Je had me tuk! JA.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
-XX- door de bodem. En dan altijd wat van mij zeggen. Haaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Loller pwnd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu mag ik een wens doen!quote:
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.quote:
Niet verklappen want dan komt de wens niet uit.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:14 schreef -XX- het volgende:
Niet verklappen want dan komt de wens niet uit.
![]()
Wenst u maar.
quote:Ik heb mijn gelukssokken aan.
.exequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus nu mag ik een wens doen!![]()
[..]
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.![]()
Hij's wel een beetje aan de korte kant.![]()
En waarom wil hij graag langs de firewall het internet op.![]()
![]()
Ik verwacht dat het foto's download via i-net. Veranderende saverquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus nu mag ik een wens doen!![]()
[..]
Heee die heb ik ook .. sinds 21.12.![]()
Hij's wel een beetje aan de korte kant.![]()
En waarom wil hij graag langs de firewall het internet op.![]()
![]()
Volgens mij krijg jij bij alles met 2 wielen een natte doosquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een stuntfiets.![]()
Zo met die stangentjes, die kleurtjes.Jes jes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Melk en suikerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
OMG wat een verhaal!Wat zat er in je drinken vandaag.....of ben je altijd zo
![]()
zoals bijaa elke dag
, maar dat staat los van de verklaring opgebouwd uit assumptions
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffiekoekje en Rib-i hebben toffe fantasie.
Onze creatieve fokkers.![]()
En voor wie zich tekort gedaan voelt ->ik hou ook van jullie!
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij bij alles met 2 wielen een natte doos
Zo niet... post dan eens een lelijke motor
Mijn motor smaak ligt heel breed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Melk en suikerzoals bijaa elke dag
, maar dat staat los van de verklaring opgebouwd uit assumptions
[..]
[afbeelding]![]()
Ik lelijke motoren posten.?
NEIN:!
Sowieso schrijf je zo.
Foto.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Furunkel het volgende:
Hoi, ik heb ook een motor, grouphug?
N/L/P? Ehm, wa?quote:
Owkeequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
Schatje, laten wij eens een stukje gaan rijden samen.![]()
Helemaal my style!
Deze wout loopt jou er echt nog wel uit rooiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat niet, maar zelfdiscipline is de basis voor een succesvol levenLaat je je eigen teugels vieren dan kom je straks bij de wouten terecht of zo, en wie wil dat nou
![]()
![]()
Als je dat al niet snapt heb je hier niet echt wat te zoeken....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil gewoon je cybervrienden niet delenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je dat al niet snapt heb je hier niet echt wat te zoeken....
doh!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:11 schreef Furunkel het volgende:
[..]
Je wil gewoon je cybervrienden niet delen
Ik ook, maar ben bang van niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik verwacht dat het foto's download via i-net. Veranderende saver
# aangevraagd bij -XX- en Frautie. Dat doen we niet zelf!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Furunkel het volgende:
Hoi, ik heb ook een motor, grouphug?
Maar het ziet dr wel strak uit....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan is het dag vier voor het knipperproject.![]()
Prutserquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat zo nog ff de oven in voor de hechting.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het al gaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat zo nog ff de oven in voor de hechting.![]()
Yep, en hij moet ook nog een belofte invullen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
Hej Pepijn, http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/182864 was toch bij je langs geweest?
Dat moet, anders druk je de verf er zo met je nagel vanaf.quote:
Het ruikt lekker.quote:
.. iets met een lepel op het vuur weet je nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat daar het probleem ligt ... bij jou dus![]()
Wordt nog spannend als ik het zo leesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, en hij moet ook nog een belofte invullen.![]()
![]()
![]()
Problems do not exist. It is all in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat daar het probleem ligt ... bij jou dus![]()
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef worldpimber het volgende:
.. iets met een lepel op het vuur weet je nog.
Ach, je kan het over iedereen schrijven.quote:
Geef toe, BazzieK is een aambeiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Problems do not exist. It is all in the eye of the beholder.![]()
Ik zie er geen gat in!
En toch past het. [/pliesie maatje Bazziek]
Dag 1: Omspaken en nieuwe velgen KL650 by professionalsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.![]()
En als er dan een koperen pakking hergebruikt kon worden was dat mooi meegenomen.![]()
Eh?quote:-XX-periment.![]()
Het is jouw directe maatje van de NB chapter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Geef toe, BazzieK is een aambei
Lastig, maar je kan er enorm om lachen
Dag 1: pimpfaktor, lolfaktor, veel geld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Dag 1: Omspaken en nieuwe velgen KL650 by professionals
Dag 2: Besparen op 2 koperen ringetjes![]()
e-XX-periment DOVE!quote:Eh?
Wat is/was de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde het wel eens rood op zien gloeien.![]()
En als er dan een koperen pakking hergebruikt kon worden was dat mooi meegenomen.![]()
-XX-periment.![]()
[afbeelding]
Lepeltje was daarna blauw en lag tot en met afgelopen weekend nog bij het servies.![]()
Ik heb het op het moment zelf met pinnacle webstore. Ik heb 3,5 week geleden wat besteld, is al afgeschreven maar nog steeds niet ontvangen. De Nederlandse supportafdeling schakelt je door naar een buitenlands nummerquote:[..]
Ach, je kan het over iedereen schrijven.
ws is het gewoon een onschuldige sloddervos.![]()
Ach soquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Dag 1: pimpfaktor, lolfaktor, veel geld.
Dag 2: puberfaktor, lolfaktor, 1 kuub gas voor ¤0,25.![]()
e-XX-periment DOVE!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
Wat is/was de bedoeling
Smelttraject van het lepeltje bepalen
quote:Ik heb het op het moment zelf met pinnacle webstore. Ik heb 3,5 week geleden wat besteld, is al afgeschreven maar nog steeds niet ontvangen. De Nederlandse supportafdeling schakelt je door naar een buitenlands nummerIk heb ruim een kwartier met een Nederlands sprekende medewerker in Ierland gebeld
En nog niets binnen
Was een leuke aanbieding, usb tv kaart voor 25 euro, staat voor ca. 100 euro bij de dixons etc... Als ik het bij de Dixons had gekocht had ik het al. Nu ben ik 25 euro + lang gesprek met Ierland met mobiele telefoon tegen standaard kosten kwijt en heb nog niets ontvangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |