die kop van Jaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
Kijk dan naar.......
die kop van Jaap![]()
die kop van Brian![]()
die kop van Amanda![]()
die kop van Nadia![]()
die kop van Dennis![]()
Geweldig zoals ze nu de hele groep toespreekt en niet iedereen apartquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook even trots op Lieke.
Als er een reëele kans is wel... maar die was er absoluut niet, daarbij is Lieke gisteren op niet zachtzinnige wijze regelrecht slachtoffer geworden van Natasia, en dan zou je dus een bepaalde mate van fatsoen kunnen proberen te hanteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er een reëele kans is om iemand uit de villa te krijgen, is 'fatsoen' even niet zo belangrijk. En gezien de spel-opzet is dat begrijpelijk.
Dit is natuurlijk geen reëele kans, al heeft de poëet van het stel al zijn creativiteit aangewend om met een geniale "aantijging" te komen.![]()
Nee, die zeggen alleen dat kleine Dennisje niet meer met Dennix mag worden aangesproken. De grootste losers zitten echt achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
de rest kan zijn mond weer niet houden en plasma grijpt dus weer niet in![]()
![]()
Nee vind ik niet. Iemand van 25 "moet" juist volwassen zijn, althans dat verwacht je op die leeftijd. Ik wil je niet beledigen, maar hij is gewoon nog een kind ipv een man van 25 jaar. Ik wil wel weer 17 zijn hoor, mooie tijd (geen huis, geld, studie, werk zorgen aan mijn hoofd)quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hiermee beledig jij heel veel jongetjes van 17 !!!!!![]()
![]()
Ze is blij dat ze in dat hok zit, blij dat het geen gebash is vanavond en het nivo vanavond hoger ligt dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze wat zegt ze wat zegt ze???
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die zeggen alleen dat kleine Dennisje niet meer met Dennix mag worden aangesproken. De grootste losers zitten echt achter de schermen.
Mag het ook zoutzuur zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even een glaasje water in het gezicht van Brian gooien??
Die mensen hadden in de oorlog ook fout geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef kybe het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen zijn dat toch![]()
Mooi gesproken Lieke!
quote:
Jazeker. Ze hebben een statement gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Dit was 'm weer?
Euforiestemming bij de vijf?
Kan iemand Brian de kogel geven?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even een glaasje water in het gezicht van Brian gooien??
Nee, doodquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:37 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Die mensen hadden in de oorlog ook fout geweest.
Brian, wat je doet, dat doe je goehoed!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Gert het volgende:HAHAHA hier zet dat gluiperige stuk vuil toch op een briljante en originele manier Lieke te kijk!
![]()
Dennix, held op bordeelslippers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.
wat zoeken ze dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ratten in de slaapkamer. Als het privé-bezit is en ze komen eraan dan opzouten met die idioten. Het boeit Brian zelfs niet dat het niet mag om aan andermans spullen zitten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan iemand Brian de kogel geven?
Doe maar twee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan iemand Brian de kogel geven?
Het tasje dat Huub bij zich had en in de kast zettequote:
Ging toch alleen over brieven? Hoe simpel kun je zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe moeilijk was die brief van vanmiddag over "persoonlijke eigendommen" nou??![]()
Ach ja. Brian voelt zich inmiddels boven alles en iedereen verheven. Dus ook boven aardse brieven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe moeilijk was die brief van vanmiddag over "persoonlijke eigendommen" nou??![]()
Maakt volgens mij niet zoveel uit... om te vinden wat ze zoeken zitten ze aan andermans privé-eigendom.quote:
Huub had een tasje met spullen voor als Dennix op de stoel zou komen, die had hij weer terug in zijn kast gezet.quote:
Dan zie je een zak hooi para worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Dreamboy het volgende:
Dat moet je bij Brian een keer doen aan zijn spullen zitten
Oke, en dat mag dus gewoon zolang ze er niks uit halen of zo?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had een tasje met spullen voor als Dennix op de stoel zou komen, die had hij weer terug in zijn kast gezet.
Brian loopt na de stemming naar de klerenkast van Huub en haalt het tasje van Huub uit die kast.
Hij wil weten wat er in zit.
Het groepje van 5 ruikt wel bloed dus het zou maar zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
Komt Kim ook weer met die zure kop van d'r.
Zeker ongesteld.![]()
Is er wat hooi opgestuurd naar Brain?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zie je een zak hooi para worden.![]()
Als je er verder maar niets mee doet... maar op die manier kun je dus ook rustig een document op de PC bekijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, en dat mag dus gewoon zolang ze er niks uit halen of zo?
Ja, doe maar aan zijn hoofd, met een knuppel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Dreamboy het volgende:
Dat moet je bij Brian een keer doen aan zijn spullen zitten
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
Komt Kim ook weer met die zure kop van d'r.
Zeker ongesteld.![]()
Ben benieuwd wat de Febo hier weer van maaktquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, hij gaat steeds meer op z'n baasje lijken. Ik zie hem met de dag dikker worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef BuffyJan het volgende:
En Dennix eet zichzelf weer een extra kinkwab![]()
Hij wil zo graag op leider jaap lijken
Ze zitten haar af te zeiken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:45 schreef StephanL het volgende:
Ze horen Kim uit, hoe zielig kan je zijn
Hij bedoelt Peppi en Kokki, Jaap en Dennix dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis op de achtergrond zingend: "Toet toet, boing boing Amanda & Nadia......"
[afbeelding]
zeker een leuke meid "om te zien", maar d'r kop staat op onweer vandaag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.
Dit is toch niet te geloven, wat een helden, 5 man tegen Kim.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Dus nu alle pijlen op kim?
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie meid. Die kutsnollen mogen nog niet eens in haar schaduw staan.
Ik zal het nog één keer uit leggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de Febo hier weer van maakt![]()
Je mag wel aan andermans spullen zitten, als je het maar niet wegneemt of vernielt?????
Dussssssssss, Huub mag nu in het laatje van Brian, zijn post lezen en dan gewoon weer terugleggen?
Ik snap het niet meer, zeker niet na die brief van vanmiddag.
Wat heeft ie toch een wonderschone inborst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef kybe het volgende:
Brian:ik wil hier geen fuckende liegense butler in mijn kuthuis hebben.
Wat zit er dan in dat tasje dat ze er zo hyper naar lopen te zoeken..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan nu het tasje zoeken.
Amen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
Ik zal het nog één keer uit leggen.
Regel 1: Brian is kindje van God, de Messias, en vredestichter
Regel 2: Huub is achterbaks, slinks en agressief.
Regel 3: De Febo beloont de goeden, en straft de fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |