mis is gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop voor je dat het gewoon binnenkomt.![]()
Net als ik op het werkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?
Optixxxx is te duur en doet maar wat...
Ik zag al voor het uitpakken dat het al eens uitgepakt was geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
En daarom ga je ze eerst maar eens monteren?
Voor kuipknippertjes kon ik zo nergens slagen bij motozoom,louis, Gericke, RAID, Motorgoedkoop etc.quote:Optixxxx is te duur en doet maar wat...
Ik ken er meer, en zie er meer. Schone schijn.quote:
Kon je niet vanaf de zaak bellen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag al voor het uitpakken dat het al eens uitgepakt was geweest.
En ja, ik monteer ze gewoon, op de motor kijk je er niet met je neus bovenop.![]()
Heb het wel gemeld, en als ik besloot ze te houden zou hij mij de volgende keer mazzelen.![]()
Je ligt er nog wakker van........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef worldpimber het volgende:Net als dat tandwiel van mij, maanden op gewacht. Na montage een keer thuis gecheckt, bleek 44 te zijn ipv 45. En vervolgens ook nog worden uitgelachen worden in FokMC, dat ik niet zo moet zeuren
![]()
Nee, privé telefoontjes doe ik nog steeds met de eigen telefoonquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon je niet vanaf de zaak bellen.![]()
![]()
Dat zeiden ze in 1999 ook met een 56K modemquote:Verder willen ze van die kaarten af, want binnenkort zijn alle live streams zO te volgen.![]()
Denk trouwens dat je signature niet meer klopt.... zodra pimber die nieuwe teller heeft gemonteerd laten monterenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je ligt er nog wakker van........![]()
Maar is dat ding naar die dealer gegaan met het vierenveertig tandwiel gemonteerd?![]()
![]()
Ik voel een "lotgenoten"-topic op MFquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Net als dat tandwiel van mij, maanden op gewacht. Na montage een keer thuis gecheckt, bleek 44 te zijn ipv 45. En vervolgens ook nog worden uitgelachen worden in FokMC, dat ik niet zo moet zeuren
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:19 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk trouwens dat je signature niet meer klopt.... zodra pimber die nieuwe teller heeft gemonteerd laten monteren
Nu maar ff ptten
Neh, ik heb er nog een ontzettend goedkoop tandwiel toen op gezet. Maar het geinige was dus dat er ook geen zak klopte van de breedte van de ketting en tandwielen die er toen ineens opzaten (gedaan door OptiXXXX dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je ligt er nog wakker van........![]()
Maar is dat ding naar die dealer gegaan met het vierenveertig tandwiel gemonteerd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Nee, eerst moet dat ding rijklaar zijn.
Doe ik ook steeds, en ik heb standaard toch al teveel beltegoed over iedere maand.. als man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
Nee, privé telefoontjes doe ik nog steeds met de eigen telefoon![]()
De Olympische spelen vorig jaar waren het wel. En AL zonder 56k Modem.quote:Dat zeiden ze in 1999 ook met een 56K modem![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef worldpimber het volgende:
Ja, wanneer kan ik eens mijn verhaal kwijt over TLRBoy op MF?![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Nee, eerst moet dat ding rijklaar zijn.
Vertel vertel!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds, en ik heb standaard toch al teveel beltegoed over iedere maand.. als man.![]()
[..]
De Olympische spelen vorig jaar waren het wel. En AL zonder 56k Modem.![]()
[..]
![]()
Ik denk dat hijop mij was omdat ik meerdere TLR rijders over zijn misser op mijn motor heb gesproken.
Terwijl ik hem wel degelijk aanbevolen heb.![]()
Nou ik ga eens pleite, nog 6.5 uur tot de wekker.![]()
So truequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon je niet vanaf de zaak bellen.![]()
![]()
Verder willen ze van die kaarten af, want binnenkort zijn alle live streams zO te volgen.![]()
Daar kun je dan wel 1 dag van genietenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar zeg je wat. [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WB Pwned, ik heb er 0 op staan[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maak het niet erger dan het al isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
So true
Rib-i!!! inversteer die ¤25,- in een nieuwe bike nu het nog kan!dadelijk zit je opgescheept met een nutteloze Pijneikel
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
Joehoe![]()
Still playing WET![]()
?
(mannen , niet te letterlijk opvatten.)
Ik ben liever de enige echte Frautquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
Jij wordt de nieuwe en enige Klinkschakel voor *censuur*.![]()
Een baby lijkt me dan toch wel een serieuze optie.![]()
Is goedquote:Commercieel technisch medewerker binnendienst. En vanuit mijn achtergrond probeer ik zoveel mogelijk marketing en reclame te doen. Let the money people think they find us, instead of we them.![]()
Details doen we wel een keer irl bij een parking meet of zo in 2008.
Vanaf 2003 ben ik mij pas sinds gisteren bewust wie er allemaal mee kunnen lezen.![]()
![]()
bijzonderquote:Ik vond het wel leuk, maar hoe voelde dat nou inderdaad? Was het zo ..euh.. Fiero?![]()
Weet ik dat ook weerquote:Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.
Onze creatieve fokkers.![]()
Daar kan ik wat mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 04-10-2007 14:17:51 ]
Middag namens de FokMC'er met de langstequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh dat mag niet, doe je maar via de mail![]()
@ rest: Mogguh, namens de FokMC'er met de laagste km-stand.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maak het niet erger dan het al is![]()
Ik voel me al als een
[afbeelding]
fotosoeptijd
Oeps, moest nog ff editten. Anders weer een vrouw die me niet snapt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh dat mag niet, doe je maar via de mail![]()
Voor de ene een voordeel, voor de andere een dik nadeel.quote:@ rest: Mogguh, namens de FokMC'er met de laagste km-stand.
ja euh, van hetzelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag,
Iedereen van harte gefeliciteerd hey.
Ik zeg op zaterdag een meet ergens in het midden van het land..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het ziet er voor de komende dagen droog uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Cageon op 04-10-2007 14:50:32 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dank uquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja euh, van hetzelfde [afbeelding]
Je moet je eigen, knippervierdaagse, posts niet meetellenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
I see a change comming.. oh yeah, it is getting better know!!! [afbeelding]
Veel Triumph plaatjes de laatste tijd binnen de MC.![]()
Ik ben bang dat het een vijfdaagse wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Je moet je eigen, knippervierdaagse, posts niet meetellen
Gewoon lijmen is toch veel makkelijkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een vijfdaagse wordt.
Er loopt bij de kuipknipper een subframe achterlangs, en dat gaat ten koste van de inbouwruimte.
Gisteren had ik de knipper bij me, maar was even vergeten waarom.
Ga er een rubberen Oring omheen doen, montage iets van de kuip af.
Morgen weer kijken hier in de voorraad of iets past..![]()
Vanaaf wel de achterkant fixen.
De carosserieringen kwamen zo mooi uit de oven vanochtend!![]()
Dat kan niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag laatste keer gereden voor het herexamen. Instructeur was tevreden. Rij niet meer te rustig (nu alleen soms wat te sportief)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |