Was dat zo?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Palma
"Er waren natuurlijk veel Huubfans, maar ook fans van Amanda, van Brian, van Nadia, van hoe-heet-ie Dennis."
Hij mag gewoon overal naar toe hoor...of hij nou in zijn eigen huis zit of in dit huis maakt dus helemaal niet uit....quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zo goed bezig is, wat doet hij dan in dat hok? Geen optredens de komende tijd?
Jaaaa.... echt the cool guy met een vrolijke kwinkslagquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Dat vraag ik me ook afquote:
Dat valt me ook op. Volgens mij heeft het met Double L te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Dennis doet erg overdreven nu, normaal hoor je hem niet zoveel!
Nadia geeft aan dat het een zogenaamd tandartsbezoek is. Ze gaan dus iets anders doen (?).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Het valt Lieke ook op dat Naad en Dennix wel erg vroeg vertrekken voor hun tandartsbezoek.
Misschien wacht ze op het moment dat Huub in de buurt is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Maar Palma zei het nadrukkelijk, dus eigenlijk moeten Dennis en Amanda niet meer zo protesteren (wat ze dus wel deden)
Waar blijft de zak hooi?
Palma heeft nu pauze.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Brian reageert nauwelijks.
Nog een leuke sneer verbaasde vraag van Nadia
"is dat voor Amanda's haar?"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Brian reageert nauwelijks.
Nog een leuke sneer verbaasde vraag van Nadia
"is dat voor Amanda's haar?"
| Forum Opties | |
|---|---|