Top Titel!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef diedirk het volgende:
Spreekt voorzich....
Gewoon ff aanpassen bij de opties.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, wat ziet fok! eruit
Ja, erg he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
en als het je niet bevalt , ga je maar naar:quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Ik heb het een tijdje vol gehouden, maar heb hem net toch maar weer teruggezet naar de oude layout. Inderdaad baggerlayout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
Thanks! de "template" heette dan ook "baggerlayout". Wel een leuke actie om even goed de aandacht te vestigen op de "changes"quote:
En die mag er morgenochtend uit van mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef Clank het volgende:
Brian: Wie is hier de meest jaloerse gast... Dennis!!
Och, laat ze. Lekker in hun eigen soep gaar kokenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Redacatie grijp nu optijd in want Jaap gaat weer alles verpesten voor jullie en waarschijnlijk omgangsverbod met Luuk voorstellen
De redaktie laat het toe, dus de redaktie verpest het weer!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor en Jaap verpest het weer.
Ech nie !!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:15 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat Luc nog wel even apart nemen en zeggen dat ze 2 dingen kunnen doen, of het leuk en gezellig hebben en rappen enzo of dat Luc achter Nadia aan gaat, dan wordt het echt oorlog.
Stoere praat!
Als Jaap wil draait ie zo...Luuk zegt al...Jaap wil zekerheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:19 schreef Deisyy het volgende:
Wel mooi dat die 5 weer helemaal paranoia in de chill zitten. Jaap zou volgens mij veel liever bij Huub en Luc gebleven zijn, maar gaat voor veilig en doet met die andere 4 mee.
100% zeker, knallen, boem boemquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ech nie !!!
Dennis stompt die hele Luuk zo in mekaar !!![]()
Raar he dat ze totaal geen vat op jaap hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef Clank het volgende:
Jaap: Gastspelers komen hier in zolang ze een verhaallijn hebben.
Jaap is druk bezig het hele concept gastspeler te verzieken.
Ze zullen achter 'blij' met hem zijn...
Waarmee dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ech nie !!!
Dennis stompt die hele Luuk zo in mekaar !!![]()
Zelfs Brian kan nu niks meer.Brian wil Dennis eruit.Gaat nu ook niet meer lukken door Jaap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders FEBO, zien jullie nu echt niet dat deze vijf JULLIE show
kapot maken, en met name Jaap speelt een kwalijke hoofdrol hierin.
Aktie nu het nog kan, jullie kunnen het, flikker Jaap of Dennix eruit.
Precies!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfs Brian kan nu niks meer.Brian wil Dennis eruit.Gaat nu ook niet meer lukken door Jaap.
Dat idee heb ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
ik snap Jaap totaal niet..... hij was toch zo dankbaar dat ze Cora niet strafrechtelijk gingen vervolgen na het chantage-debacle......... weinig meer van te merken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Ik heb sterk vermoeden dat jaap de redactie chanteert met van alles over show in boek bekend te maken
Mwah... John de Mol is gewend om door Holleeder gechanteerd te worden, die laat zich echt niet op z'n kop zitten door een studentje met overgewicht uit Brielle...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef diedirk het volgende:
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
Jaap verziekt de hele show op deze manier!
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Liekequote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de redactie dat deed door eerst zes tegen twee en later vijf tegen twee toe te staan.
Zelfs dat doet hij niet zelf, neuh, Jaap moet dat doen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
Als je de hele dag voor schut wordt gezet, weet je hoe snel iemand dan weg is: aldus Dennis. Goh Dennis waarom zit jij daar dan nog ?
De redactie greep niet in en later ook niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
Daar was Jaap niet debet aan. Dat was het fysieke geweld tegen Lieke
en huub genietquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft een plan : "Luc is bezig een carriere op te bouwen. We moeten hem belachelijk maken en zorgen dat hij alleen maar negatief in beeld komt. Gewoon zijn reputatie kapot maken. Dan wil je echt niet lang hier zijn"
Maar dan toch hopelijk wel vóór Nadir.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
De gastspeler is er voor Huub ingezet, tegen de groep van 5 aldus Dennis.
Inderdaad. Er was iets met een studio of productieteam of zo die Luc heeft?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
Ook dom van Jaapie
Jaap had toch 2xL nodig voor bepaalde activiteiten, die hij in de buitenwereld wilde opbouwen.... kan die beter Luc te vriend houden
Japio wilde de diensten gebruiken van het video-bedrijf, dat de clip voor LL opnam. Niet LL zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
Ook dom van Jaapie
Jaap had toch 2xL nodig voor bepaalde activiteiten, die hij in de buitenwereld wilde opbouwen.... kan die beter Luc te vriend houden
Luc is gewoon 'n klant van die producent. LL maakte gebruik van zijn studio om de CD op te nemen en de clip te filmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad. Er was iets met een studio of productieteam of zo die Luc heeft?
Dat zag je duidelijk idd. Die anderen zijn meteen para geworden en verzinnen allerlei plannen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:42 schreef miesy het volgende:
[..]
en huub genietwas duidelijk te zien.
eindelijk weer iemand in mannelijke vorm die op zijn (normale) niveau zit.
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:45 schreef diedirk het volgende:
Jaap gaat weer gewoon door door te vertellen dat Huub en Lieke geholpen worden.
Treedt toch eens hard op re dactie!
Geld boetes daar is Jaap gevoelig voor
De enige reden dat hij erin wordt gezet is om een breuk tussen Nadia en Dennis te forceren maar ook deze zet heeft geen effect!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:44 schreef Desii het volgende:
Volgens Dennix zijn de hulptroepen gearriveerd voor Huub en Lieke![]()
Eerst Eric, toen Sylvia en nu Luc
Ze vergeten NL, Natasia
Luc lijkt mij vrij onpartijdig
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:51 schreef BsJanssen het volgende:
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!
laat hun nu maar een keer zweten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zag je duidelijk idd. Die anderen zijn meteen para geworden en verzinnen allerlei plannen.
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:51 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het is toch zo?!? Het is meer dan terecht dat Jaap het uitspreekt!
en al zou deze effect hebben, dan is de heeft nog Nix dekking van Jaap en Nada van Amanda en Jaapquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:53 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
De enige reden dat hij erin wordt gezet is om een breuk tussen Nadia en Dennis te forceren maar ook deze zet heeft geen effect!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio wilde de diensten gebruiken van het video-bedrijf, dat de clip voor LL opnam. Niet LL zelf.
Natasia was ook gericht tegen Jaap (zoals ze zelf ook verkondigde) dus dat compenseerd elkaar. Dat Huub haar ging opstoken en dat ze daar niet mee om kon gaan, tjah... Lieke was blijkbaar de makkelijkste prooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpen![]()
Hoe zijn de anderen daar dan door geholpen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
Ja Lieke en Huub worden zo goed geholpen.We nodigen gewoon Natasia voor ze uit.Zijn ze echt door geholpen![]()
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:07 schreef BsJanssen het volgende:
Ik zou zeggen:
- Jaaps moeder erin (Jaap zal zwaar geirriteerd worden denk ik zo)
- Brians ex Tamara erin
- een oude bekende marinier van Lieke erin
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doen![]()
Van mij mag het hoor,kunnen we tenminste eens goed lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |