Er was inderdaad een tijd dat ze om half 10 aan tafel moesten zitten. Tegenwoordig is dat volgens mij half 11quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:53 schreef Shayndel het volgende:
Is die huishoudzooi al binnen? Of mogen we dat niet meer zien. Ze blijven tegenwoordig ook veel langer liggen.
Volgens mij is er gewoon geen tijd meer en eet iedereen op het moment dat het hem uitkomt, of eet niet...quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Er was inderdaad een tijd dat ze om half 10 aan tafel moesten zitten. Tegenwoordig is dat volgens mij half 11
Goedemorgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon geen tijd meer en eet iedereen op het moment dat het hem uitkomt, of eet niet...
Ik neem aan dat er 'geen tijd' als in 'geen vastgestelde tijd' bedoeld is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe bedoel je geen tijd? Ze hebben de hele dag geen ruk te doen.
Ook al een crimineel? Het lijkt wel een luxe bajes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
Juist ja, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er 'geen tijd' als in 'geen vastgestelde tijd' bedoeld is.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Palma ziet een beker staan naast het bed van Huub en Lieke. Ze vraagt waar het van is.
Huub vertelt over het karten en dat hij heeft gewonnen.
Palma: Deze staat een beetje scheef..
Huub: Ja die heeft Natasia tegen de kop van Lieke gegooid.. van de trap af... en daarna flipte ze helemaal.
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Palma ziet een beker staan naast het bed van Huub en Lieke. Ze vraagt waar het van is.
Huub vertelt over het karten en dat hij heeft gewonnen.
Palma: Deze staat een beetje scheef..
Huub: Ja die heeft Natasia tegen de kop van Lieke gegooid.. van de trap af... en daarna flipte ze helemaal.
Ja, toen schijnt ze Lieke ook nog te hebben geslagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.
Ze schreef zelf dat ze Lieke ook gestompt heeft en hoopte dat ze een blauw oog had.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb dat nu al een paar keer gehoord dat Natasia tijdens de streamlock pas echt belachelijk tekeer moet zijn gegaan.
toch vind ik het wel een aardige gastquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
Dat had ik niet door, geweldigquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Geleend van Bruja van VOL
Palma heeft een zak hooi bij zich voor Brian!! Hoe gaat para brother daar op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |