die kop van Jaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
Kijk dan naar.......
die kop van Jaap![]()
die kop van Brian![]()
die kop van Amanda![]()
die kop van Nadia![]()
die kop van Dennis![]()
Geweldig zoals ze nu de hele groep toespreekt en niet iedereen apartquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook even trots op Lieke.
Als er een reëele kans is wel... maar die was er absoluut niet, daarbij is Lieke gisteren op niet zachtzinnige wijze regelrecht slachtoffer geworden van Natasia, en dan zou je dus een bepaalde mate van fatsoen kunnen proberen te hanteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er een reëele kans is om iemand uit de villa te krijgen, is 'fatsoen' even niet zo belangrijk. En gezien de spel-opzet is dat begrijpelijk.
Dit is natuurlijk geen reëele kans, al heeft de poëet van het stel al zijn creativiteit aangewend om met een geniale "aantijging" te komen.![]()
Nee, die zeggen alleen dat kleine Dennisje niet meer met Dennix mag worden aangesproken. De grootste losers zitten echt achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
de rest kan zijn mond weer niet houden en plasma grijpt dus weer niet in![]()
![]()
Nee vind ik niet. Iemand van 25 "moet" juist volwassen zijn, althans dat verwacht je op die leeftijd. Ik wil je niet beledigen, maar hij is gewoon nog een kind ipv een man van 25 jaar. Ik wil wel weer 17 zijn hoor, mooie tijd (geen huis, geld, studie, werk zorgen aan mijn hoofd)quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hiermee beledig jij heel veel jongetjes van 17 !!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |