die bal past er vandaag wel in jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix is behoorlijk aangeschoten, hij heeft zo'n grote bek.
Ook nuchter komt hij over alsof hij zich de laatste jaren heeft volgezopen en -gesnoven in plaats van dat-ie de lagere school nou eindelijk eens heeft afgemaakt. Lelijke afgeleefde harses.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef pasjesjen het volgende:
Jeetje is het nu opeens alle ballen op kim
vrij kansloos![]()
ze sporen echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen H&L niet de baas, gaan ze Kim maar even vernederen.![]()
Haha, ze komen samen niet eens aan het IQ van Bonnie St Clair dus zal ze er zichzelf niet al teveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
neequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
If looks could kill ...
Maar kijkt e nu zo over de piss naar Huub?
Dan is het goedquote:
Ze willen graag het niveau a la Natasia.Stelletje sukkels daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.Het wordt alleen maar erger
Lafbekken doen zoiets.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Gods, wat heb ik hier een teringhekel aan. Met een groep op één persoon.
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitriquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop zo dat kim ineens gastspeler is![]()
Dat vraag ik me nog af hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtig![]()
Ik denk dat je je best eens kan vergissen in kimquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is te zwak. Dan liever Mitch of Dimitri
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Mogen Naad en Amanda ook de kogel, wat een kutwijven naar Kim toe zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |