Gaat zo blijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...![]()
Tuurlijk, ze moeten toch ergens hun superieuriteit bewijzen vanavondquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
In arrenmoede gaan die sukkels nu de butler maar bashen![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het groepje van 5 ruikt wel bloed dus het zou maar zo kunnen zijn.
als het triootje gelukt was zou hij niets tegen een fuckende butler hebben denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef kybe het volgende:
Brian:ik wil hier geen fuckende liegende butler in mijn kuthuis hebben.
Melisa of Kim, same difference.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiterlijk ja...innerlijk is het net zo'n snol...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer uit leggen.
Regel 1: Brian is kindje van God, de Messias, en vredestichter
Regel 2: Huub is achterbaks, slinks en agressief.
Regel 3: De Febo beloont de goeden, en straft de fouten
En bevestigen enkel hun inferioriteit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk, ze moeten toch ergens hun superieuriteit bewijzen vanavond
Daarvoor moet je bij de geweldige psycholoog Anita zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef riri het volgende:
5 tegen 1....je mag je afvragen wat deze club geleerd heeft
Jammer, want dan hebben ze hun zin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kim wordt een beetje kwaad om het domme gebash van de 5
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop dat ze jeuk krijgen en korte armpjes
Oh gij, grote verbale virtuoos!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis: "Je praat over mijn vriendinnetje nu!! Doe je ding, doe je ding, doe je ding!!!"
[afbeelding]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Dennix gaat ook 100% los tegen Kim aan zijn rood aangelopen kop te zien.
Ja, zouden ze achter al met de vinger op de streamlock-knop zitten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij wordt het zo weer een matpartij![]()
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtigquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Die 5 voelen zich kunstmatig zo sterk. Ze moeten elkaar maar blijven bevestigen maar ondertussen viert de paranoia hoogtij.
Zou mooi zijn als ze van achter omriepen dat ze met dit gedrag geen butlers verdienen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef StephanL het volgende:
Van mij mogen alle butlers meteen opstappen.
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar sfeertje hangt er weer in die hut.![]()
If looks could kill ...quote:
Ja dat is ook een nare verwensing maar komt minder hard overquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verslikte me.
En verder: dank voor het verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |