Gelukkig heeft Brian Amanda zijn excuses al aangeboden voor de scheldwoorden die hij in de toekomst tegen haar gaat gebruikenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Geleend van Bruja van VOL
Palma heeft een zak hooi bij zich voor Brian!! Hoe gaat para brother daar op reageren.
Ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:25 schreef Desii het volgende:
[..]
toch vind ik het wel een aardige gast![]()
Yep, deze keer was het een complete bungalowtent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Dennis heeft zich vannacht bewezen op Nadia tov Luc?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Clank het volgende:
Gelukkig heeft Brian Amanda zijn excuses al aangeboden voor de scheldwoorden die hij in de toekomst tegen haar gaat gebruiken![]()
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:32 schreef avonne het volgende:
Ik kijk graag naar Luc, hoor
Ik ben wel erg benieuwd wat hij de hele dag gaat doen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!
Tuurlijk 100% zeker sowiezo... morgen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?
In ieder geval zal zijn conditie nog beter worden want hij heeft nu nog een persoon waar hij snel omheen moet lopen om hem te ontwijken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk 100% zeker sowiezo... morgen!
Die Dennix.... dat is er echt nog eentje van "een man, een man.. een woord, een woord"quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hij krijgt 2 opties van Dennis, of ze gaan gezellig muziek maken etc. offfffffffff hij krijgt oorlog!!
Nou om eerlijk te zijn had hij naderhand een ander plan. Als hij avances naar Nadia maakt, moet zij hem afwijzen en als Jaap hem dat ziet doen, dan gaat hij hem de hele dag voor lul zetten. Dennis weet zeker dat als je hele dag voor lul gezet wordt, je niet in de kooi blijft, dat is niet goed voor je carriere als rapper/zanger.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat Dennix knallen, boem boem?
En wat doet onze doldwaze Dennis precies zelf?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Nou om eerlijk te zijn had hij naderhand een ander plan. Als hij avances naar Nadia maakt, moet zij hem afwijzen en als Jaap hem dat ziet doen, dan gaat hij hem de hele dag voor lul zetten. Dennis weet zeker dat als je hele dag voor lul gezet wordt, je niet in de kooi blijft, dat is niet goed voor je carriere als rapper/zanger.
Nu vraag ik me af, waarom zit Dennis daar dan nog ????
Ehhh die doet het morgen denk ik 100%quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doet onze doldwaze Dennis precies zelf?
Hoe kom je daar yoh bij.Ik lees dat zo vaak van mensen>quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:19 schreef Deisyy het volgende:
Wel mooi dat die 5 weer helemaal paranoia in de chill zitten. Jaap zou volgens mij veel liever bij Huub en Luc gebleven zijn, maar gaat voor veilig en doet met die andere 4 mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |