Oh gij, grote verbale virtuoos!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis: "Je praat over mijn vriendinnetje nu!! Doe je ding, doe je ding, doe je ding!!!"
[afbeelding]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Dennix gaat ook 100% los tegen Kim aan zijn rood aangelopen kop te zien.
Ja, zouden ze achter al met de vinger op de streamlock-knop zitten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij wordt het zo weer een matpartij![]()
En ze gaan zo hard vallen als ze uit de Kooi komen. Prachtigquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft teveel gedronken. Zo'n verlopen alcoholistenkop heeft hij nu.
Die 5 voelen zich kunstmatig zo sterk. Ze moeten elkaar maar blijven bevestigen maar ondertussen viert de paranoia hoogtij.
Zou mooi zijn als ze van achter omriepen dat ze met dit gedrag geen butlers verdienen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef StephanL het volgende:
Van mij mogen alle butlers meteen opstappen.
Ja en dat blijft zo dankzij de kut redactie daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar sfeertje hangt er weer in die hut.![]()
If looks could kill ...quote:
Ja dat is ook een nare verwensing maar komt minder hard overquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verslikte me.
En verder: dank voor het verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |