Allebei svpquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:41 schreef Shayndel het volgende:
Alleen moet Luc 1 oorbel uit doen. jak![]()
quote:
Hij heeft zijn straf afgezeten en is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuwquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
De crimineel is ook wakker. Kunnen ze geen mensen vinden zonder crimineel verleden?
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf afgezeten uitgezetenen is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuw
![]()
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmmquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina, afhankelijk wat je nu het staat er iets als "Opties" of " instellingen"
Maar probeer deze layout eens! En kijk eens wat je allemaal kunt instellen!
It's amazing!
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf afgezeten en is nu goed bezig met zijn muziek, niks mis mee. Vind het een aardige jongen. Is wel wennen "normale" gesprekken in DGK i.p.v. geschreeuw![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmm
Promotie???quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?
DGK als promotie?quote:
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Vandaag gaan Dennix en Naad naar de tandarts, weer een stel , belachelijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelijk weer terug gezet bij het oude, zonder de nieuwe lay out een kans te geven. hmmmmmmmmm
Tja ik kan het me ook niet voorstellen, maar ik denk dat hij hoop centjes vangt, als het hem lukt wig te drijven tussen Nadia en Dennis.quote:
Jaap heeft simpelweg geen zin meer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook!!!![]()
Ivar vraagt aan Jaap ga je ook weer spelen vandaag. Jaap NEEEEEEEEEEEEEEE.
Waarom doet jaap het niet meer ?
Om naamsbekendheid te krijgen. Ik heb begrepen dat hij daarvoor de villa mag verlaten, maar kan het mis hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?
Jaap heeft nergens meer zin in, ja het verzieken van verhaallijnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft simpelweg geen zin meer.
mee eens ik hoop dat Naad en Luc het heeel gezellig krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef Shayndel het volgende:
Dit is meer een soort stoere sterke man waar nadia op zou vallen, maar ze zal ook wel uitkijken voor haar backup. (jaap en nix) Maar heel misschien een kleine romance.
Nee, het hoort dichterbij te zijn vanaf daar. Anderhalf uur is meer mijn tijd (twenthe) om naar Amsterdam te rijden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?
Ben je gek, half uur, hooguit 3 kwartier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan om half één weg en zijn om 2 uur aan de beurt. is het anderhalf uur rijden naar Amsterdam ?
aha thanks. Ik zit al een beetje te zoeken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry avonne, even offtopic,
je kunt naar gelang je stemming van de dag je achtergrondkleur instellen bv
Werkelijk een zielig mannetje is hetquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Zei Dennis nou daarnet tussendoor dat hij vannacht Nadia gebeft heeft
pffft... wat een bewijsdrang
Talking about bord voor hun koppen. Nee ze willen het niet geloven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
Palma zegt dat het DGK fan dag was en Dennis gelooft er geen zak van!!
Palmaquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
José geeft aan dat het echt een DGK fandag was, niemand gelooft het.
Was dat zo?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Palma
"Er waren natuurlijk veel Huubfans, maar ook fans van Amanda, van Brian, van Nadia, van hoe-heet-ie Dennis."
Hij mag gewoon overal naar toe hoor...of hij nou in zijn eigen huis zit of in dit huis maakt dus helemaal niet uit....quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaa.... echt the cool guy met een vrolijke kwinkslagquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Dat vraag ik me ook afquote:
Dat valt me ook op. Volgens mij heeft het met Double L te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Nadia geeft aan dat het een zogenaamd tandartsbezoek is. Ze gaan dus iets anders doen (?).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Het valt Lieke ook op dat Naad en Dennix wel erg vroeg vertrekken voor hun tandartsbezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |