ik snap Jaap totaal niet..... hij was toch zo dankbaar dat ze Cora niet strafrechtelijk gingen vervolgen na het chantage-debacle......... weinig meer van te merken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
Mwah... John de Mol is gewend om door Holleeder gechanteerd te worden, die laat zich echt niet op z'n kop zitten door een studentje met overgewicht uit Brielle...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
Jaap verziekt de hele show op deze manier!
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Liekequote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.
Zelfs dat doet hij niet zelf, neuh, Jaap moet dat doen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
Als je de hele dag voor schut wordt gezet, weet je hoe snel iemand dan weg is: aldus Dennis. Goh Dennis waarom zit jij daar dan nog ?
De redactie greep niet in en later ook niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Lieke
en huub genietquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft een plan : "Luc is bezig een carriere op te bouwen. We moeten hem belachelijk maken en zorgen dat hij alleen maar negatief in beeld komt. Gewoon zijn reputatie kapot maken. Dan wil je echt niet lang hier zijn"
Maar dan toch hopelijk wel vóór Nadir.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |