Top Titel!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef diedirk het volgende:
Spreekt voorzich....
Gewoon ff aanpassen bij de opties.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, wat ziet fok! eruit
Ja, erg he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
en als het je niet bevalt , ga je maar naar:quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Ik heb het een tijdje vol gehouden, maar heb hem net toch maar weer teruggezet naar de oude layout. Inderdaad baggerlayout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Thanks! de "template" heette dan ook "baggerlayout". Wel een leuke actie om even goed de aandacht te vestigen op de "changes"quote:
En die mag er morgenochtend uit van mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef Clank het volgende:
Brian: Wie is hier de meest jaloerse gast... Dennis!!
Och, laat ze. Lekker in hun eigen soep gaar kokenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Redacatie grijp nu optijd in want Jaap gaat weer alles verpesten voor jullie en waarschijnlijk omgangsverbod met Luuk voorstellen
De redaktie laat het toe, dus de redaktie verpest het weer!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor en Jaap verpest het weer.
Ech nie !!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:15 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat Luc nog wel even apart nemen en zeggen dat ze 2 dingen kunnen doen, of het leuk en gezellig hebben en rappen enzo of dat Luc achter Nadia aan gaat, dan wordt het echt oorlog.
Stoere praat!
Als Jaap wil draait ie zo...Luuk zegt al...Jaap wil zekerheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:19 schreef Deisyy het volgende:
Wel mooi dat die 5 weer helemaal paranoia in de chill zitten. Jaap zou volgens mij veel liever bij Huub en Luc gebleven zijn, maar gaat voor veilig en doet met die andere 4 mee.
100% zeker, knallen, boem boemquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ech nie !!!
Dennis stompt die hele Luuk zo in mekaar !!![]()
Raar he dat ze totaal geen vat op jaap hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef Clank het volgende:
Jaap: Gastspelers komen hier in zolang ze een verhaallijn hebben.
Jaap is druk bezig het hele concept gastspeler te verzieken.
Ze zullen achter 'blij' met hem zijn...
Waarmee dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ech nie !!!
Dennis stompt die hele Luuk zo in mekaar !!![]()
Zelfs Brian kan nu niks meer.Brian wil Dennis eruit.Gaat nu ook niet meer lukken door Jaap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders FEBO, zien jullie nu echt niet dat deze vijf JULLIE show
kapot maken, en met name Jaap speelt een kwalijke hoofdrol hierin.
Aktie nu het nog kan, jullie kunnen het, flikker Jaap of Dennix eruit.
Precies!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfs Brian kan nu niks meer.Brian wil Dennis eruit.Gaat nu ook niet meer lukken door Jaap.
Dat idee heb ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
ik snap Jaap totaal niet..... hij was toch zo dankbaar dat ze Cora niet strafrechtelijk gingen vervolgen na het chantage-debacle......... weinig meer van te merken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
Mwah... John de Mol is gewend om door Holleeder gechanteerd te worden, die laat zich echt niet op z'n kop zitten door een studentje met overgewicht uit Brielle...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
Jaap verziekt de hele show op deze manier!
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Liekequote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.
Zelfs dat doet hij niet zelf, neuh, Jaap moet dat doen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
Als je de hele dag voor schut wordt gezet, weet je hoe snel iemand dan weg is: aldus Dennis. Goh Dennis waarom zit jij daar dan nog ?
De redactie greep niet in en later ook niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Lieke
en huub genietquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft een plan : "Luc is bezig een carriere op te bouwen. We moeten hem belachelijk maken en zorgen dat hij alleen maar negatief in beeld komt. Gewoon zijn reputatie kapot maken. Dan wil je echt niet lang hier zijn"
Maar dan toch hopelijk wel vóór Nadir.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
Inderdaad. Er was iets met een studio of productieteam of zo die Luc heeft?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
Ook dom van Jaapie
Jaap had toch 2xL nodig voor bepaalde activiteiten, die hij in de buitenwereld wilde opbouwen.... kan die beter Luc te vriend houden
Japio wilde de diensten gebruiken van het video-bedrijf, dat de clip voor LL opnam. Niet LL zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
Ook dom van Jaapie
Jaap had toch 2xL nodig voor bepaalde activiteiten, die hij in de buitenwereld wilde opbouwen.... kan die beter Luc te vriend houden
Luc is gewoon 'n klant van die producent. LL maakte gebruik van zijn studio om de CD op te nemen en de clip te filmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad. Er was iets met een studio of productieteam of zo die Luc heeft?
Dat zag je duidelijk idd. Die anderen zijn meteen para geworden en verzinnen allerlei plannen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef miesy het volgende:
[..]
en huub genietwas duidelijk te zien.
eindelijk weer iemand in mannelijke vorm die op zijn (normale) niveau zit.
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:45 schreef diedirk het volgende:
Jaap gaat weer gewoon door door te vertellen dat Huub en Lieke geholpen worden.
Treedt toch eens hard op re dactie!
Geld boetes daar is Jaap gevoelig voor
De enige reden dat hij erin wordt gezet is om een breuk tussen Nadia en Dennis te forceren maar ook deze zet heeft geen effect!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:44 schreef Desii het volgende:
Volgens Dennix zijn de hulptroepen gearriveerd voor Huub en Lieke![]()
Eerst Eric, toen Sylvia en nu Luc
Ze vergeten NL, Natasia
Luc lijkt mij vrij onpartijdig
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:51 schreef BsJanssen het volgende:
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!
laat hun nu maar een keer zweten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zag je duidelijk idd. Die anderen zijn meteen para geworden en verzinnen allerlei plannen.
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:51 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!
en al zou deze effect hebben, dan is de heeft nog Nix dekking van Jaap en Nada van Amanda en Jaapquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:53 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
De enige reden dat hij erin wordt gezet is om een breuk tussen Nadia en Dennis te forceren maar ook deze zet heeft geen effect!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio wilde de diensten gebruiken van het video-bedrijf, dat de clip voor LL opnam. Niet LL zelf.
Natasia was ook gericht tegen Jaap (zoals ze zelf ook verkondigde) dus dat compenseerd elkaar. Dat Huub haar ging opstoken en dat ze daar niet mee om kon gaan, tjah... Lieke was blijkbaar de makkelijkste prooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpen![]()
Hoe zijn de anderen daar dan door geholpen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpen![]()
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:07 schreef BsJanssen het volgende:
Ik zou zeggen:
- Jaaps moeder erin (Jaap zal zwaar geirriteerd worden denk ik zo)
- Brians ex Tamara erin
- een oude bekende marinier van Lieke erin
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doen![]()
Van mij mag het hoor,kunnen we tenminste eens goed lachen![]()
Ik denk meer een moeder die Jaap de hele dag achterna loopt en hem corrigeerd en dat ie z'n troep opruimt etc waardoor Jaap zich zo gaat lopen ergeren en zoiets is erg makkelijk door Huub uit te buiten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doen![]()
Van mij mag het hoor,kunnen we tenminste eens goed lachen![]()
Ja inderdaad, Jaap breekt al zijn regels, jammer dat de rest het niet ziet ....quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:17 schreef avonne het volgende:![]()
Hoe zat het met regel in in het Regelboek Der Vijf?
Niet met de tegenstander praten?
Jaap heeft toch op die meeting gezegd dat hij zich niet bij Huub en Lieke aan mocht sluiten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
Huub "dan hoef je ook niet meer bang te zijn dat je wordt afgeluisterd. Wanneer heb ik je vertrouwen geschonden?"
Jaap "dat heb je niet gedaan" (o.i.d. dat iemand achter de schermen dat heeft gedaan?)
Huub heeft beslist sterke argumenten. De vraag is echter wel of Japio er uberhaupt iets mee doet. Tot nu toe liet hij dat niet zien, maar wie weet heeft hij 'achter' te horen gekregen dat het afgelopen moet zijn met het negatieve gedoe en de show kapot te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Huub heeft Jaap opgezocht in kantoor, en vraagt hem wéér om samen te werken.
Show maken !
Bij mij wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PS : Je avatar doet het niet meer
tja, Jaap zegt wel meer dingen die wel of niet waar kunnen zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap heeft toch op die meeting gezegd dat hij zich niet bij Huub en Lieke aan mocht sluiten?
("Mag niet van Sjonnie")
Iedereen probeert dingen in zijn eigen voordeel te zeggen, vandaar dat ik die opmerking van Jaap wel dapper vond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
tja, Jaap zegt wel meer dingen die wel of niet waar kunnen zijn.
Feit is in ieder geval dat hij niet over weg kon met het feit dat Huub de leidersrol neemt.
Daarom wou hij toen van Huub af.
Dat zullen ze hem dan wel het laatste half uur 'achter' hebben uitgelegd .......quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik zat te denken, toen Luc binnen kwam, die komt voor de verhaallijn Dennis-Nadia. Als ik die ga verpesten, dan is hij zo weer weg.
Dat ik mijn eigen show schade ga berokkenen vanwege dekking. Dat is toch fokking raar?"
Specifiek bij Japio hanteer ik de regel 'eerst zien, dan geloven'quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
......
edit: is dit het keerpunt dat Jaap ze laat vallen?
Ik begin confused te raken hier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:29 schreef diedirk het volgende:
Wat een stomme mongolen bij de redactie nu komt op plasma dat ze naar bed moeten?!!!
Net nu ze normaal gesprek hebben
waarom zou dat raar zijn vraag ik me af, hij wil toch winnen? zonder dekking -> geen Jaap als winnaar want Huub laat Jaap ook vallen zodra de kans zich voordoetquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik zat te denken, toen Luc binnen kwam, die komt voor de verhaallijn Dennis-Nadia. Als ik die ga verpesten, dan is hij zo weer weg.
Dat ik mijn eigen show schade ga berokkenen vanwege dekking. Dat is toch fokking raar?"
edit: is dit het keerpunt dat Jaap ze laat vallen?
Bottom line: de redactie doet alles fout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin confused te raken hier.
Als Jaap niet doet wat de redactie wil is hij de gebeten hond en als ze van de redactie naar bed moeten en het wel doen is het ook niet goed.
Jaap wil entertainer worden, met een eigen internetshow.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
waarom zou dat raar zijn vraag ik me af, hij wil toch winnen? zonder dekking -> geen Jaap als winnaar want Huub laat Jaap ook vallen zodra de kans zich voordoet
waarom komt ie dan wel de villa in? Hij is nou niet bepaald iemand om de kijkcijfers te laten doen stijgen en ik denk ook niet dat veel streamers zitten te wachten op zijn verhalen of zijn muzikale talenten live willen aanschouwen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
Ik denk eigenlijk helemaal niet dat Luc is gekomen voor Dennis-Nadia.
(al hoewel met veel knippen en plakken dat vast wel een paar uitzendingen kan worden, gezien het gezever dat ze uitzenden)
Zowiezo denk ik niet dat iemand (Dimitri of Luc) de villa binnenkomt om dat vieze mens te neuken.
Verder schat ik hem wat intelligenter en minder primitief in.
Nog geen 'Falling Down' neigingenquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Als Jaap niet doet wat de redactie wil is hij de gebeten hond en als ze van de redactie naar bed moeten en het wel doen is het ook niet goed.
Achter moet Jaap gewoon wat zekerheden betreft dekking geven , zodat hij naar Huub en Lieke kan trekken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is een artiest uit de stal van Talpa. Reden voor z'n verblijf in de villa is 'omdat de baas dat wil voor promotie'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:38 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
waarom komt ie dan wel de villa in? Hij is nou niet bepaald iemand om de kijkcijfers te laten doen stijgen en ik denk ook niet dat veel streamers zitten te wachten op zijn verhalen of zijn muzikale talenten live willen aanschouwen...
Dus dat betekent zo lang mogelijk in de kooi blijven (met als leuke bijkomstigheid kans op de villa) en zo veel mogelijk aandacht trekken (dus in elke verhaallijn zichzelf erin mengen) dus waarom zou hij iemand anders zo veel mogelijk exposure en extra tv-zendtijd gunnen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap wil entertainer worden, met een eigen internetshow.
Dat is het plan dat hij zowiezo wil doen, met of zonder overwinning.
oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is een artiest uit de stal van Talpa. Reden voor z'n verblijf in de villa is 'omdat de baas dat wil voor promotie'.
Je kan beter op een andere manier aandacht trekken dan verhaallijnen kapot maken.Hij wil na de kooi toch wel mensen die naar zijn show kijken.Het is net wat die coach zei ,je moet wel de gunfactor hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dus dat betekent zo lang mogelijk in de kooi blijven (met als leuke bijkomstigheid kans op de villa) en zo veel mogelijk aandacht trekken (dus in elke verhaallijn zichzelf erin mengen) dus waarom zou hij iemand anders zo veel mogelijk exposure en extra tv-zendtijd gunnen?
De rest kun je wel zelf invullen waarschijnlijk :quote:
Hoe kan Jaap nu in dit voor Jaap saaie RTL tijdperk op een goede manier aandacht trekken? Jaaps kracht zit hem nou juist in alles wat bij Talpa in het begin wel mocht maar nu niet meer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan beter op een andere manier aandacht trekken dan verhaallijnen kapot maken.Hij wil na de kooi toch wel mensen die naar zijn show kijken.Het is net wat die coach zei ,je moet wel de gunfactor hebben.
ik verwacht dat van geen enkel punt iets terecht komt tenzij Nadia vreemd gaat met hem. Ik verwacht dat minder dan 1% van de telegraaf lezers uberhaupt ooit van Double-L gehoord heeft dus die zullen zonder ander spraakmakende actie echt niets gaan plaatsen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De rest kun je wel zelf invullen waarschijnlijk :
- eerst koppen in de krant "Rapper Double-L in De Gouden Kooi" bij De Telegraaf Prive
- deze week komt De Party langs voor een interview
- donderdag grote koppen in de krant "Double-L lanceert z'n nieuwe CD vanuit de Villa"
- vrijdag gaat Luc op bezoek bij de nachtuitzending van Radio 538
- later volgt nog een uitnodiging van Jensen
- ........
Geweldig betoog, maar er ontbreekt een essentieel aspect :quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:55 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hoe kan Jaap nu in dit voor Jaap saaie RTL tijdperk op een goede manier aandacht trekken? Jaaps kracht zit hem nou juist in alles wat bij Talpa in het begin wel mocht maar nu niet meer.
Als iemand vroeger Jaap tartte en ik hem met een emmertje richting de paardenbak zag lopen zorgde ik ervoor dat ik de komende 2 uur achter m'n pc zat! Dat dit verziekt is door een stelletje kleuters in de media of een handjevol achterlijke streamers die de politie gingen bellen omdat ze voor een bepaald persoon waren is gewoon jammer en tegelijkertijd te triest voor woorden.
Overal lees je van die zogenaamde media kenners of 'iconen' uit de tv-wereld die DGK een schande voor de Nederlandse tv vinden. Die mensen snappen naar mijn mening niets van de kracht van internet! DGK is een uniek experiment met een geweldige online fanbase waarvan iedere programmamaker heel erg veel van kan leren. Ik vindt het ook helemaal niet verrassend dat RTL het incl RTL-8 niet goed doet. Talpa wist tenminste wat de kracht van internet was en RTL zal met Fons van Westerloo aan het roer dit niet gaan snappen en steeds verder wegzakken!
internet levert (meestal) niet op zeer korte termijn geld op, maar talpa.tv was al veruit de best bezochte tv-omroep site van NL in maar 1 jaar tijd. Ik kan de precieze vergelijking niet meer vinden maar het liet veel grote sites achter zich en daarmee is wel degelijk geld te verdienen, zeker ook kijkend naar mijn eigen sites.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig betoog, maar er ontbreekt een essentieel aspect :
- kracht van internet = levert geen geld op
- grote online fanbase = levert geen geld op
- Talpa kende de kracht van internet = maar leed mega-verlies per dag
- media-kenners spraken schande = ze weten wat adverteerders willen
Het draait om kijkcijfers (op TV) en de aantrekkingskracht daarvan op reclame. Bedrijven willen veel kijkers (in hun doelgroep) plus een programma van 'onbesproken gedrag'. En daar horen emmers stront echt niet bij.
PS : Als we over inkomsten praten, zijn die paar rotcenten die je voor de streams betaald te verwaarlozen.
En anders zet je bij de opties even het oude template terug, dan is alles weer zoals vanoudsquote:Op maandag 1 oktober 2007 06:56 schreef Katewalker het volgende:
Oeps..ff snel de cossen lezen voordat ik naar mijn werk ga..FOK ziet er anders uit! Nouuuuuuu...kleine lettertjes!! En waarom kan je niet meer ff het voorbeeld zien van wat je post? Waar zijn de extra smiley's?
Kortom..ff wennen..
Ja offtopic..weet ik..maar moet ff..
Bij welke opties????quote:Op maandag 1 oktober 2007 06:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En anders zet je bij de opties even het oude template terug, dan is alles weer zoals vanouds![]()
Grappig, bovenaan het portret van Brian continu. Wou al bijna een complot schreeuwen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PoPoll is weer gestart![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Er was inderdaad een tijd dat ze om half 10 aan tafel moesten zitten. Tegenwoordig is dat volgens mij half 11quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:53 schreef Shayndel het volgende:
Is die huishoudzooi al binnen? Of mogen we dat niet meer zien. Ze blijven tegenwoordig ook veel langer liggen.
Volgens mij is er gewoon geen tijd meer en eet iedereen op het moment dat het hem uitkomt, of eet niet...quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Er was inderdaad een tijd dat ze om half 10 aan tafel moesten zitten. Tegenwoordig is dat volgens mij half 11
Goedemorgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon geen tijd meer en eet iedereen op het moment dat het hem uitkomt, of eet niet...
Ik neem aan dat er 'geen tijd' als in 'geen vastgestelde tijd' bedoeld is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe bedoel je geen tijd? Ze hebben de hele dag geen ruk te doen.
Ook al een crimineel? Het lijkt wel een luxe bajes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
Juist ja, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er 'geen tijd' als in 'geen vastgestelde tijd' bedoeld is.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Palma ziet een beker staan naast het bed van Huub en Lieke. Ze vraagt waar het van is.
Huub vertelt over het karten en dat hij heeft gewonnen.
Palma: Deze staat een beetje scheef..
Huub: Ja die heeft Natasia tegen de kop van Lieke gegooid.. van de trap af... en daarna flipte ze helemaal.
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Palma ziet een beker staan naast het bed van Huub en Lieke. Ze vraagt waar het van is.
Huub vertelt over het karten en dat hij heeft gewonnen.
Palma: Deze staat een beetje scheef..
Huub: Ja die heeft Natasia tegen de kop van Lieke gegooid.. van de trap af... en daarna flipte ze helemaal.
Ja, toen schijnt ze Lieke ook nog te hebben geslagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.
Ze schreef zelf dat ze Lieke ook gestompt heeft en hoopte dat ze een blauw oog had.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.
toch vind ik het wel een aardige gastquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
Dat had ik niet door, geweldigquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Geleend van Bruja van VOL
Palma heeft een zak hooi bij zich voor Brian!! Hoe gaat para brother daar op reageren.
Gelukkig heeft Brian Amanda zijn excuses al aangeboden voor de scheldwoorden die hij in de toekomst tegen haar gaat gebruikenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Geleend van Bruja van VOL
Palma heeft een zak hooi bij zich voor Brian!! Hoe gaat para brother daar op reageren.
Ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:25 schreef Desii het volgende:
[..]
toch vind ik het wel een aardige gast![]()
Yep, deze keer was het een complete bungalowtent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Dennis heeft zich vannacht bewezen op Nadia tov Luc?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Clank het volgende:
Gelukkig heeft Brian Amanda zijn excuses al aangeboden voor de scheldwoorden die hij in de toekomst tegen haar gaat gebruiken![]()
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:32 schreef avonne het volgende:
Ik kijk graag naar Luc, hoor
Ik ben wel erg benieuwd wat hij de hele dag gaat doen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!
Tuurlijk 100% zeker sowiezo... morgen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?
In ieder geval zal zijn conditie nog beter worden want hij heeft nu nog een persoon waar hij snel omheen moet lopen om hem te ontwijken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk 100% zeker sowiezo... morgen!
Die Dennix.... dat is er echt nog eentje van "een man, een man.. een woord, een woord"quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!
Nou om eerlijk te zijn had hij naderhand een ander plan. Als hij avances naar Nadia maakt, moet zij hem afwijzen en als Jaap hem dat ziet doen, dan gaat hij hem de hele dag voor lul zetten. Dennis weet zeker dat als je hele dag voor lul gezet wordt, je niet in de kooi blijft, dat is niet goed voor je carriere als rapper/zanger.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?
En wat doet onze doldwaze Dennis precies zelf?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Nou om eerlijk te zijn had hij naderhand een ander plan. Als hij avances naar Nadia maakt, moet zij hem afwijzen en als Jaap hem dat ziet doen, dan gaat hij hem de hele dag voor lul zetten. Dennis weet zeker dat als je hele dag voor lul gezet wordt, je niet in de kooi blijft, dat is niet goed voor je carriere als rapper/zanger.
Nu vraag ik me af, waarom zit Dennis daar dan nog ????
Ehhh die doet het morgen denk ik 100%quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doet onze doldwaze Dennis precies zelf?
Hoe kom je daar yoh bij.Ik lees dat zo vaak van mensen>quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:19 schreef Deisyy het volgende:
Wel mooi dat die 5 weer helemaal paranoia in de chill zitten. Jaap zou volgens mij veel liever bij Huub en Luc gebleven zijn, maar gaat voor veilig en doet met die andere 4 mee.
gespreksonderwerp : filosofiequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:41 schreef Desii het volgende:
Wat een luxe.... 3 leuke kerels op de streams
Ivar, Luc en Huubje![]()
Zou Jaap dat nou echt nog niet weten ???quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:40 schreef Shayndel het volgende:
jaap moet nix gewoon iets zelf laten bedenken en opknappen. Dan kan hij zien hoe en wat nix eigelijk is.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je daar yoh bij.Ik lees dat zo vaak van mensen>
Jaap zou eigenlijk veel liever...... en dan blabla.......
Net alsof hij een groot slachtoffer is of zo. Jaap doet het zelf en heel bewust.
Jawel, maar jaap laat zich steeds weer opjutten door nix om mee te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou Jaap dat nou echt nog niet weten ???
jawel, bij de fandag is het hem driedubbel duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en jammer dat Dennis dat totaal niet door had en hij een fandag voor zichzelf zou willen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:43 schreef avonne het volgende:
[..]
jawel, bij de fandag is het hem driedubbel duidelijk gemaakt.
Het was eigenlijk genant hoe Jaap het Dennis inwreef dat hij buiten volledig Nix gevonden wordt.
Jaap weet het prima maar mikt gewoon op de enige kans die hij heeft om van Huub te winnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Allebei svpquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:41 schreef Shayndel het volgende:
Alleen moet Luc 1 oorbel uit doen. jak![]()
quote:
Hij heeft zijn straf afgezeten en is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuwquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf afgezeten uitgezetenen is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuw
![]()
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmmquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina, afhankelijk wat je nu het staat er iets als "Opties" of " instellingen"
Maar probeer deze layout eens! En kijk eens wat je allemaal kunt instellen!
It's amazing!
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf afgezeten en is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuw![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmm
Promotie???quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?
DGK als promotie?quote:
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Vandaag gaan Dennix en Naad naar de tandarts, weer een stel , belachelijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmm
Tja ik kan het me ook niet voorstellen, maar ik denk dat hij hoop centjes vangt, als het hem lukt wig te drijven tussen Nadia en Dennis.quote:
Jaap heeft simpelweg geen zin meer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook!!!![]()
Ivar vraagt aan Jaap ga je ook weer spelen vandaag. Jaap NEEEEEEEEEEEEEEE.
Waarom doet jaap het niet meer ?
Om naamsbekendheid te krijgen. Ik heb begrepen dat hij daarvoor de villa mag verlaten, maar kan het mis hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?
Jaap heeft nergens meer zin in, ja het verzieken van verhaallijnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft simpelweg geen zin meer.
mee eens ik hoop dat Naad en Luc het heeel gezellig krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef Shayndel het volgende:
Dit is meer een soort stoere sterke man waar nadia op zou vallen, maar ze zal ook wel uitkijken voor haar backup. (jaap en nix) Maar heel misschien een kleine romance.
Nee, het hoort dichterbij te zijn vanaf daar. Anderhalf uur is meer mijn tijd (twenthe) om naar Amsterdam te rijden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?
Ben je gek, half uur, hooguit 3 kwartier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?
aha thanks. Ik zit al een beetje te zoeken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry avonne, even offtopic,
je kunt naar gelang je stemming van de dag je achtergrondkleur instellen bv
Werkelijk een zielig mannetje is hetquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Zei Dennis nou daarnet tussendoor dat hij vannacht Nadia gebeft heeft
pffft... wat een bewijsdrang
Talking about bord voor hun koppen. Nee ze willen het niet geloven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
Palma zegt dat het DGK fan dag was en Dennis gelooft er geen zak van!!
Palmaquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
José geeft aan dat het echt een DGK fandag was, niemand gelooft het.
Was dat zo?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Palma
"Er waren natuurlijk veel Huubfans, maar ook fans van Amanda, van Brian, van Nadia, van hoe-heet-ie Dennis."
Hij mag gewoon overal naar toe hoor...of hij nou in zijn eigen huis zit of in dit huis maakt dus helemaal niet uit....quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaa.... echt the cool guy met een vrolijke kwinkslagquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Dat vraag ik me ook afquote:
Dat valt me ook op. Volgens mij heeft het met Double L te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Nadia geeft aan dat het een zogenaamd tandartsbezoek is. Ze gaan dus iets anders doen (?).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Het valt Lieke ook op dat Naad en Dennix wel erg vroeg vertrekken voor hun tandartsbezoek.
Misschien wacht ze op het moment dat Huub in de buurt is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Maar Palma zei het nadrukkelijk, dus eigenlijk moeten Dennis en Amanda niet meer zo protesteren (wat ze dus wel deden)
Waar blijft de zak hooi?
Palma heeft nu pauze.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Brian reageert nauwelijks.
Nog een leuke sneer verbaasde vraag van Nadia
"is dat voor Amanda's haar?"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Wat is het toch een bitch en Amanda heeft weer niks in de gaten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Dat is humorquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
Zei Brian nou dat Amanda vandaag ging pianorijden![]()
Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:
Daar moet je ook nooit aan wennen, dat was leuk toen je 5 was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet aan gewend![]()
Bij de voetbalclub ' FC Roze vooruit' zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
P: Zeg verzin eens wat andere woorden Dennis!!!! Ik word er een beetje moe van
D: Ik krijg post daarin staat bij die en die voetbalclub zeggen we geen goedemorgen meer maar hehehehe Brotherrrrrrrrr
Dan ben ik wel benieuwd of hij van zijn voetbalclub ook vrijwel elke zin moet beginnen met: "He luister..."quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
P: Zeg verzin eens wat andere woorden Dennis!!!! Ik word er een beetje moe van
D: Ik krijg post daarin staat bij die en die voetbalclub zeggen we geen goedemorgen meer maar hehehehe Brotherrrrrrrrr
leugen, volgens mij. Zijn vader zei het aan de telefoon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Lieke is gewoon het stereotype van een laag, vals kreng. Zo, dat moest ik even kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
Lieke zingt
N: ze is wel weer helemaal in haar element, dat hebben we zelf gedaan.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Lieke is gewoon het stereotype van een laag, vals kreng. Zo, dat moest ik even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |