Die krijgen waarschijnlijk info ivm de ontslagronde van vanavond, wat ze wel en niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
lieke en huub zijn even naar achteren..... Amanda had al geschreeuwd dat het eten klaar was....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Lieke en Huub krijgen zeker weer een maak ruzie script.
Ze hebben toch helemaal geen ruzie... of heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke krijgen nu een script natuurlijk achter.
Daarom juist. Het is alweer een paar dagen geleden. Dus zal er wel weer geleverd moeten worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze hebben toch helemaal geen ruzie...
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die krijgen waarschijnlijk info ivm de ontslagronde van vanavond, wat ze wel en niet mogen zeggen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.
Waarom kijk ik hier eigenlijk nog naar?
Suite bergamasque; Clair de lune ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Even voor de kenners,
Naast de 1ste Gnossienne van Satie is er nog een stuk wat Huub regelmatig op de piano speelt. Volgens mij is het iets van Debussy, maar ik kan maar niet op de titel komen.
Iemand enig idee?
Hij zit toch verdomme niet op de camping!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis pakt zijn rose en neemt een slokje,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |