die bal past er vandaag wel in jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix is behoorlijk aangeschoten, hij heeft zo'n grote bek.
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef pasjesjen het volgende:
Jeetje is het nu opeens alle ballen op kim
vrij kansloos![]()
ze sporen echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.![]()
Haha, ze komen samen niet eens aan het IQ van Bonnie St Clair dus zal ze er zichzelf niet al teveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
neequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
If looks could kill ...
Maar kijkt e nu zo over de piss naar Huub?
Dan is het goedquote:
Ze willen graag het niveau a la Natasia.Stelletje sukkels daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.Het wordt alleen maar erger
Lafbekken doen zoiets.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Gods, wat heb ik hier een teringhekel aan. Met een groep op één persoon.
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitriquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop zo dat kim ineens gastspeler is![]()
Dat vraag ik me nog af hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtig![]()
Ik denk dat je je best eens kan vergissen in kimquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitri
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
Zullen we hem een pincet sturen dan kan hij eindelijk die enorme weerborstels eens plukkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.
Zou kunnen maar ik ben voorlopig niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je best eens kan vergissen in kim
true, ik zeg ook altijd dat hij een afgeragde verlopen kop heeft maar nu is het ook nog eens vuurrood omdat alcohol zijn teint aantast.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.
Ik zie al een tijd een stuk stront met plakhaar er op. Een lul de behanger die uren voor de spiegel staat om zijn gerimpelde kop te fatsoeneren (wat hem tot op heden niet gelukt isquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef Borga het volgende:
Ineens zie ik het: Dennix is de bastaard zoon van Bush
Jaap en Dennix schoppen een kindervoetbal de poort uit, don't ask me why.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef Copycat het volgende:
Wie doet wat met welke bal?
Buiten de poort, exit dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis denkt waarschijnlijk dat hij geweldige televisie maakt momenteel
[afbeelding]
Grote kans dat achter het hier mee eens is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis denkt waarschijnlijk dat hij geweldige televisie maakt momenteel
[afbeelding]
Zat ze er vandaag in??quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Lieke en Huub deden Natasia bij RTL boulevard na.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie al een tijd een stuk stront met plakhaar er op. Een lul de behanger die uren voor de spiegel staat om zijn gerimpelde kop te fatsoeneren (wat hem tot op heden niet gelukt is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |