Wat is het toch een bitch en Amanda heeft weer niks in de gaten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Brian reageert nauwelijks.
Nog een leuke sneer verbaasde vraag van Nadia
"is dat voor Amanda's haar?"
Dat is humorquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
Zei Brian nou dat Amanda vandaag ging pianorijden![]()
Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:
Daar moet je ook nooit aan wennen, dat was leuk toen je 5 was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet aan gewend![]()
Bij de voetbalclub ' FC Roze vooruit' zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
P: Zeg verzin eens wat andere woorden Dennis!!!! Ik word er een beetje moe van
D: Ik krijg post daarin staat bij die en die voetbalclub zeggen we geen goedemorgen meer maar hehehehe Brotherrrrrrrrr
Dan ben ik wel benieuwd of hij van zijn voetbalclub ook vrijwel elke zin moet beginnen met: "He luister..."quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
P: Zeg verzin eens wat andere woorden Dennis!!!! Ik word er een beetje moe van
D: Ik krijg post daarin staat bij die en die voetbalclub zeggen we geen goedemorgen meer maar hehehehe Brotherrrrrrrrr
leugen, volgens mij. Zijn vader zei het aan de telefoon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Lieke is gewoon het stereotype van een laag, vals kreng. Zo, dat moest ik even kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
Lieke zingt
N: ze is wel weer helemaal in haar element, dat hebben we zelf gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |