Ik denk meer een moeder die Jaap de hele dag achterna loopt en hem corrigeerd en dat ie z'n troep opruimt etc waardoor Jaap zich zo gaat lopen ergeren en zoiets is erg makkelijk door Huub uit te buiten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie je dat al voor je,Jaap zijn moeder gaat de hele dag de tuin doen![]()
Van mij mag het hoor,kunnen we tenminste eens goed lachen![]()
Ja inderdaad, Jaap breekt al zijn regels, jammer dat de rest het niet ziet ....quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:17 schreef avonne het volgende:![]()
Hoe zat het met regel in in het Regelboek Der Vijf?
Niet met de tegenstander praten?
Jaap heeft toch op die meeting gezegd dat hij zich niet bij Huub en Lieke aan mocht sluiten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
Huub "dan hoef je ook niet meer bang te zijn dat je wordt afgeluisterd. Wanneer heb ik je vertrouwen geschonden?"
Jaap "dat heb je niet gedaan" (o.i.d. dat iemand achter de schermen dat heeft gedaan?)
Huub heeft beslist sterke argumenten. De vraag is echter wel of Japio er uberhaupt iets mee doet. Tot nu toe liet hij dat niet zien, maar wie weet heeft hij 'achter' te horen gekregen dat het afgelopen moet zijn met het negatieve gedoe en de show kapot te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Huub heeft Jaap opgezocht in kantoor, en vraagt hem wéér om samen te werken.
Show maken !
Bij mij wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PS : Je avatar doet het niet meer
tja, Jaap zegt wel meer dingen die wel of niet waar kunnen zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap heeft toch op die meeting gezegd dat hij zich niet bij Huub en Lieke aan mocht sluiten?
("Mag niet van Sjonnie")
Iedereen probeert dingen in zijn eigen voordeel te zeggen, vandaar dat ik die opmerking van Jaap wel dapper vond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
tja, Jaap zegt wel meer dingen die wel of niet waar kunnen zijn.
Feit is in ieder geval dat hij niet over weg kon met het feit dat Huub de leidersrol neemt.
Daarom wou hij toen van Huub af.
Dat zullen ze hem dan wel het laatste half uur 'achter' hebben uitgelegd .......quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik zat te denken, toen Luc binnen kwam, die komt voor de verhaallijn Dennis-Nadia. Als ik die ga verpesten, dan is hij zo weer weg.
Dat ik mijn eigen show schade ga berokkenen vanwege dekking. Dat is toch fokking raar?"
Specifiek bij Japio hanteer ik de regel 'eerst zien, dan geloven'quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
......
edit: is dit het keerpunt dat Jaap ze laat vallen?
Ik begin confused te raken hier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:29 schreef diedirk het volgende:
Wat een stomme mongolen bij de redactie nu komt op plasma dat ze naar bed moeten?!!!
Net nu ze normaal gesprek hebben
waarom zou dat raar zijn vraag ik me af, hij wil toch winnen? zonder dekking -> geen Jaap als winnaar want Huub laat Jaap ook vallen zodra de kans zich voordoetquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik zat te denken, toen Luc binnen kwam, die komt voor de verhaallijn Dennis-Nadia. Als ik die ga verpesten, dan is hij zo weer weg.
Dat ik mijn eigen show schade ga berokkenen vanwege dekking. Dat is toch fokking raar?"
edit: is dit het keerpunt dat Jaap ze laat vallen?
Bottom line: de redactie doet alles fout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin confused te raken hier.
Als Jaap niet doet wat de redactie wil is hij de gebeten hond en als ze van de redactie naar bed moeten en het wel doen is het ook niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |