denk dat die taart in huub of lieke belandquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Ik weet al wat er in die doos zat..een taart..door Jaap besteld om tijdens de ontslagronde te gebruiken..ze willen er een ontslag feestje van maken..![]()
Ik hoop dat Huub en Lieke er niet teveel aandacht aan geven..Jaap denkt te scoren..![]()
HAhahaaha, ik zat er net aan te denken. Mijn god, wat een zwerver zoals hij erbij loopt. Moet je even opletten hoe hij zijn glas vastpakt, niet te geloven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef grazygirl het volgende:
mijn god een stok in brian zijn reet en je hebt een zwabber met dat haar![]()
Zal perfect passen bij die slapstick humor van 'de vijf'. Niets ten nadele van geniale slapstickers als Keaton en Chaplin, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef grazygirl het volgende:
denk dat die taart in huub of lieke beland![]()
Wannabe Huubquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef grazygirl het volgende:
goh wat ingestudeerd
Tsja het is weer een redelijk genante vertoning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
Tjonge wat een sterk optreden van Dennis![]()
Ik denk dat Bwian er over 1 maand als een ''leuke'' rasta bij loopt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef grazygirl het volgende:
mijn god een stok in brian zijn reet en je hebt een zwabber met dat haar![]()
quote:
Hier de volledige tekstquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
Tjonge wat een sterk optreden van Dennis![]()
Past wel bij de situatie, want het is toch ook niet meer dan een nutteloos toneelstukje allemaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef grazygirl het volgende:
goh wat ingestudeerd
Mirror, mirror on the wallquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
Brian : hoe grof Huub soms met je omgaat![]()
s
Ja, op deze manier krijgen Lieke en Huub helemaaaaaal niet dat het idee dat het ingestudeerd is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben dus allemaal hetzelfde verhaal, Lieke is zielig en Huub behandelt haar niet goed.
Ik post niks meer, iedereen heeft hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Brian houdt een heel betoog over hoe slecht Huub is voor haar. Hij vindt hem soms smerig voor haar.
Brian sterf!!
Wat een sneue vertoning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Prospera het volgende:
Lieke's ontslagronde is een gebash naar Huub toe
Schat, het is gewoon lachwekkend dit, ik lig echt in een deuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop zo dat Lieke straks de woorden van vooral Brian zo overduidelijk kan pareren. Als er iemand een respectloze klootzakhooi is ...
En dat negen van de tien keer bij een zoen wordt afgewezen, gekleineert, onder de douche wordt gezet, de tanden van wordt gepoetst. En dat allemaal omdat haar liefhebbende vriendje zo veel van haar walgt .. euh houdt ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Desii het volgende:
Amanda als je een man zo tegen je praat, verlies je je gevoel voor eigenwaarde
En dat komt uit de mond van het meisje dat geslagen en bespuugd is.
denk dat dat ingehouden woede isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Prospera het volgende:
Lieke wordt wel steeds roder
[afbeelding]
Dennis: dit is geen bashen, dit is puur medelijden
zoals zo vaak bij jaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Het praatje van Jaap raakt helemaal kant noch wal.
Misschien moet ik ook maar weer streams nemen, voor de nodige lachwekkende relativeringquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Schat, het is gewoon lachwekkend dit, ik lig echt in een deuk.![]()
Het is toch wel een geruststellende gedachte dat Klodder Jaap niet zo oud gaat wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Het praatje van Jaap raakt helemaal kant noch wal.
Daarom laat ik ze juist uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar weer streams nemen, voor de nodige lachwekkende relativering.
En heeft dus nul komma nul waarde..ze vinden dit niet echt...ze lullen maar wat..en nu maar hopen dat het geen impact op Lieke of Huub heeft..ze kunnen nu wel lachen enzo..maar woorden dreunen na.. uren of zelfs dagen daarna nog..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, op deze manier krijgen Lieke en Huub helemaaaaaal niet dat het idee dat het ingestudeerd is.![]()
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.quote:
Ik heb besloten dat een glas vodka en een jointje een veel beter recept zijn.quote:
Hij mocht niet meer drinken van Nadia want het was zo goed te zien aan hem. Nou, hij glibbert bijna van die bank af. Vuurrood en zweterig. Hij gaf de temperatuur de schuld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Prospera het volgende:
Die alcoholicus mag ook wel eens naar een AA bijeenkomst![]()
Hiermee beledig jij heel veel jongetjes van 17 !!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.
Je hebt gelijk maar vergis je niet in Lieke. Dat die asobende kiest om Lieke op de stoel te zetten zegt genoeg over hun karakter en empathie, karakterr is verrot en een empathie is hen vreemd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Te zwak voor woorden dit... dus met maar 1 doelstelling: Lieke proberen te breken, en dat na gisteren
Had het dan fatsoenlijk gehouden en was nu lekker Huub gaan bashen, maar hou Lieke ff uit de wind.
Als er een reëele kans is om iemand uit de villa te krijgen, is 'fatsoen' even niet zo belangrijk. En gezien de spel-opzet is dat begrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Had het dan fatsoenlijk gehouden en was nu lekker Huub gaan bashen, maar hou Lieke ff uit de wind.
Deze hele vertoning heeft alleen maar tot doel dat Huub er negatiever voor komt te staan voor de tv kijkersquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En heeft dus nul komma nul waarde..ze vinden dit niet echt...ze lullen maar wat..en nu maar hopen dat het geen impact op Lieke of Huub heeft..ze kunnen nu wel lachen enzo..maar woorden dreunen na.. uren of zelfs dagen daarna nog..
Dat heeft ze idd, maar de paupers zullen wel weer het fatsoen niet hebben om te luisteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
Nou Lieke, kom op, was die 5 de oren. Je hebt genoeg stof om te slaan
Dat gaat niet gebeuren, daar is / doet Lieke te beschaafd voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
Nou Lieke, kom op, was die 5 de oren. Je hebt genoeg stof om te slaan
die kop van Jaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
Kijk dan naar.......
die kop van Jaap![]()
die kop van Brian![]()
die kop van Amanda![]()
die kop van Nadia![]()
die kop van Dennis![]()
Geweldig zoals ze nu de hele groep toespreekt en niet iedereen apartquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook even trots op Lieke.
Als er een reëele kans is wel... maar die was er absoluut niet, daarbij is Lieke gisteren op niet zachtzinnige wijze regelrecht slachtoffer geworden van Natasia, en dan zou je dus een bepaalde mate van fatsoen kunnen proberen te hanteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er een reëele kans is om iemand uit de villa te krijgen, is 'fatsoen' even niet zo belangrijk. En gezien de spel-opzet is dat begrijpelijk.
Dit is natuurlijk geen reëele kans, al heeft de poëet van het stel al zijn creativiteit aangewend om met een geniale "aantijging" te komen.![]()
Nee, die zeggen alleen dat kleine Dennisje niet meer met Dennix mag worden aangesproken. De grootste losers zitten echt achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
de rest kan zijn mond weer niet houden en plasma grijpt dus weer niet in![]()
![]()
Nee vind ik niet. Iemand van 25 "moet" juist volwassen zijn, althans dat verwacht je op die leeftijd. Ik wil je niet beledigen, maar hij is gewoon nog een kind ipv een man van 25 jaar. Ik wil wel weer 17 zijn hoor, mooie tijd (geen huis, geld, studie, werk zorgen aan mijn hoofd)quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hiermee beledig jij heel veel jongetjes van 17 !!!!!![]()
![]()
Ze is blij dat ze in dat hok zit, blij dat het geen gebash is vanavond en het nivo vanavond hoger ligt dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze wat zegt ze wat zegt ze???
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die zeggen alleen dat kleine Dennisje niet meer met Dennix mag worden aangesproken. De grootste losers zitten echt achter de schermen.
Mag het ook zoutzuur zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even een glaasje water in het gezicht van Brian gooien??
Die mensen hadden in de oorlog ook fout geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef kybe het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen zijn dat toch![]()
Mooi gesproken Lieke!
quote:
Jazeker. Ze hebben een statement gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Dit was 'm weer?
Euforiestemming bij de vijf?
Kan iemand Brian de kogel geven?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even een glaasje water in het gezicht van Brian gooien??
Nee, doodquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:37 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Die mensen hadden in de oorlog ook fout geweest.
Brian, wat je doet, dat doe je goehoed!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Gert het volgende:HAHAHA hier zet dat gluiperige stuk vuil toch op een briljante en originele manier Lieke te kijk!
![]()
Dennix, held op bordeelslippers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.
wat zoeken ze dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ratten in de slaapkamer. Als het privé-bezit is en ze komen eraan dan opzouten met die idioten. Het boeit Brian zelfs niet dat het niet mag om aan andermans spullen zitten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan iemand Brian de kogel geven?
Doe maar twee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan iemand Brian de kogel geven?
Het tasje dat Huub bij zich had en in de kast zettequote:
Ging toch alleen over brieven? Hoe simpel kun je zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe moeilijk was die brief van vanmiddag over "persoonlijke eigendommen" nou??![]()
Ach ja. Brian voelt zich inmiddels boven alles en iedereen verheven. Dus ook boven aardse brieven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe moeilijk was die brief van vanmiddag over "persoonlijke eigendommen" nou??![]()
Maakt volgens mij niet zoveel uit... om te vinden wat ze zoeken zitten ze aan andermans privé-eigendom.quote:
Huub had een tasje met spullen voor als Dennix op de stoel zou komen, die had hij weer terug in zijn kast gezet.quote:
Dan zie je een zak hooi para worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Dreamboy het volgende:
Dat moet je bij Brian een keer doen aan zijn spullen zitten
Oke, en dat mag dus gewoon zolang ze er niks uit halen of zo?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had een tasje met spullen voor als Dennix op de stoel zou komen, die had hij weer terug in zijn kast gezet.
Brian loopt na de stemming naar de klerenkast van Huub en haalt het tasje van Huub uit die kast.
Hij wil weten wat er in zit.
Het groepje van 5 ruikt wel bloed dus het zou maar zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
Komt Kim ook weer met die zure kop van d'r.
Zeker ongesteld.![]()
Is er wat hooi opgestuurd naar Brain?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zie je een zak hooi para worden.![]()
Als je er verder maar niets mee doet... maar op die manier kun je dus ook rustig een document op de PC bekijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, en dat mag dus gewoon zolang ze er niks uit halen of zo?
Ja, doe maar aan zijn hoofd, met een knuppel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Dreamboy het volgende:
Dat moet je bij Brian een keer doen aan zijn spullen zitten
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
Komt Kim ook weer met die zure kop van d'r.
Zeker ongesteld.![]()
Ben benieuwd wat de Febo hier weer van maaktquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, hij gaat steeds meer op z'n baasje lijken. Ik zie hem met de dag dikker worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef BuffyJan het volgende:
En Dennix eet zichzelf weer een extra kinkwab![]()
Hij wil zo graag op leider jaap lijken
Ze zitten haar af te zeiken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:45 schreef StephanL het volgende:
Ze horen Kim uit, hoe zielig kan je zijn
Hij bedoelt Peppi en Kokki, Jaap en Dennix dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis op de achtergrond zingend: "Toet toet, boing boing Amanda & Nadia......"
[afbeelding]
zeker een leuke meid "om te zien", maar d'r kop staat op onweer vandaag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.
Dit is toch niet te geloven, wat een helden, 5 man tegen Kim.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Dus nu alle pijlen op kim?
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.
Ik zal het nog één keer uit leggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de Febo hier weer van maakt![]()
Je mag wel aan andermans spullen zitten, als je het maar niet wegneemt of vernielt?????
Dussssssssss, Huub mag nu in het laatje van Brian, zijn post lezen en dan gewoon weer terugleggen?
Ik snap het niet meer, zeker niet na die brief van vanmiddag.
Wat heeft ie toch een wonderschone inborst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef kybe het volgende:
Brian:ik wil hier geen fuckende liegense butler in mijn kuthuis hebben.
Wat zit er dan in dat tasje dat ze er zo hyper naar lopen te zoeken..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan nu het tasje zoeken.
Amen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
Ik zal het nog één keer uit leggen.
Regel 1: Brian is kindje van God, de Messias, en vredestichter
Regel 2: Huub is achterbaks, slinks en agressief.
Regel 3: De Febo beloont de goeden, en straft de fouten
Gaat zo blijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...![]()
Tuurlijk, ze moeten toch ergens hun superieuriteit bewijzen vanavondquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
In arrenmoede gaan die sukkels nu de butler maar bashen![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het groepje van 5 ruikt wel bloed dus het zou maar zo kunnen zijn.
als het triootje gelukt was zou hij niets tegen een fuckende butler hebben denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef kybe het volgende:
Brian:ik wil hier geen fuckende liegende butler in mijn kuthuis hebben.
Melisa of Kim, same difference.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer uit leggen.
Regel 1: Brian is kindje van God, de Messias, en vredestichter
Regel 2: Huub is achterbaks, slinks en agressief.
Regel 3: De Febo beloont de goeden, en straft de fouten
En bevestigen enkel hun inferioriteit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk, ze moeten toch ergens hun superieuriteit bewijzen vanavond
Daarvoor moet je bij de geweldige psycholoog Anita zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef riri het volgende:
5 tegen 1....je mag je afvragen wat deze club geleerd heeft
Jammer, want dan hebben ze hun zin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kim wordt een beetje kwaad om het domme gebash van de 5
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop dat ze jeuk krijgen en korte armpjes
Oh gij, grote verbale virtuoos!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis: "Je praat over mijn vriendinnetje nu!! Doe je ding, doe je ding, doe je ding!!!"
[afbeelding]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Dennix gaat ook 100% los tegen Kim aan zijn rood aangelopen kop te zien.
Ja, zouden ze achter al met de vinger op de streamlock-knop zitten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij wordt het zo weer een matpartij![]()
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtigquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Die 5 voelen zich kunstmatig zo sterk. Ze moeten elkaar maar blijven bevestigen maar ondertussen viert de paranoia hoogtij.
Zou mooi zijn als ze van achter omriepen dat ze met dit gedrag geen butlers verdienen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef StephanL het volgende:
Van mij mogen alle butlers meteen opstappen.
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar sfeertje hangt er weer in die hut.![]()
If looks could kill ...quote:
Ja dat is ook een nare verwensing maar komt minder hard overquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verslikte me.
En verder: dank voor het verslag.
die bal past er vandaag wel in jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix is behoorlijk aangeschoten, hij heeft zo'n grote bek.
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef pasjesjen het volgende:
Jeetje is het nu opeens alle ballen op kim
vrij kansloos![]()
ze sporen echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.![]()
Haha, ze komen samen niet eens aan het IQ van Bonnie St Clair dus zal ze er zichzelf niet al teveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
neequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
If looks could kill ...
Maar kijkt e nu zo over de piss naar Huub?
Dan is het goedquote:
Ze willen graag het niveau a la Natasia.Stelletje sukkels daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.Het wordt alleen maar erger
Lafbekken doen zoiets.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Gods, wat heb ik hier een teringhekel aan. Met een groep op één persoon.
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitriquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop zo dat kim ineens gastspeler is![]()
Dat vraag ik me nog af hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtig![]()
Ik denk dat je je best eens kan vergissen in kimquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitri
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
Zullen we hem een pincet sturen dan kan hij eindelijk die enorme weerborstels eens plukkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.
Zou kunnen maar ik ben voorlopig niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je best eens kan vergissen in kim
true, ik zeg ook altijd dat hij een afgeragde verlopen kop heeft maar nu is het ook nog eens vuurrood omdat alcohol zijn teint aantast.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.
Ik zie al een tijd een stuk stront met plakhaar er op. Een lul de behanger die uren voor de spiegel staat om zijn gerimpelde kop te fatsoeneren (wat hem tot op heden niet gelukt isquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef Borga het volgende:
Ineens zie ik het: Dennix is de bastaard zoon van Bush
Jaap en Dennix schoppen een kindervoetbal de poort uit, don't ask me why.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef Copycat het volgende:
Wie doet wat met welke bal?
Buiten de poort, exit dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis denkt waarschijnlijk dat hij geweldige televisie maakt momenteel
[afbeelding]
Grote kans dat achter het hier mee eens is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis denkt waarschijnlijk dat hij geweldige televisie maakt momenteel
[afbeelding]
Zat ze er vandaag in??quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Lieke en Huub deden Natasia bij RTL boulevard na.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie al een tijd een stuk stront met plakhaar er op. Een lul de behanger die uren voor de spiegel staat om zijn gerimpelde kop te fatsoeneren (wat hem tot op heden niet gelukt is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |